monja Skrevet 27. oktober 2005 #1341 Del Skrevet 27. oktober 2005 Utrolig nydelige bilder Spesielt helfigurbildet. Nydelig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 27. oktober 2005 #1342 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg vil gjerne ha helfigurbildet!! Gleder meg til å ha det i hus og til å bare kunne sitte og stirre, og stirre og stirre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 27. oktober 2005 #1343 Del Skrevet 27. oktober 2005 vennen! Uff, så trist med venninna di... Håper det går bra med henne! MEN - som de andre sier her - det er IKKE sånn i ditt tilfelle! Lille Noen er en skjønn og velskapt liten baby! Også så nudelig liten mage du har da! Jeg er bombesikker på at du også har gløden, men at du bare ikke ser den selv. Utrolig flotte bilder altså!!! Ble så veeeeldig usikker jeg nå... :klø: Nei, tror jeg tar helfigurbildet jeg. Tuuuuusen takk! Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. oktober 2005 #1344 Del Skrevet 27. oktober 2005 Sorry snupp Mener ikke lage noen krig her om gutt/jente, men når Peony og Heidi76 er så frampå med gutteteorien sin så må jeg bare rette på dem! Håper du tilgir.. Please? Tenker vi lar det ligge til etter UL, da vet vi hvem som har rett! Nydelige bilder! Dere var så fine altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. oktober 2005 #1345 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg vil gjerne ha det av dere i helfigur og farger. Ha en fin helg vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 28. oktober 2005 #1346 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hei på deg!!! Så trist med hun venninen din. Men du må ikke la dette bekymre deg for mye. Og husk at dersom det ikke er en kromosomfeil, så er legene vedlig flinke idag. Så det er sikkert mulig å korrigere brokken med kirurgi rett etter fødselen. Ønsker deg forøvrig en fortreffelig helg. PS: jeg skal fortelle den store nyheten til mamma idag Huff gruer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter #1347 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hei alle! En ny dag, 18+1, og IGJEN har jeg hoooooooodepiiiiiiiine! Har ligget ekstra lenge i sengen, ettersom hodepinen kom ved midnatt, og bare har dundret løs i hele natt. Har ikke orket å stå opp - deilig å bare sløve bort smertene! Men nok syting! var ute og spiste pizza i går, og storkoste meg med en annen gravid venninne. Og i morgen braker det løs, ettersom vi begge arrangerer utdrikningslag for hennes lillesøster! Så da blir det frisørtime, thaimassasje, fotballkamp på pub (som Start SKAL vinne ) og deilig middag. Har lagt opp til at det stort sett bare skal bli kos, men hun må gå rundt med slør da... Da vil dere alle ha helfigur i farge da, om jeg har fått det helt rett med meg? Ha en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. oktober 2005 #1348 Del Skrevet 28. oktober 2005 Så kjedelig med den evinnelige hodepinen da!! Får håpe den er borte som dugg for solen i morgen, når du skal på utdrikningslag! Hørtes ut som et utdrikningslag etter min smak, forresten! Gleder meg til kampen jeg også, og håper så klart at FFK vinner (men for å være helt ærlig..... )!!! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 28. oktober 2005 #1349 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg vil også ha helfigur i farge! Høres ut som et kjempekoselig utdrikningslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 28. oktober 2005 #1350 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hei! Kos deg masse på utdrikkingslag i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 28. oktober 2005 #1351 Del Skrevet 28. oktober 2005 Så kjedelig med hodepinen din... Hørtes ut som et fint utdrikningslag! Det blir vel best om start vinner . Blir jammen spennende!!!! kos dere i alle fall! Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 28. oktober 2005 #1352 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Heisann! Jeg skal også på utdrikningslag i morgen! Jeg må lyve på meg antibiotika-kur, jeg.... Skikkelig kjipt, altså. Gleder meg til jeg kan komme "ut av skapet" Har forresten blitt så inspirert av deg og cons at jeg har bestilt et babyteppe-broderi, jeg også! Gleder meg til jeg får det i posten! Ha en super kveld! Endret 28. oktober 2005 av Jullan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. oktober 2005 #1353 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jullan, bare så du vet det så kan man i dag drikke mens man går på antibiotika.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 28. oktober 2005 #1354 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jullan, bare så du vet det så kan man i dag drikke mens man går på antibiotika.... ← Ja det er jo sant.. var en som gikk på antibiotika i bryllupet vårt, og mamma, som er sykepleier, sjenket vin til henne og sa at det gikk helt fint å drikk litt! Men vi kan jo håpe ikke venninnene dine tenker slik da Jullan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 28. oktober 2005 #1355 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg kom til å tenke på at du er akkurat ti uker lenger på vei enn meg. Morsomt. Dere hadde kjempeflotte bryllupsbilder! Og FOR en nydelig bukett!!!!! Jeg synes helfigurbildet var VELDIG flott. Likte det godt i svart/hvitt også! Håper du får en kjempefin helg, Orkidéen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. oktober 2005 #1356 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hei vennen! Stakkars deg med den hodepinen altså. Ønsker deg god bedring! Ha en fin helg og kos deg i utdrikningslaget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. oktober 2005 #1357 Del Skrevet 28. oktober 2005 Håper du koser deg masse i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 28. oktober 2005 #1358 Del Skrevet 28. oktober 2005 Vil bare si * fine bryllupsbilder! * nyyydelig mage! :kgblunk: * god helg!!! * og kos deg i utdrikningslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 28. oktober 2005 #1359 Del Skrevet 28. oktober 2005 HEIA START!!!!! HEIA START!!!! HEIE START!!!!!!! Nå må dere vinne i morgen!!! å ende opp med enga som seriemestere er uholdlig!! ..og dere har i allefall flotte farger!! så da sier vi at det blir gul/svart sier både i serie og cup da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 28. oktober 2005 #1360 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jullan, bare så du vet det så kan man i dag drikke mens man går på antibiotika.... ← Ja, det vet jeg. Men de jeg gikk på sist jeg hadde bihulebetennelse kunne man ikke kombinere med alkohol fordi det ville gi antabus effekt. Later som jeg går på de,jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå