Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig og gøy at du har kjent spark! :hjerter_rundt:

Det er helt spesielt, husker det så godt de første "trommingene". De ble kraftigere etter hvert! :overrasket:

Så utrolig flink du er med det teppet! Har kommet LANGT jo!! :klappe:

Ha en fin kveld vennen, og hils LN :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!! :vinke:

Så spennede med spark. Det må føles som en liten uten-for-deg-selv-opplevelse.

Kanksje litt spookyyyyyyyyy :redd::redd::sjokkbla: .

Håper du har hatt en fin dag til tross for hodepine. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennede med spark. Det må føles som en liten uten-for-deg-selv-opplevelse.

Kanksje litt spookyyyyyyyyy  :redd:  :redd:  :sjokkbla: .

Snarere en inni-deg-selv-opplevelse?? Bokstavelig talt :ler:

Teppet blir kjempefint ja! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det som vanlig gått unna mens jeg har vært borte noen dager ;)

Kjempefine fliser og flott innredning på badet! Gleder meg til å se bilder av det ferdige resultatet!

500,- for den vognen var jo ikke noe å si på. Synes dere skulle slå til på det jeg ;) Ellers er det jo lurt å vente på januarsalget når det gjelder innkjøp av nytt utstyr. Eller om dere tar en tur til Happyland på Svinesund og handler over lav sko :ler:

Så moro at du kjenner Lille Noen inni der. Det er jo sååå gøy!!! OG enda mer gøy blir det når han blir så stor at G også kan kjenne det :hjerte:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du har vært å brodere - syns du har kommet langt på vei jeg! :tommel: Er i gang med min juletrefotduk jeg da. Morsomt er det. :)

Ha en fin dag.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så mye besøk det har vært her da!

:kyss:

Jeg vimer litt om dagen, får liksom ikke med meg så mye...graver meg mest ned i hodepine, tanker som at LN ikke har armer og bein +++ Gruer for UL nå, av alle ting! Sikker på at NOE er galt... :tristbla: I tillegg synes jeg synd på meg selv som har en eksamen å lese til, og en stor oppgave som skal leveres i slutten av november. Det er heldigvis gruppearbeid, men allikevel! :roll:

Så sånn er det!

I dag dristet jeg meg til å legge med et 17+6 bilde av magen min, tatt liggende i senga før jeg stod opp. Så SÅ mye babykul har jeg altså å skryte av... :sjenert: Jepp, det er nok mest fett på min mage! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempesøt mage! Tenk, nå som du endelig har fått den flate, fine magen som du har jobbet så hardt for - så vil du bare at den skal vokse og bli stor! :ler:

Kjempefint med gravidemager! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg tullejenta.

Syns du har superfin mage jeg! Snart så popper den nok frem slik at den syns skikkelig. Ikke mye fett å spore ihvertfall så nå må du slutte med slik tullprat! :fy_fy:

Skjønner at du ikke er topp motivert om dagen for skolearbeid. Det er nok av andre ting å være opptatt av ikke sant? Hodepinen gjøre det vel heller ikke noe bedre. Vet hvor tiltaksløs jeg selv blir når det står på som værst så jeg syns skikkelig synd på deg. Men det ordner seg nok, slik som det alltid gjør - ikke sant? :troest:

Ha en fin dag videre.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du har en fin babykul jeg :)

Ser godt at magen din har vokst og at kulen har blitt tydeligere!

Så fint teppe du broderer :rosasmil: Jammen er du flink!!!

Ser du tenker vogn for tiden. Det var jo en kjempegrei deal på den Teutoniaen da! Der er det mye penger å spare. Vi fikk med oss 2 vogner fra Sunnmøre nå. En fin liten bagvog og en tøff sportstrille (sånn som de pleier å bruke til babyene i USA). Sportstrilla har softbag så den kan være grei å ta men når vi skal på shopping og sånt da den tar mindre plass. Ble kjempeglad for vognene, og det var ikke dumt for økonomien heller :)

Håper du finner ut av hvilken vogn dere vil ha snart ihvertfall. Og hvis dere går for en ny kan det kanskje være smart å vente til nyttårssalget :klø:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen din er sååå fin!!

Hvor har du flesk liksom?!?! Tullemus!

Skulle sett min mage du, der er det flesk....Desverre :roll:

Men det renner vel bort hvis jeg klarer å finne veien til treninga igjen...... :sjenert: Mulig de har gjemt den eller noe...?!

Ha en fin kveld og kos deg med magen!

Og du, jeg er sikker på at lille noen har akkurat passe med både armer og ben! Og blir nok en perfekt liten baby til dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Rognebær

Ville bare gi en liten :klem: og si at jeg vil tro at alt er såre vel med lille Noen! Men det er nok ganske vanlig å ha sånne tanker - jeg har dem innimellom selv også, og verre skal det vel bli! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin magen din er! Begynner jo å se en kul nå da! :smilbla:

Ikke mange dagene til det store høydepunktet nå, jeg tenker selvsagt på kampen! Hvordan er stemninga i din heim? Min sambo uttalte etter kampen på søndag: "Æ æ så spent, æ æ så spent, æ vett nesten ikke om æ får sove før neste kamp!" :hoho:

Skulle tro han var 4 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Orkidé-vennen! :klem:

Du har jo en aldeles nydelig babykul! :grine2:

Det der en helt klart baby og ikke fett, sånn som hos meg ;)

Skjønner godt at du tenker på UL nå når det nærmer seg! Jeg var også kjempenervøs da vi skulle dit sist! Men alt var jo i skjønneste orden, og det er jeg sikker på at det er med Lille Noen også!

Og selvfølgelig har h*n armer og bein, bebisen din ligger og sparker og spreller så fint inni der atte! Etter hvert kan sikkert mannen din også kjenne spark, det er jo bare så koselig :hjerte:

Håper hodepinen din snart gir seg. Vet hvordan det er! :troest:

Ønsker deg en super kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, men herlige dere da... Søte, søte og gullende gode - alle som en! :kyss:

Men det er visst ikke bare magen som vokser nå - puppene mine begynner å bli to digre monstre! :overrasket: Og det liker jeg i allefall IKKE...det er store nok! :roll:

ja, det er ufattelig mange rare tanker som kommer snikende nå som UL nærmer seg, men med mindre jeg har misforstått helt, så har det jammen meg vært liv i magen i dag! :danse: Herregud, skulle tro fjonken har tatt speed eller noe, for det dulter i vei, nesten hele tiden...små pauser så klart, men plutselig så kommer det et lite dult igjen, og jeg nesten skvetter! :ler: Og hvis fjonken kan sparke, så må jo h*n ha bein i det minste! :grine2:

@riel - så koselig å ha deg tilbake! Kjekt med vogner gratis rett i lomma da, det er klart slikt kommer godt med! :Nikke:

Skytte - tullemus??? Jeg?? Nåh, du skulle bare visst. Må jo innrømme jeg ser slank ut på bildene, men virkeligheten er en helt annen, dessverre! :sur: Er en grunn til at jeg kun tar bilder i profil, hadde jeg tatt forfra hadde dere ikke sett mer enn to digre, pløsete "håndtak"! :lol:

shoegal - da er visst jeg og sambo din to! Jeg er litt tussete mtp lørdagens kamp selv. Skal i utdrikningslag da, og se kampen direkte på Harvey´s eller Uptown - tror det blir supert!!! :danse:

Rognebær - det er nok noe som bare hører med ja. Det er som med leger - innen de er ferdig utdannet har de gjennomgått de 10 mest dødelige lidelsene i verden, alle som en! :ler: Sykepleiere også...tro meg, jeg snakker av erfaring :sjenert: Det er ikke mer enn et år siden jeg hadde både hjernetumor og HIV på samme tid! :overrasket:

søndagsengel? - tja, ble ikke mye på meg i dag. Endte opp med å brodere og bare stappe i meg et eller annet dagen igjennom...*s*

Peony, Izaria & Heidi76- nei, dere har kanskje rett... Selv har jeg alltid synes at gravide er så flotte, stråler så. Men jeg ser liksom langt etter den respektive gløden her i huset... Tror den må ha oversett eller glemt meg jeg! :tristbla: Nu vel, ikke noe å dvele ved, magen kommer vel tidsnok den - så får gløden bare forbli borte, en nyyydelig liten baby skal vi ha uansett, så det så!!! :sjarmor:

veslo - :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...