Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Det hadde vært lettjente penger, men jeg får dårlig samvittighet av å "stjele" fra en fattig student  :tunge1:

:hoho:

---

Jeg har forresten glemt å fortelle at jeg bestilte skritteller fra Skritteller.com her for tre dager siden, og den fikk jeg faktisk allerede i går! :tommel:

Så har jeg trasket med den i dag da - 2457 skritt og 105 kcal! ;)

Jaja, det er nå en start på en litt sunnere livsstil igjen!

OG - det er STOR sjans for at vi kjøper vogn i morgen...og at det blir en urtradisjonell Simo Kombi. Men det kan jeg komme tilbake til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho:

---

Jeg har forresten glemt å fortelle at jeg bestilte skritteller fra Skritteller.com her for tre dager siden, og den fikk jeg faktisk allerede i går! :tommel:

Så har jeg trasket med den i dag da - 2457 skritt og 105 kcal! ;)

Jaja, det er nå en start på en litt sunnere livsstil igjen!

OG - det er STOR sjans for at vi kjøper vogn i morgen...og at det blir en urtradisjonell Simo Kombi. Men det kan jeg komme tilbake til! :)

Jeg har også bestilt skritteller derfra - fikk mail om at den ble sendt avgårde i dag :) Spennende med vogn!! Simo-vognene er fine! Gleder meg til å høre mer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten fikk jeg bilder fra fotografen i dag...

Det første har jeg sendt inn til lokalavisen her, og det andre blir nok det vi skal ha som takkekort-bilde i helfigur!

Hva synes dere om det?

Vet dog ikke helt om bildene skal være i farge eller s/h på takkekortene da - noen meninger!?

Også har jeg offisielt gone mad - totalt kliiin kokkos!

Siden jeg enda ikke har kjent noe liv, fikk jeg i natt for meg at jeg, til tross for å ha hørt hjertelyden to ganger, har en baby uten armer og bein i magen - bare hode og kropp! :overrasket: Også drømte jeg noe så JÆVELIG (sorry) som at jeg kunne løfte ut tennene mine som om de var begiss...og da jeg skulle børste dem oppdaget jeg at hele tannkjøttet var dekket med blå og grå larver! :kvalm::sjokkert::redd::kvalm:

Er pokker meg kvalm enda... :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine bilder!

Vanskelig det der med farge eller s/hv... Jeg synes at du har så flotte farger at det er synd å ha deg i svart/hvitt, men samtidig synes jeg Golli er barskere i sort/hvitt (uten at det betyr at jeg ikke synes han har fine farger, altså! :ler:)

Tror kanskje jeg ville gått for sort/hvitt, jeg!

Skikkelig creepy drøm, da! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så må jeg bare skryte litt, jeg har så langt gått 10477 skritt i dag :engel:

Men nå blir det ikke noe mer gåing bortsett fra mellom kjøkkenet og stua tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelige bilder!! Likte dem godt i svart-hvitt, men er enig i at det er vanskelig å bestemme seg! Har dere tenkt å forstørre et (eller flere) for å ha på veggen? Forferdelig drøm!!!! :overrasket: Men det er jo et tydelig tegn på at du har de rette hormonene i kroppen :ler:

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en god helg! :)

Her skjer det mye som vanlig. Fosterbildet var jo bare fantastisk. Gjett om det skrangler når jeg ser sånn da! :sjenert:

Og magebildet da! Flott mage, og for en utrolig følelse du må ha ved å ha den magen rett foran nesa di hele tida(jaja jeg mener det selvsagt ikke bokstavelig, i alle fall ikke enda ;) ).

Gleder meg til neste helg nå. Skal jo hjem til kampen, og har troen på gutta fremdeles. Husk å heie masse! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Orkideen! :klem:

Du har en veeeldig fin liten kul på magen!

Og så utrolig fine bryllupsbilder! Synes svart/hvitt var veldig flott på dere altså.

Jeg vedder forresten også en hundrings på at det blir JENTE! :hjerter:

Ha en super helg!

Jeg drømte forresten mye rart i svangerskapet jeg også. Bl.a. at jeg fødte en slags blekksprut :overrasket:

Helt sykt. Men jeg drømte også flere ganger (før UL´en) at det var en gutt, og det stemte faktisk! ;)

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: Nydelige bilder av et vakkert brudepar. Jeg er svak for s/h bilder, så jeg ville definitivt gått for det til takkekort.

Fra det ene til det andre: Folk har jammen ikke ligget på latsiden i juli mnd. Nå er 4 par jeg kjenner her hjemme, inkl min søster, gravide og alle har termin i april!

Ha en fortsatt fin helg! Simo kombi kan varmt anbefales herfra.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang fæl drøm, det betyr bare at du er skikkelig gravid! Jeg drømte at jeg fødte et helt kull med kattunger hjemme i sofaen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Principessa

God morgen Vicsen!

For noen nydelig bilder av dere to da!! :hjerter:

Syns det passer bra med det første til lokalavisen og detsiste til takkekort..men går dere for to typer takkekort eller kun ett? Syns du skal beholde det i svart/hvitt. Også så fint å se at dere krysser fingre sammen. Koselig!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Såååååå fint magebilde. Kos deg med den lille magen din du. (om ikke alt for mange månedene så er du så lei den at du mest har lyst til å få den bort fortere enn fortest...).

Foserbildet var helt nydelig. Tenk at en sånn er inne i magen din???? Helt utrolig. Men nå synes nå jeg at LAT med en graviditet er utolig da. Alt fra at man kan skape et nytt menneske og til å magen ikke rett og slett sprekker helt mot slutten eller at magen ikke detter ned på knærne.

Og den drømmen: huff da. Blir kvalm bare ved tanken :kvalm: .

Bryllupsbildene var veldig fine. Likte det første best jeg da.... :sjenert:

Ellers vil jeg ønske deg en fortsatt fin lørdag. Og kos deg med den helt perfekte magen din du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss: til dere alle herlig snuppelurene!

Magen min er helt grei den, kjekt at den ikke er for stor egentlig - bare så kjedelig å se "feit" ut! :sur: Men det går seg til - i dag konstanterte mannen at den hadde vokst, og at puppene mine hadde blitt større! FAEN! (sorry, men jeg var så lykkelig når puppene mine ble mindre jeg, og nå vokser de igjen! :tristbla: )

Izaria - vi skal både ha nær og fjernbilde til takkekort - fjern til de som ikke var der den dagen, og de av dere som har ønsket det da...og nært til alle som delte dagen med oss. Men vi hadde ikke tenkt til å bruke akkurat DET nærbildet til takkekort, men heller et av de andre jeg har vist tidligere. Også lurer jeg på om vi skal ha s/h til de som var der (nær) og i farger til de som ikke var der, slik at de både får se oss og farger i bukett mm. Er det en god tanke!??

Jeg har alltid drømt intenst da, og husker som regel bestandig hva jeg har drømt...men jeg skal love dere at dette med graviditeten har tatt kaka - nå er det jo ikke grenser lenger!!! :overrasket:

...i natt drømte jeg riktignok bare om barnevogner da, og sånn sinnsyk "bridezilla" salg hvor vi virkelig fightet om å få den vognen vi ville ha! :ler:

shoegal - skal heie som en gal på gutta! Mannen og flere skal avsted, men selv skal jeg i utdrikningslag den dagen og får ikke med meg kampen live. Men heie, det skal jeg vettu! :tommel:

Peony - flinke du som er ute og går! :klappe:

I dag skal vi ut og se på fliser og innredning til bad, også skal jeg snike meg til en branevogn-titt... Tror vi drøyer kjøpet litt, må nok tråle terrenget enda litt, det er jo tidlig! :)

GOD HELG!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg, Orkidèen. Tar litt tid å oppdatere seg her, mange spennende innlegg de siste par dagene.

Syns du har fått en kjempesøt liten kul på magen jeg. Den ser stram og fin ut og ser absolutt IKKE ut som fett!!! Bare så det er sagt! ;)

Jeg slenger meg på Peony her og sier som hun, kan jo ikke stjele 100 kroner fra en fattig student Izaria. :ler:

Så nå må dere høre på Jane, Peony og meg: Det blir en gutt! :babygutt:

Så deilig med nytt bad før jul. :tommel:

Husker jeg så bilder av i det i salgsoppgaven på internett og det så jo ikke videre lekkert ut så det blir bra! Badet har alt å si altså. Det er jo det første stedet man oppsøker når man står opp om morgenen og det siste stedet man er før man legger seg (stort sett) og da skal det være litt ålreit å være på badet!

Så søt mannen din er som kommer hjem med 20 røde roser. :hjerte:

Kos dere sammen i helgen og håper dere finner en fin vogn til en bra pris.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å kommentere de takkekortbildene. Det blir nok bar uansett hvordan dere gjør det for jeg syns alle bildene av dere er utrolig flotte. På takkekort så er jeg nok litt kjerringa mot strømmen her inne for selv om det er stilig med s/h så syns jeg det er penest med fargebilde på takkekortet. Syns det er så flott når de flott fargene kommer frem på ett slikt bilde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som nå skal sette seg ned å brodere de første stingene på et teppe..! :danse:

*tvi tvi* har jo ikke brodert siden tekstiltimen på barneskolen.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...