Skytte Skrevet 19. oktober 2005 #1181 Del Skrevet 19. oktober 2005 Du....flinke orkis som vet så mye.... Sånn side om livmortappen og hvordan man sjekker den etc, vet du hva det var den het? Jeg finner den ikke igjen Mååå sjekke der nuh.... Håper du skjønner hva jeg mener og at du er innom snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter #1182 Del Skrevet 19. oktober 2005 Skytte - vet hvilken side du tenker på...nemlig denne: Pernille Der er det info om masse annet også! Tulipan - å ja, det blir bad lenge før det...badet påbegynnes vel 22. november og skal stå ferdig innen 10. desember. Det er de ukene vi har til rådighet, og så er vi så heldige at mannen er tømrer, broren hans er elektriker og svogeren hans igjen rørlegger - så vi har all ekspertise vi trenger i nærmeste krets! Gleder meg sinnsykt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. oktober 2005 #1183 Del Skrevet 19. oktober 2005 Du er et vandrende leksikon!!!!!!! Tusen tusen takk snuppa!!! Hva skulle jeg gjort uten deg?! Har leta og leta lenge jeg nå...visste det var noe med et jentenavn, men husket ikke hvilket U r the best!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter #1184 Del Skrevet 19. oktober 2005 Du er et vandrende leksikon!!!!!!! Tusen tusen takk snuppa!!! Hva skulle jeg gjort uten deg?! Har leta og leta lenge jeg nå...visste det var noe med et jentenavn, men husket ikke hvilket U r the best!! ← Hihi, vandrende leksikon, og O´store Mirakel som jeg også har blitt kalt, er vel å ta litt hardt i - bare koselig at jeg kan hjelpe da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter #1185 Del Skrevet 19. oktober 2005 Her er forresten skissen på tomten, om enn litt rotete...også et foreløpig utkast til det nye badet! Tegnet litt på frihånd det med tomten da, så det er ikke så fiiint... Men dere ser i allefall. Planen er jo da å kjøpe både tomt fra kommunen og den fliken til nabo på venstre side - så lager vi ny vei og bygger en dobbel garasje, rett frem til venstre for den som står der nå! Da får vi jo en kjempetomt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. oktober 2005 #1186 Del Skrevet 19. oktober 2005 Så utrolig greit det kommer til å bli med den nye veien og dobbeltgarasjen! Dere kommer jo til å få plass til mange gjester (biler) i oppgjørselen også! Og badet kommer til å bli kjempeflott! Dere er utrolig heldige som besitter ekspertise (les G) + i tillegg har så mye annen ekspertise i nærheten! Da er det jo ingen sak å få ting gjort.... ikke misunnelig jeg som har en mann med 10 tommeltotter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 19. oktober 2005 #1187 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hei Orkis! Så utrolig gøy og ikke minst deilig med nytt bad! Gleder meg på deres vegne. Det er jo så herlig med et fresht bad, med varmekabler og innbydende farger...drømme, drømme...og ikke minst så må jo dette være midt i blinken nå som du går gravid. Etterhvert vil vel de fleste gravide damer være der det er varmt mot smertene...eller er det bare i mitt hode det er sånn?? Uansett: (eneste bakdelen er jo mangelen på internett da ) ← Dette liker jeg ikke å høre!! Borte fra kg i T R E uker??? WHAT??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 19. oktober 2005 #1188 Del Skrevet 19. oktober 2005 Ååå..så deilig med nytt bad! Vi pusset opp badet i fjor, utrolig deilig med alt nytt! Og ikke minst varmekabler! Uten de hadde det vært mye vanskeligere å komme seg opp om morgenen! Tomta ser jo ut til å bli kjempeflott! Blir nok et fint sted å vokse opp for den lille krabaten! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 19. oktober 2005 #1189 Del Skrevet 19. oktober 2005 Ååå..så deilig med nytt bad! Vi pusset opp badet i fjor, utrolig deilig med alt nytt! Og ikke minst varmekabler! Uten de hadde det vært mye vanskeligere å komme seg opp om morgenen! Tomta ser jo ut til å bli kjempeflott! Blir nok et fint sted å vokse opp for den lille krabaten! Ha en fin kveld! ← eh... Om å gjøre å ha utropstegn etter hver setning! ....jeg vant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 20. oktober 2005 #1190 Del Skrevet 20. oktober 2005 Vi og skal få (nei det heter ikke få, det heter betale fryktelig masse penger...) oss nytt bad snart! Håper i løpet av vinteren Gleder meg sånn til varmekabler og fliser på gulvet! Ha en fin dag, kjære du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 20. oktober 2005 #1191 Del Skrevet 20. oktober 2005 Har du testet ut denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. oktober 2005 #1192 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hei! jeg snakket med trygdekontoret nå, og fikk beskjed om at mor kan få utbetalt engangsstønaden fra hun er i uke 26 Så da er det vel bare å sende inn søknaden noen uker før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. oktober 2005 #1193 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hei og hå! Så deilig med nytt bad da - gleder meg til det blir vår tur! Kjekt å ha noen håndverkere i nærmeste familie. Mannen min er murer/flislegger så han skal jo gjøre mesteparten av det arbeidet selv...men så er det noe med det å jobbe hjemme da. Han har liksom ikke tid til å sette i gang med det, for han jobber jo for alle andre hele tiden... Det er aberet med å håndtverkere i nærmeste familie! Håper dere har en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter #1194 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Hey snuppelurene! I dag er jeg heeelt Mannen kom hjem og overrasket meg med en ny 220 lang dyne, ettersom jeg alltid ender opp med å stjele hans, så jeg kan pakke meg godt inn fra topp til tå - frysapinn som jeg er! *s* Han hadde også kjøpt et stilig nytt sengesett...og toppen av alt - 20 nyyydelige røde roser, ettersom det er 2 måneder siden vi giftet oss i dag...20 roser for den 20. august! Er han ikke bare fantastisk!??? Ja, jeg er litt på tuppa akkurat nå... :grine2: Han skal nok få noe igjen for en gangs skyld! Men nok om det! Jeg gleder meg noe helt sykt til å få nytt bad, dere aner det ikke. Det kommer til å bli vidunderlig. Slik ting er nå er det så vidt badet eksisterer i min verden - jeg gjør bare det jeg absolutt MÅ gjøre der ikke...og jeg kan ikke skryte av ryddigheten og rensligheten Er akkurat som om det hele bare neglisjeres, for det er jo like jævelig uansett om jeg vasker eller ikke... Ellers har jeg faktisk fått kjøpt meg en cardigan, en topp og en selskapstopp til julebord og jul, som jeg har testet ut at en litt større mage får plass inni! Lo godt for meg selv da jeg stod i prøverommet med genseren min godt stappet inn under toppene for å se hvordan det ble med stor mage! Var det videoovervåkning fikk de som satt og så på seg en realt god latter tenker jeg...eller de får en! :grine2: Lurte/lurer sikkert på i hva H****** jeg drev på med! OG - jeg fikk jo det fineste kortet av Izaria i dag da...med et nydelig bilde av de to turtelduene!!! Mye finere i virkeligheten ha! Endret 20. oktober 2005 av Orkidéen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 20. oktober 2005 #1195 Del Skrevet 20. oktober 2005 Nommin! Så søt han er - det var kjemperomantisk!! Skjønner at dere gleder dere til nytt bad - det er så kjipt å ha slitt og gammelt bad, det har nemlig vi også, selv om det kanskje ikke er så ille som det deres høres ut til. Det er det jeg ser mest på nå når vi ser etter ny leilighet, at det er et delikat og fint bad (og helst med badekar!). Deilig med større hage også, da - vi kan nok bare drømme om hage i det hele tatt så lenge vi vil bo i Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 20. oktober 2005 #1196 Del Skrevet 20. oktober 2005 Skjønner veldig godt det du sier om å holde gamle ekle bad rene..det nytter jo ikke! Da vi flyttet inn i huset vårt var badet helt jæ****..med handicapdo ( ), ekkelt jordslag på gulvet, ekkel gammel vask og trang ekkel dusj.. MEN NÅ! Nye skinnende fliser som er superduperenkle å holde rene, stor ren dusj og skinnende vask.. badet har nå blitt mitt favorittsted når det gjelder rengjøring! Så du har all grunn til å glede deg! Ha en flott kveld vennen utropstegn utropstegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. oktober 2005 #1197 Del Skrevet 20. oktober 2005 Nydelige mannen din!! Ha en fin kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. oktober 2005 #1198 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ååååh, så søt mannen din er!! Velfortjente roser var det da også! Så deilig med nytt bad, det gjør en helt utrolig forskjell. I den gamle leiligheten vår i Oslo var det felles oppussing et halvt år før vi flytta - men vi fikk da glede av det så lenge det varte! Superdeilig å få fliser og varmekabler og lekrere farger og design. Måtte av bildene inni hodet mitt av Orkideen som prøver klær med liksom-mage! Ikke dumt det der, nå blir du fin til jul! Morna så lenge vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 21. oktober 2005 #1199 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hei på deg Orkideen!!! Må bare si meg enig i det flere har sagt: så søt mann du har . Og jeg skjønner godt at du gleder deg til nytt bad. Men TRE uker uten internett??? Hvordan skal det kunne gå??? Jeg vet, jeg vet, jeg vet : du må komme deg til et bibliotek med internett og holde oss oppdatert på den måten. Vil bare ønske deg en nyyyydelig helg (og siden mannen kom hjem igår, så regner jeg med at du skal tilbringe den med han . Huff så "grisete" jeg var nå da ). Klem fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 21. oktober 2005 #1200 Del Skrevet 21. oktober 2005 Så søtt av mannen din . Roser er jo alltid koselig å få, men syns det lå mye omtanke rundt å kjøpe ny dyne til deg! Høres ut som dere har lignende bad som oss.. Og ja, jeg drømmer om NYTT og FINT og LEKKERT! Vi skal lage helt nytt bad (et rom som har vært brukt som inngangsparti, så soverom og vi bruker det som lagerrom), og så skal vi bare ha do og vask der vi har bad nå. Og jeg skal kjempe med nebb og klør for å beholde badekaret der... Får ikke plass til det på det nye badet, men der skal vi ha dusjhjørne, så det blir bra å slippe å stå i badekaret å dusje, spesielt siden det er ganske så lavt under taket... Ha en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå