Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Jeg ble også smittet av flittig-Orkis.... Fant dette på nettet nå, og vurderer faktisk å bestille det.. :ler: Kan jo alltids gi det i gave..? (ja særlig..hvis jeg først får til å lage noe slikt kommer jeg nok aldri til å gi det bort..men gjør det noe å ha det liggende til babyen en gang kommer da..? :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir et kjempefint teppe, gleder meg til å se det ferdige resultatet. Med den farten du broderer i blir det vel på mandag eller noe...

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjempeflink med babyteppebrodering! Det må være koselig å sitte og holde på med, særlig når du vet at du skal bre det over Lille Noen om under et halvt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

10dager levering ja. Da kommer det nok rett etter helgen da. :hoppe:

Så innmari fint det teppe blir. Jeg er kjempe missunnelig. Kanksje jeg klarer et sånt bilde... Men tror jeg skal gjøre ferdig julekalenderen før jeg beynner på et teppe.

I dag har jeg kjøp Verdens Beste Pappa. Hakkespett bok for førstegangs fedre i dag. Skal gi den til mannen etterpå.

Ønsker deg en fortsatt god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, det teppet blir såååå fiiiiint!!!

Håper du føler deg bedre i dag og at du har hatt en koselig kveld med din kjære mann.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nydelig teppet blir :hjerte:

Nå blir jeg enda mer babysyk.....

Og så minner det meg på at jeg har to adventskalendere som skulle vært brodert ferdig.

Håper du får en god søndag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: fort innom...skal på middag til svigermor - fårikål! :sikle:

Hadde en fin dag og kveld i går... Shoppet litt, men det var forloveren min som virkelig SHOPPET!!! Det ble ikke noen ny telefon, ei heller jakke. Alt jeg kom hjem med var ny kalender til filfax-lommeboken min og "Kamilla & Tyven" på DVD (herlig film)! :grine2:

Endte så opp med pizza, godter, chips og dip hos forlover med sambo, begge to altså - så vi hadde en koselig kveld med gode venner! ;)

Nå må jeg fly,

ha en god søndag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en koselig lørdagskveld! Kos deg med fårikål i dag! Det er godt, det!!! :klem:

Will do - eller, all done! :tommel:

Og det beste av alt var at vi fikk med oss resten av fårikålen hjem!!! :)

---

cons - så gøy da! Det blir sikkert strålende flott, uavhengig om det havner i en niese eller nevøs hender, eller din egen baby en gang! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Husker jeg så Kamilla og tyven på kino i min barndom :)

På fredag skal forresten mannen min til Orkidé-land og holde kurs - dere får ta godt vare på ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Orkis! :klem:

Jeg husker jeg så Kamilla og tyven på kino med lillesøsteren min - det er lenge siden det! :overrasket:

Fårikål er jammen godt, skikkelig høstmat! :sikle:

Ønsker deg, mannen og Lille Noen en fortsatt god søndag! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Orkideen! :klem:

Håper du får en fin uke!

Du er så flink med det teppet altså, kan ikke få sagt det nok ganger!

God mandag vennen! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: Orkidèen!

Jeg måtte bla meg tilbake og kikke på teppet ditt- WOW-du er FLINK!!! Det teppet blir superfint! Veldig yndig. Er vel egentlig greit at vi ikke skal ha noe barn akkurat nå, for jeg er virkelig elendig på håndarbeid, kan bare strikke rett, og kors-sting er det eneste jeg kan brodere. Stakkars unge, det hadde blitt noen traurige greier. :ler::sjenert:

Og nå fikk jeg lyst på fårikål.Igjen. Det er den perfekte høstmat,alldeles fantastisk godt. Heldiggriser. :)

Håper du får en fantastisk start på uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Orkidéen!

Koselig at du "stakk innom" i dagboken min. Ganske fersk i dette med dagbokskriving, jeg. Er artig å snoke litt rundt i andres dagbøker da, og se hva dere andre er opptatt av.

Imponert over at du (allerede) er i gang og lager teppe til babyen. Jeg er glad i håndarbeid, så etterhvert blir det nok noen baby-prosjekter på meg også. Men foreløpig er det advent/jul som preger hobbyaktivitetene.

Lykke til videre!

hilsen fra Binke (termin den 13. april - følger rett etter deg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt kjapp i vendingen om dagen... Mye på tapetet og null energi - så jeg rekker vel ikke rundt til alle mann i dag heller, sorry!

Meeen, kommer med en liten rapport jeg - fra 2. legekontroll i dag:

Legen var litt bekymret for min hodepine, høye puls og hjertebank, så jeg tok blodprøver for å sjekke stoffskiftet (får svar om en drøy uke) og EKG. EKG´et var fint, om enn med litt høy puls...men det var jo ikke akkurat noe nytt!

Fikk høre hjertelyden igjen med en frekvens på 140 denne gang, og legen bare smilte lurt og sa at hun hadde det veldig fint der inne! *s* Nå ja, 140 er akkurat gjennomsnittlig, og jeg tror hverken eller inntill UL har gitt oss svar! ;)

Det sies jo at 120 - 140 er gutt, 140 - 160 er jente, og da må jo 140 være 50/50! :Nikke:

Anyway - her er dataene:

Vekt: 74.7 kg :roll:

BT: 120 / 80

Hb: 13

Urin: Negativ

Ødem: 0

SF: 16.5 cm

Hjertefrekvens: 140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...