Olifant Skrevet 14. oktober 2005 #1101 Del Skrevet 14. oktober 2005 Nja, jeg tenkte mest på broderier og sånt. Dumt jeg ikke tenkte på dette før egentlig, jeg kunne bestilt noe i UK og bedt svigermor ta det med når hun kommer, men det er nok for sent. ← Det burde vel uansett være ganske greit for de å sende i posten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #1102 Del Skrevet 14. oktober 2005 Nja, jeg tenkte mest på broderier og sånt. Dumt jeg ikke tenkte på dette før egentlig, jeg kunne bestilt noe i UK og bedt svigermor ta det med når hun kommer, men det er nok for sent. ← OK! Men her i Norge, så er Margaretha den største webshopen til å selge slikt! Du kan jo høre med svigers da. Hvis ikke kan du jo bestille med levering til dem, også kan de sende det videre når de kommer tilbake til England kanskje!!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. oktober 2005 #1103 Del Skrevet 14. oktober 2005 Innom for å ønske deg god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. oktober 2005 #1104 Del Skrevet 14. oktober 2005 Ønsker deg ei knallsuveren helg!! Kos deg massemasse! Er snart iferd med å svime av over pcn så det blir litt kort her....Meeen, jeg var nå innom i allefall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #1105 Del Skrevet 14. oktober 2005 Ha en suveren helg dere også - alle mann! Mannen kom just susende inn døren her og erklærte at han hadde kommet på et kjempefint jentenavn: Sara Joda, sier jeg - det er veldig fint...bare så synd at det befinner seg på den evinnelige "10 på topp"-listen! Men det er klart jeg skal overveie hans forslag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. oktober 2005 #1106 Del Skrevet 14. oktober 2005 Christine da? det synes vi er fint.. men så bestemte broren til sambo og kalle dattera si for det til mellom navn..og da er det uaktult.. det samme med navn som likner på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #1107 Del Skrevet 14. oktober 2005 Christine da? det synes vi er fint.. men så bestemte broren til sambo og kalle dattera si for det til mellom navn..og da er det uaktult.. det samme med navn som likner på det ← Fint det også altså, men jeg har en svigerinne som hetter Kristin, og en fetter av G heter Kristian - og dette er en del av familien som vi vel kanskje er ekstra nære...og da synes vi ikke det er aktuelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #1108 Del Skrevet 14. oktober 2005 En sur, dundrende hodepine kom igjen snikende på meg nå ...og jeg orker ikke surfe rundt i alle dagbøkene for å ønske god fredag eller helg - men er dere innom, så håper jeg dere alle får en fin kveld! Nå skal jeg snart kose meg med mann og lasagne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. oktober 2005 #1109 Del Skrevet 14. oktober 2005 god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 14. oktober 2005 #1110 Del Skrevet 14. oktober 2005 Ha en super helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. oktober 2005 #1111 Del Skrevet 14. oktober 2005 Ønsker deg en flott fredagskveld jeg! Et vennepar av oss fikk forresten en liten babygutt for en time siden..hurra! Enda mer babysyke på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 14. oktober 2005 #1112 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hei på deg Orkidden!!! Håper hodepinen gir seg. Jeg har også begynt å få hodepine. Vet ikke om det kommer pga graviditeten eller pga jobb idag. Er det ikke vanlig med hodepine når man er gravid da?? :klø: . Når du bestilte broderi, hvor mange dager tok det før du hadde det i postkassen??? Takk for hilsen hjemme hos meg. Vil ønske deg en god helg også UTEN hodepine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. oktober 2005 #1113 Del Skrevet 14. oktober 2005 Heisann Orkideen! Håper den hodepinen går over, det er så fælt å ha vondt i hodet. Er masse plaget selv, både med migrene og spenningshodepine... Sara er jo fint, selv om det er veldig hott for tida! Hva med Saga? Det er ikke så vanlig... kanskje litt spesielt men! Jeg har bare kjempelyst til å bestille noe fra Atelier Margaretha. Det teppet er jo så fint! men tror jeg skal gjøre meg fredig med de to andre broderiene jeg holder på med først... Ha en god helg snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 14. oktober 2005 #1114 Del Skrevet 14. oktober 2005 Nå skal jeg snart kose meg med mann og lasagne! ← Kose deg med mann og lasagne, det høres nesten litt rampete ut! Men med den hodepinen så er vel ikke du klar for noe tenker jeg! Ha en kjempefin helg og nyt mannen din du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. oktober 2005 #1115 Del Skrevet 14. oktober 2005 Håper hodepinen har gått over,og at du har hatt en fin fredagskveld med mannen og Lille Noen! God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter #1116 Del Skrevet 15. oktober 2005 Litt grell i hodet i dag også, men jeg har sovet lenge og godt - så jeg håper ikke det blir for ille i dag! Tulipan - jo, mange er plaget med hodepine under svangerskapet. I all hovedsak skyldes det økt blodvolum som øker hjertets arbeid, samt progesteron. Det hevdes også at særlig mye hodepine kan opptre hvis man bærer gutter! Nå er jo jeg like heldig ( ) som LaTraviata, å ha migrene på toppen av det hele, så noen ganger er jeg ikke menneske. Men denne hodepinen er heldigvis av en litt annen art - ikke like intens og altoppslukende, selv om det er ikke nok! Broderiet bestilte jeg 3. oktober, og det var i posten den 12. De lover levering innen 10 dager, og det tok 9 dager - medfølger faktura. Nå har jeg forresten kommet LAAANGT...eller LAAAANGT er det vel ikke, men lenger! cons - åhhhh! Tenk, en liten baby!!! Jeg har litt vanskelig for å forstå at det bor NOEN inni meg jeg! --- I dag skal jeg ut på Sørlandssenteret og shoppe litt igjen... Mulig jeg må få meg ny mobil, den gamle svikter meg igjen og igjen - treig på tastene, hvis de i det hele tatt fungerer og plutselig blacker den helt! Men jeg er kjempefornøyd med telefonen i seg selv, så det blir nok en ny Sony Ericsson, om enn en nyere modell. Telefonen er bare et år gammel, så det hadde vel gått på garantien...men jeg har jo mistet den så mange ganger i bakken at den ikke ser spesielt bra ut heller! (mao så er nok problemene også selvforskyldte...) Venter nå i allefall bare på telefon fra forlover, da hun er på hummerfiske i øyeblikket. Men vi farer idet hun kommer hjem! Mannen er å legger tak hos broren, og skal se oppgjøret mellom Start - Aalesund i ettermiddag på stadion, så jeg har jo uansett hele dagen til disposisjon for egen maskin! Ha en fin lørdag dere! --- P.S. tomias - du hadde rett, det ble IKKE noe på mannen i går! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 15. oktober 2005 #1117 Del Skrevet 15. oktober 2005 SÅ fint det teppet blir!! håper start vinner i kveld!! og få enga som seriemstere går bare ikke ann!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 15. oktober 2005 #1118 Del Skrevet 15. oktober 2005 SÅ fint det teppet blir!! håper start vinner i kveld!! og få enga som seriemstere går bare ikke ann!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. oktober 2005 #1119 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hei Orkideen! Håper du får en lørdag med litt shopping og kanskje en ny mobiltelefon? Det er jo kjmepviktig at du har en telefon som fungerer når det nærmer seg termin i hvert fall! Lurer på om den hodepinen din har kommet hit også nå jeg... Men jeg får komme meg ut og røre på meg så kanskje det blir bedre! Stooor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 15. oktober 2005 #1120 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hei søtnos! Så søtt det teppet blir! Kanskje jeg skulle laget et sånt til tantebarna mine... Går helt bananas når jeg tenker på de jeg... Har faktisk bestilt sånn barnevognskilt til Herman, og fikk det i løpet av 4 dager. Ble stilig det, skal gi det til de i morgen! Håper de liker det også da. Men iallfall - TAKK FOR IDÉEN! Nå stjeler jeg jaggu meg idéer av deg igjen! Ble det noe ny mobil på deg da? Ha en fortsatt super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå