Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #1021 Del Skrevet 11. oktober 2005 Izaria og La Traviata her ikke peiling Syns Selma også er fint men jeg tror jeg heller mere mot G sin smak i type navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 11. oktober 2005 #1022 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg fikk en lillesøster for en måned siden og hun skal hete Amalie eller Andrea. To fine navn. Jeg liker veldig godt Hannah, Madeleine, Mia, Sara, Maja, +++ PS. Må si jeg synes du har en helt forferdelig stygg avatar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #1023 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg likte best Selma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #1024 Del Skrevet 11. oktober 2005 Izaria og La Traviata her ikke peiling Syns Selma også er fint men jeg tror jeg heller mere mot G sin smak i type navn. ← Men så bra at vi ikke har helt lik smak alle sammen, da ville det jo blitt kjedelig! Jeg synes absolutt at G´s forslag er fine jeg, men det er ikke det jeg klarer å se for meg at min sønn eller datter skal hete... Dessuten er det bare én grunn til at han foreslår Tone, og det er at den jenta han har vært mest forelsket i, utenom meg da ( ) het nettopp det. Og navn blir jo ofte det man assosierer dem med mange ganger - jeg har ikke SÅ gode minner knyttet bl.a til navnet Tone (no fence ~Tone~)! Og Ida og Ina er navn som liksom blir hakket for populært og enkelt for MEG! Gunnar er derimot ikke hoppende begeistret for Selma, men man må jo venne seg litt til navn også - han hadde jo mest aldri hørt det før! Nei, det er nok Jacob og Amelia som er navnene vi er enige om ja...så langt... Jacob er jo en vinner hos oss begge i allefall! Antoine - pøh, jeg synes avataren min er fiiiiiiiiiiin jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #1025 Del Skrevet 11. oktober 2005 Så G er en liten ertekrok han ja! Hvis mannen min skulle ha gjort noe tilsvarende så hadde han vel foreslått Merethe...og det skal ihvertfall ALDRI dattra våres hete!!!! Så det så! Syns avataren din er kjempesøt jeg, Orkis. Hva er egentlig galt med den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #1026 Del Skrevet 11. oktober 2005 Så G er en liten ertekrok han ja! Hvis mannen min skulle ha gjort noe tilsvarende så hadde han vel foreslått Merethe...og det skal ihvertfall ALDRI dattra våres hete!!!! Så det så! Syns avataren din er kjempesøt jeg, Orkis. Hva er egentlig galt med den? ← HVA???? Disser du navnet til mammaen min eller??? Men hun skriver navnet uten H da... *s* Nei, men det sier jo alt - enkelte navn er bare IKKE for meg...eller deg... Mens andre gjerne må bruke dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #1027 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg liker også avataren din. Kjempemorsom!!! BØNNA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 11. oktober 2005 #1028 Del Skrevet 11. oktober 2005 Her er navnediskusjon i full gang ser jeg Men skjønner at du legger ned veto mot navnet på Gs tidligere forelskelser... det får da være grenser.... Så herlig at du hører hjertelyd! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. oktober 2005 #1029 Del Skrevet 11. oktober 2005 Selma likte jeg veldig godt! :-D Jeg tror at grunnen til at jeg tror det er jente beror på at ditt svangerskap er ganske ulikt mitt eget, og jeg ventet gutt... Slående logikk, ikke sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. oktober 2005 #1030 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hva er galt med Ina forresten?? Hæ? Hæ? Bare tuller! Det er forøvrig mitt navn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #1031 Del Skrevet 11. oktober 2005 Her må man passe seg ellers er det lett å tråkke folk på tærne. :storfot: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. oktober 2005 #1032 Del Skrevet 11. oktober 2005 og Ida er jo kjempefint ..men jeg ser jo poenget ditt mange som heter det.. har vel verdt 10 på topp i mange år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #1033 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hva er galt med Ina forresten?? Hæ? Hæ? Bare tuller! Det er forøvrig mitt navn... ← Slettes ikke noe galt med navnet ditt...og ikke med Ida´s heller, by all means! Det er slike navn jeg synes er fine, men ikke IT om dere skjønner! Ang. teorier for gutt og jente etc. så skjønner jeg godt at du tipper jente utfra ditt eget sv.skap. Men jeg får igjen høre at jeg har et typisk guttesvangerskap da, med mye hodepine, ingen kvalme osv. Pluss at hjertefrekvensen var under 140 slag pr. minutt! Men man vet jo virkelig aldri - tar det hele med en klype salt! UL blir iallefall KJEMPESPENNENDE!!! Igrunnen så er de aller fleste navn fine, på hver sin måte - det er bare det at man enten assosierer det med noe negativt eller det ikke passer til den som skal bære det osv. Det finnes selvsagt unntak! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. oktober 2005 #1034 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ja, navn er kjempevanskelig! Men jeg synes dere har kommet opp med mange fine alternativer! Når er UL forresten? Jeg pleier å tippe rett på folk skjønner´u! Hodepine hadde jeg også mye av, så der er vi litt like forresten! Uheldigvis får man si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 11. oktober 2005 #1035 Del Skrevet 11. oktober 2005 DET ER INGEN HEMMELIGHET AT I MAGEN TIL ORKIS ER EN JENTE!!! Uansett - man skal være litt forsiktig med å si hva man syns om forskjellige navn her gitt...folk kan jo bli støtt! Jeg heller fremdeles for Amelia og Jacob. Selma er ikke helt min stil...men deres...er forøvrig enig med deg i de andre navnene du nevnte at de ikke passer like godt til lille noen-06! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #1036 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det er sant at man kanskje bør trå varsomt...men nå har jeg ikke sagt et eneste vondt ord om noe navn spesifikt da - alt jeg sier er at naturlig nok så er ikke alle navn min stil! UL er 4. november, så det er ikke så lenge igjen! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 11. oktober 2005 #1037 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg vil bare si at her i huset blir det ingen VICTORIA, for det heter nemlig 2(!) av eksene til mannen. Ingen som blir støtt av det her, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. oktober 2005 #1038 Del Skrevet 11. oktober 2005 Selma er kjempefint! Jeg foreslo det faktisk for mannen i begynnelsen, men han var ikke helt med på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #1039 Del Skrevet 11. oktober 2005 Mange fine navn å velge mellom heldigvis. Noen ganger må man rett og slett møte den lille før man klarer å bestemme seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 11. oktober 2005 #1040 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg er så glad i Hannah, jeg...men naturlig nok så kan ikke mitt evt jentebarn hete det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå