Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

:hoppe:

Er litt gira i dag ja! :Nikke::rodme:

Sendte en meld til svigerinnen min i full iver, der jeg klarte å skrive at nå banket det to hjerter inni meg... Jeg mente jo at det var mitt + babyens, mens hun ringte hysterisk opp da hun trodde det var tvillinger! :ler:

:ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SÅ GØY Å HØRE HJERTE TIL LILLE NOEN SLÅ DA! :babygutt::babygutt::babygutt: Så nudelig *sukk*

Måtte le av svigerinna di. :ler: Lett å misforstå den der ja.

Da jeg gikk gravid med eldstemann, og hadde vært på ultralyd, sendte jeg en sms til ei venninne hvor jeg skrev. "Det ble en gutt!" Hun ringte helt sjokkert - trodde jeg hadde født alt :ler:

God bedring med hodepinen. Håper virkelig den gir seg snart. Ekstra kjedelig nå som du ikke kan ta noe for det. :troest: ¨

Gratulerer med bestått portprøve! :blomst:

Og så bra at du fikk deg legerklæring så du kan få roet deg litt ned. Du må passe på å ikke stresse så fælt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bestått portprøve og så stas å få høre hjertelyden til Lille Noen. (les: :babygutt: )

Jeg er også skråsikker på at det blir en gutt nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er helt himmelfallen enda jeg... Tenker på det lille hjertet inni meg! :hjerte:

God formiddag forresten! :ler:

Tror jeg må springe litt rundt i dag og få ut den plutselig altomringende energien...kanskje kjøpe meg etter eller annet, og noe lite noe til fjonken! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ååååååh! SÅ MORO AT DU HØRTE HJERTELYDEN!!! :hoppe:

:rosasmil:

Tusen takk for hjelpen forresten, visste du kunne hjelpe meg! O' store orakel! :ler:

Ha en flott dag! Hva har du shoppa da?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Har du hørt hjertelyd, det må ha vært flott! :hjerter:

Søt avata du har! Først nå gikk det opp for meg hva det egenlig er! :klaske: Kjempesøt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har lagt ut Aurora på graviditetsstatistikken din - det er kjempefint, da! Og så snek jeg litt på SM, og der så jeg at du hadde bedt om synspunkter på et annet jentenavn også (vet ikke om det er hemmelig her, så derfor skriver jeg det ikke), men det synes i hvert fall jeg er det fineste av jentenavnene hittil! (Nå blir lite ikke alle dødsnysgjerrige, da! :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har lagt ut Aurora på graviditetsstatistikken din - det er kjempefint, da! Og så snek jeg litt på SM, og der så jeg at du hadde bedt om synspunkter på et annet jentenavn også (vet ikke om det er hemmelig her, så derfor skriver jeg det ikke), men det synes i hvert fall jeg er det fineste av jentenavnene hittil! (Nå blir lite ikke alle dødsnysgjerrige, da!  :ler: )

Hihi....

Tipper det er det siste navnet du sikter til der... :lol:

Vi er nå i diskusjonsfasen, eller, dvs. JEG diskuterer og tenker og grubler! :ler: G har gitt opp tror jeg. Han liker navn som Ida, Ina, Silje og Tone - men jeg er ikke på den planeten i det hele tatt. Fine nok navn, men ikke det jeg vil kalle ungen min! :)

Kresen!!?! Who?? Me!?!????

:hoho:

Er ikke hemmelig, men la oss nå holde de andre her på pinebenken en stund!

*moaaahahahahahahaha*

---

Hulderjenta - *s*...skjønte du ikke at det var den gravide bønna!?? :ler: Egentlig er jo avataren fryktelig stygg da! :grine2: Å høre hjertelyden var noe helt "ut-a-mæ-sjæl-åpplevelse"...fantastisk!

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi....

Tipper det er det siste navnet du sikter til der... :lol:

Vi er nå i diskusjonsfasen, eller, dvs. JEG diskuterer og tenker og grubler! :ler: G har gitt opp tror jeg. Han liker navn som Ida, Ina, Silje og Tone - men jeg er ikke på den planeten i det hele tatt. Fine nok navn, men ikke det jeg vil kalle ungen min! :)

Kresen!!?! Who?? Me!?!????

:hoho:

Er ikke hemmelig, men la oss nå holde de andre her på pinebenken en stund!

*moaaahahahahahahaha*

*moaaahahahahahahaha* :ler:

Ja, la oss for all del det! Må bare si at jeg synes det er et kjempefint navn altså, pent, søtt og samtidig sterkt! Og matcher det jo mammaen sitt navn også.

Synes Golliens navneforslag er litt kjedelige - veldig fine navn, men ikke på en baby anno april 2006!

Greit å ha et pent jentenavn klart, Orkidéen, men dog unødvendig - vi veeeeet jo at det blir en liten ! :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det var vanskelig å finne ut av....not! :tunge1:

:ler:

Fint navn det også, Orkis. :tommel:

Men det blir jo en gutt!

Morsomt med G og nabogutten. Jeg hadde 2 søte jenter som bodde under meg da jeg bodde i Oslo. En dag banket d på døra min og lurte på om jeg ville komme ned og se på ett show! Jeg hadde vært hjemme fra jobb hele uka med halsbetennelse og holdt på å kjede livet av meg så klart jeg takket ja til ett show! :ler:

De hadde begynt på danseskole så det skulle vise meg hva de hadde lært og jeg holdt på å le meg ihjel. Veldig fint show selv om hun minste datt litt ut av det noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sidene i boka de flyr jo avgårde, så det er jo nesten umulig å holde seg up-to-date :ler:

Aller først må jeg bare få kommentere de flotte bryllupsbildene :hjerter: Et riktig så flott par var dere :hjerter_rundt:

Og så har du hørt hjertelyden :hjerter_rundt: (blir mye hjerter her i dag :ler: ). Husker da vi hørte for første gang på supergutten vår, og vi svevde jo i flere dager etterpå.... :hjerte: Og ikke lenge til UL :hoppe: , ja du har mye å glede deg til du :)

Men jeg håper virkelig at formen din blir bedre altså!! Ikke noe særlig å ha det som deg, og så dag etter dag :troest:

Synes du er iherdig og har pågangsmot allikevel med studier :klappe:

Ha ei ordentlig god bedringsuke håper jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Er det bare jeg som tror dere venter en jente...?

Nå ble jeg nysgjerrig assa!

*storme inn på SM for å lete* :ler:

Tror det bare er du og Izaria som holder en knapp på jente! :lol:

Selma er forøvrig navnet jeg har fisket frem i det siste...holder en knapp på Selma og Amelia! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selma er forøvrig navnet jeg har fisket frem i det siste...holder en knapp på Selma og Amelia! :Nikke:

Synes du skal forte deg å legge det inn i FF, så jeg kan stemme på Selma!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...