Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Lekegrind er også fint! :Nikke:

Farge er det på voksiposen din forresten, Jane?

Har ikke fått lest så mye da... :sjenert: - vondt i hodet. Men mannen er ute på vift i dag, han har vært på søpla med noe for broren og gipser taket for en venn av broren igjen...så det går i ett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer V! Er så glad på dine vegne, og jeg har ikke fått med meg at du er gravid før i går! Tenk det'a! Men nå er jeg ikke like aktiv som tidligere (noe som sikkert vil endre seg nå med min nye dagbok). Vi har vært pillefrie siden mai, men har ikke vært like heldige som dere ennå. Men det kommer nok. Må konsentrere meg om den nye jobben først.

Grattis!

Mange klemmer fra H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS. Kan de som kjenner meg igjen sende meg en PM med de gamle nickene deres? Vet jo ikke hvem noen av dere er, her... Unntatt Heidi, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann frue ;)

GOD BEDRING MED HODEPINEN!!! :troest:

Voksiposen er kjønnsnøytral i grønn siden jeg kjøpte den før jeg visste hvilket kjønn S var ;)

:kose: MOOOOOSEKOOOS :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

Takk for det...jeg skal slappe av bare, og få deilig middag av biff som mannen skal lage...også er det jo fotball-kamp på TV!

Tok en smertestillende i stad, den første siden jeg fant ut at jeg var gravid - men jeg orket ikke å ha hodepine jeg, har hatt så mye av det i det siste! :tristbla:

Forøvrig, her er nytt magebilde tatt på torsdag:

tn_gallery_7814_48_12332.jpg

Fremdeles ikke mye å skryte av, men nå kan jeg i det minste kjenne livmoren selv, når jeg ligger! :)

P.S.

Hva har du tenkt deg i pris for voksipose, Jane? Og reisesengen - er den enkel og nørkeblå eller noe? Pris på den? ...også lekegrinden... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefin liten mage! Begynner du å vokse ut av klærne dine, eller går det fortsatt bra? Gleder meg til jeg kan begynne å titte på gravideklær (ikke at jeg ikke gjør det nå :rodme:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin liten mage Orkideen!

Veldig koselig å tenke på at der inne ligger Lille Noen og spreller! :hjerter_rundt:

Vi skal også ha biff i kveld! :-D

Det er så digg :sikle:

Og fotballen må jo mannen ha med seg, selv er jeg ganske uinteressert egentlig... :sjenert:

Så jeg får strikke litt på ullsokken til Brage istedet! :Nikke:

Håper hodepinen din gir seg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin liten mage! Begynner du å vokse ut av klærne dine, eller går det fortsatt bra? Gleder meg til jeg kan begynne å titte på gravideklær (ikke at jeg ikke gjør det nå :rodme:).

:sjarmor:

Magen synes litt bedre i albumet mitt da, men jeg fikk ikke lov til å linke til det bilde! :klø: Et eller annet med dynamiske filer... :roll:

Det går fortsatt greit med tøyet, for all del...det er bare jeg som har fått helt noia for linninger som klemmer! Så joggebuksen er allikevel min beste venn, ettersom jeg stort sett sitter hjemme og leser på dagtid - ikke noe å pynte seg for akkurat. Men jeg merker jo at magen "tyter" litt mer da! :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin liten mage Orkideen!

Veldig koselig å tenke på at der inne ligger Lille Noen og spreller! :hjerter_rundt:

Vi skal også ha biff i kveld!  :-D

Det er så digg :sikle:

Og fotballen må jo mannen ha med seg, selv er jeg ganske uinteressert egentlig... :sjenert:

Så jeg får strikke litt på ullsokken til Brage istedet! :Nikke:

Håper hodepinen din gir seg! :klem:

Takk! :kyss:

Det er en fin tanke, selv om jeg synes det er helt absurd og nok ikke kommer til å forstå det før jeg får se det med egne øyne på ultralyd. Også er det jo litt spooky da, at noe LEVER inni meg! :overrasket::ler:

Biff er nam, mannen kokkelerer i dette øyeblikk mens jeg har et øye med her og et øye med fotballkampen - må innrømme jeg har blitt litt fotball-freak jeg, på mine "eldre" dager! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

:hoppe: nytt magebilde!!

Gleder meg til om et par måneder jeg og magen er noe å se på! ;)

Klapp og stryk litt på magen for meg da, og hils! Lov meg at du gjør det!!?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann søtnos!

Tips til trange bukselinninger (hør på mor nå :ler: ) Gå i en stoffbutikk og kjøp strikk med knappehull (metervare). Det er slike som jeg kjøper til kjeledressene til ungene mine (som går under støvelen for å holde den på plass). Anyway. Klipp til, sy knapp på ene siden og bruk som forlenger i livet. Under en genser kan man ikke se at buksen ikke er helt igjen.

Vedr. babyutstyr. Hmm. Har egentlig ikke tenkt så mye på det, men kanskje 1200,- for lekegrind, reiseseng og voksipose?

Lekegrinden er sånn tvilling-lekegrind ettersom jeg synes det var greit at ungen hadde litt plass til både seg selv og noen leker. Den kostet 1000,- ny. Voksiposen husker jeg ikke men tror det var ca. 1600,- ny. Reisesengen (Simo) kostet ca 900,- ny tror jeg. Sengen har fått seg en liten trøkk (les dagmammaens datter som ville legge den sammen) i det ene festet på den ene siden øverst. Men den står like trygt for det.

Du får vurdere du, Orkis. Ikke noe kjøpepress i det hele tatt, men nå har du ihvertfall tilbudet!

Må le litt av den søte "pannekakemagen" din. Den er jo så søt, tenker den buler litt mer om noen uker jeg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: vennen!

Så FLOTTE bilder!!! :hjerter_rundt: Skjønner godt du har vanskeligheter med å velge.

Det første bildet var bare utrolig koselig altså! :hjerte:

Koooos med magebilde, men den ser jo fortsatt helt normal ut da! ;)

Sprøtt at Lille Noen ligger inni der!!!

Sov godt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg syns også magen din ser normal ut enda, men plutselig så er den vel der. Enig med de andre her, rart å tenke på at inni der ligger H*n og skvulper og skvalper, trygt og godt og skal vokse seg og bli stor. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min sa til meg flere ganger at han syntes det var helt surrealistisk at det var noe levende inni magen min. "Det er jo akkurat som det en Ailien inni der" sa han :ler:

Snakket forresten med han i går kveld om prisen på tingene du lurte på. Vi kom frem til at 1000,- var en mer riktig pris ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 000,- var en fin pris, Jane! Må bare snakke litt med mannen og sånn! ;)

Og det ER akkurat som om det er en alien inni der - uææææh! :overrasket:

Men dere, dere må jo gå i albumet mitt og se på bilde der - sammenlign med det første, så ser dere da at magen buler litt mer i det minste, ikke sant!??? :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...