Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. oktober 2005 #941 Del Skrevet 7. oktober 2005 Synes alle bildene var kjempefine,men jeg likte nr 2 aller best. Men som sagt over her - hadde også vært fint med et i helfigur,for de som ikke var i bryllupet iallefall. Håper på UL på tirsdag! Ha en god helg,Orkis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. oktober 2005 #942 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg synes nr 1 var kjempefint - er enig i at dere ser veldig forelsket ut der! Nr. 3 var også helt nydelig! (Forsåvidt de andre også... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 7. oktober 2005 #943 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ååå, alle bildene var kjemepfine! Men jeg tror jeg likte det førse du la ut best. Der ser dere veldig søte og forelsket ut! Det siste bildet var også fint! Vi la vekt på at vi så lykkelige ut begge to på takkekortet. Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 7. oktober 2005 #944 Del Skrevet 7. oktober 2005 Må si meg enig med de andre her, altså! De er jo så flotte alle bildene! Liker best 1 eller 2 til de som var i bryllupet. Dere ser veldig forelskede ut på bilde 1, men det gjør dere jo på bilde 2 også, og det synes jeg har et bedre snitt eller hva det heter. Bilde 4 ville nok jeg hatt hvis jeg ikke hadde vært i bryllupet, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 7. oktober 2005 #945 Del Skrevet 7. oktober 2005 så koselig å lese at jeg får komplimenter i andres dagbøker - det liker jeg! ...håper du har det fint vic - trenger forøvrig litt hjelp ang babycomp - hvor får jeg kjøpt brukt, og hva er prisen på de..vet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. oktober 2005 #946 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hei Orkideen! Må først bare si at dere var utrolig nydelige som brudepar! Jeg likte det første bildet veldig godt. Kjempefin steming! Og det siste var også fint som helfigurbilde! Vi hadde helfigurbilde på våre takkekort, og så ga vi bort nærbilder til foreldrene våre og sånt. Veldig fine julegaver! Ønsker deg en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter #947 Del Skrevet 7. oktober 2005 Nåh, men jentene mine da...så herlig søte dere er ALLE sammen... Takk for bildekomplimenter og det hele - det varmer en hormonell tusseladd sitt hjerte altså! Jeg får diskutere litt med mannen når han kommer hjem i kveld, så får vi ta en endelig avgjørelse på hvilke bilder som skal brukes til hvem og hva. Jeg har i allefall lyst til å prøve å få et nærbilde til alle som delte dagen med oss, og et helfigurbilde til de som ikke kunne komme eller som sendte gaver osv. Vi kommer nok også til å fremkalle og en tanke forstørre enkelte bilder og gi de til foreldre - også skal selvsagt forlovere får noen litt fine bilder av oss alle sammen! Izaria - skal snike meg inn i dagboken din og svare deg der jeg! tommeline - enig, selv om mange også fikk se oss stråle den dagen så er det jo flott å finne bilder det man lyser litt, ikke bare står på oppstilling liksom! La Traviata - takk for kompliment og tips, ikke dumt å forstørre noen nærbilder nei! Peony - vil du ha nært eller "fjernt" bilde, du som var i kirken??? Du kan få velge selv! Du kan også få velge, Heidi - også er du jo jommen meg en skjønn jente du også! til Mrs. Potter og søndagsengel? --- Nå er jeg så lei av Romerriket og Rikskirken! Jeg mener, de kan ikke ha vært riktige på en flekk de første munkene (eremittene) som levde - som bosatte seg på 20 meter høye søyler med en flate på 4 kvm, der de bodde i 30 år og vel så det for å torturere sin kropp og sjenke ånden til Herren! Men meg om dét kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 7. oktober 2005 #948 Del Skrevet 7. oktober 2005 Peony - vil du ha nært eller "fjernt" bilde, du som var i kirken??? Du kan få velge selv! ← Skal jeg få bilde?! :-D Jooohoooo! *løpe inn på forrige side og dobbeltsjekke bildene* Synes det er vanskelig jeg, altså. Vil ha enten nr. 2 eller 4. De er jo så fine begge to... Nr. 2 synes jeg er finest av dere to. Men nr. 4 viser jo kjolen best... Jo, jeg vil nok ha nr. 4! *tenke* NEI, jeg ombestemmer meg, vil ha nr. 2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. oktober 2005 #949 Del Skrevet 7. oktober 2005 Nå er jeg så lei av Romerriket og Rikskirken! Jeg mener, de kan ikke ha vært riktige på en flekk de første munkene (eremittene) som levde - som bosatte seg på 20 meter høye søyler med en flate på 4 kvm, der de bodde i 30 år og vel så det for å torturere sin kropp og sjenke ånden til Herren! Men meg om dét kanskje... ← Tror nok ikke du er alene om å mene at de var en smule spesielle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter #950 Del Skrevet 7. oktober 2005 Skal jeg få bilde?! :-D Jooohoooo! *løpe inn på forrige side og dobbeltsjekke bildene* Synes det er vanskelig jeg, altså. Vil ha enten nr. 2 eller 4. De er jo så fine begge to... Nr. 2 synes jeg er finest av dere to. Men nr. 4 viser jo kjolen best... Jo, jeg vil nok ha nr. 4! *tenke* NEI, jeg ombestemmer meg, vil ha nr. 2! ← Jaa! Du var jo i kirken, og vi fikk jo en gave av dere...selvsagt blir det takkekort da!!! Jepp, men da får du enten nr. 4 dersom vi velger det fjerne, eller nr. 1 eller 2 - vi har ikke heeelt bestemt oss for hvilket av de to vi skal få for. Men du får altså et av de to du synes best om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter #951 Del Skrevet 7. oktober 2005 Tror nok ikke du er alene om å mene at de var en smule spesielle... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 7. oktober 2005 #952 Del Skrevet 7. oktober 2005 ...håper du har det fint vic - trenger forøvrig litt hjelp ang babycomp - hvor får jeg kjøpt brukt, og hva er prisen på de..vet du det? ← Tillater meg å komme med et lite tips,jeg... Jeg kjøpte min brukt på Finn.no betalte 2500 inkl. frakt. Vic,alle bildene var sååå fine!!!! Dere ser så lykkelige ut! Favoritt er nok 1 hvis jeg må velge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 7. oktober 2005 #953 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Ønsker deg en god helg! Og med det samme jeg er her; velg bilde nr.1! Alle bildene var superfine, men nr.1 var definitivt det beste. Det sa så utrolig mye mer, hvis du skjønner hva jeg mener, og det virker jo forresten som du synes det selv også :rosasmil: Men altså - GOD HELG! Endret 7. oktober 2005 av shoegal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 8. oktober 2005 #954 Del Skrevet 8. oktober 2005 innom før jobb og ønsker deg en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2005 #955 Del Skrevet 8. oktober 2005 Heisann snuppelure! Her var det jammen skjedd mye Skal se om jeg får med meg alt... Masse fine klær du har fått deg til Lille Noen alt! I tillegg til alt det flotte din mor sikkert har kjøpt . Kan jeg komme med et lite tips? Ikke kjøp sko. Der gikk nemmelig jeg i fella. Fant noen kjempenydelige og tøffe små sko som var på salg til 1/2 pris. Men de skoa passet aldri på noen av mine barn... Man har jo så forskjellige ben at det er lurt å ha barnet med seg ved kjøp av sko. Hentesettet og teppe du holder på med var utrolig nydelige begge to!!! Kjempeflink du! Da jeg skulle strikke hentesett til førstemann var jeg så sliten at jeg ble ikke ferdig med buksa engang... så jeg ga det til svigermor og fikk henne til å strikke ferdig for meg Kjedelig at Gollien din er så mye borte om dagen. Men enda gått at han har fått tilbake lappen igjen. Men han er hjemme hver helg eller? Ikke tenkt på det med "hanky panky". Det går seg til etter hvert. Av og til har man mindre lyst, både når man er gravid (og ellers også). Slik er det bare. Ikke ha dårlig samvittighet for det. Han har sikkert full forståelse. Jeg er veldig spent på resultatet på portprøven din jeg. Når får du sensuren? Det gikk sikkert kjempefint! Ser dere har hatt en del diskusjoner om barnevogner. Der kan jeg ikke hjelpe deg for jeg har ikke vært spesielt fornøyd med de vi har hatt. En ting har jeg imidlertid lært meg. Vogna må ha store hjul! Om ikke er de helt håpløse om vinteren i snø og slaps. Voksipose er også absolutt å anbefale! Selv om de jo er ganske dyre så har du dem mye lengere enn en vanlig pose. Ungene kan bruke den i sportsvogna til de er ganske så store. Minsten min brukte vår i vinter og da var han nesten 3 år. Jeg har hatt samme posen til begge guttene mine og posen er fortsatt veldig fin selv om den har vært brukt i noen år. Om du skulle ha bruk for å skaffe deg litt utstyr til en billig penge så har jeg ikke fått somlet meg til å selge min voksipose, stellebord, reiseseng og leketeppe enda... Menne du: Jane er veldig nysgjerrig på det delvis slettede innlegget ditt... Skjønner jo litt av tegningen vedr. arb.giver og om jeg har forstått rett så er det jo helt på tryne! Men har ikke skjønt alt vedrørende sviggis. Over til noe mye mer hyggelig! Kjempeflotte bryllupsbilder tatt av fotografen! Dere har ALL grunn til å være stolte av de. Tenker Lille Noen og h*ns søsken kommer til å tenke: "Så vakre foreldre vi har, og så lykkelige de er!" Jeg syntes det siste bildet var det fineste til takkekort ettersom vi får se hele dere og hele buketten. Dere så jo veldig forelsket og lykkelige ut på det bildet også. Det flotteste bildet var nr. 1 men jeg ville alikvel gått for et i helfigur (det kan jeg si for det er akkurat det vi har gjort ) Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2005 #956 Del Skrevet 8. oktober 2005 Skal jeg få velge bilde???? Det var jo koselig Da velger jeg meg det av dere i helfigur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter #957 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jentene da... Tuuusen takk for lang hilsen, Jane - godt å ha deg tilbake igjen! Må komme tilbake til deg ang. det utstyret, men reiseseng er vi absolutt interessert i! Ellers tusen takk for kjekke tips, og ikke minst bilde-komplimenter! Men at ungene kommer til å kalle oss vakre, vel...det er en annen ting... :grine2: Vet ikke når svaret på den prøven kommer, men det må vel komme snart, for evt. neste prøve er om 13 dager! Da blir det helfigurbilde til både deg, Heidi , og Jane da! Will do! God lørdag alle sammen! Skal lese litt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. oktober 2005 #958 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ha en god :lese: dag Orkideen! Og ha en god helg! Jeg anbefaler også voksipose, vi har kjøpt en brukt en vi, helt topp! Andre uvurderlige baby-ting: babygym/leketeppe, vippestol, og i andre rekke babycalling, reiseseng og lekegrind! Brukt er ofte like greit som nytt, bortsett fra når det gjelder bilseter da. Og så kan man spare en del penger også! Alltid kjekt det! Klapp lille Noen på magen fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter #959 Del Skrevet 8. oktober 2005 Nå vet vi helt sikkert hva en eventuell sønn helt klart IKKE skal hete... Anastasios så nettopp en svensk film med en gutt som heter Anastasios i virkeligheten, og han var lyshåret med blå øyne...kan ikke være mye greker heller! :grine2: Jaja, ble litt for femi for meg det der, og pretensiøst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2005 #960 Del Skrevet 8. oktober 2005 Har forresten en stor lekegrind også.... Flink du som leser på lørdagen selv om mannen er hjemme! Takk for koselig svar og pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå