Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fra 15 uker og 0 dager til 15 uker og 6 dager av svangerskapet.

Vekt: 100 g

CRL: 10 cm

Full lengde: 12 cm

Fosteret er i begynnelsen av denne uken 13 uker gammelt. Kroppen vokser i kjempefart. Beina blir lengre samtidig som skjelettet hardner. Musklene blir også sterkere slik at du snart vil kunne kjenne de livlige bevegelsene.

Denne uken når ørene nesten sin endelige plassering på hodet og er tydelig synlige. Øynene har vært rettet fremover og plassert i flere uker allerede. Nå ser den lille ut som en miniatyr-menneskebaby. Men huden er nesten gjennomsiktig, så alle blodårene skinner gjennom. Små dunhår kalt lanugo formes og vil dekke hele kroppen frem mot fødselen!

Tenk, snaaart kan jeg kanskje få kjenne liv!!! :hoppe:

...også skal jeg kaaaanskje på UL i Stavanger allerede på tirsdag!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooooooh! :hoppe: for at du snart kan kjenne liv, og ikke minst for ultralyd på tirsdag!! :hoppe:

Gleder meg masse på din vegne!!! :-D

Ha en flott dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med UL! :hoppe:

Vil dere vite kjønnet?

Åååh, du kan glede deg til å kjenne liv... det er helt utrolig!

Ha en fin dag Orkisen! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det hadde vært supert om jeg fikk time altså - de skulle forsøke og ordne det, venter spent på tilbakemelding! ;)

Hvis kjønnet vises på UL så vil vi helt klart vite det - vi er altfor nysgjerrige av natur begge to! :rodme: Også tror jeg det kommer til å bli så mye mer virkelig for oss hvis vi liksom vet "hvem" som bor inni der... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med UL. Håper dere får time som dere vil! :tommel: Skjønner godt at dere vil vite kjønnet hvis dere kan. Vil man ikke vite mest mulig da?

Ha en fin dag! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!

Dette får jeg helt frysninger av altså Vic - er det større enn å gifte seg mon tro??

Så herlig at du snart kan begynne å kjenne liv! Gleder meg på deres vegne! :-D

Endret av Izaria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menne dere... Hva synes dere om dette bilde på takkekortene til de som var i bryllupet og så hele oss???

Er blitt litt glad i det bilde jeg, ettersom jeg virkelig føler at det lyser forelskelse av oss begge på det! ;)

Be honest!!!

Endret av Orkidéen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller er et av disse bildene bedre?

Sliter forresten med å finne et fotografbilde jeg synes er ordentlig fint, tatt litt på avstand uten at det blir for langt... Er det veldig dumt dersom vi evt. går for to forskjellige nærbilder til samtlige kort? 50 - 50 ???

Endret av Orkidéen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!!

Må bare si at det var noen utrolig fine bilder alle sammen!! Hakke peiling på hva dere burde velge.....alle...?!?

Håper det blir ul på tirsdag da!!! Spennende!! WEEE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerter:

De er jo så nydelige alle sammen... men jeg tror nok kanskje jeg liker nr 2 eller 3 best! men uansett er de jo fine alle sammen, dere var jo bare så strålende vakre begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

hei snupp - av de fire bildene du har lagt ut her syns jeg nummer en og nummer to er finest. Nr to falt jeg for første gang jeg så det. Vi skal ha to forskjellige bilder, et nærbilde til de som var hos oss på dagen vår og et bilde med lang kjole og bukett til de andre.

Uansett - you'r beautiful! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei snupp - av de fire bildene du har lagt ut her syns jeg nummer en og nummer to er finest. Nr to falt jeg for første gang jeg så det. Vi skal ha to forskjellige bilder, et nærbilde til de som var hos oss på dagen vår og et bilde med lang kjole og bukett til de andre.

Uansett - you'r beautiful! :)

Takk jenter, alle sammen...er så koselig å høre at dere synes bildene er fine! :klem:

Anyway - jeg har tenkt som deg, Izaria - vil i utgangspunktet ha et helbilde av oss med bukett og kjole til de som ikke var i bryllupet...men jeg finner liksom ingen bilder der jeg synes vi synes ordentlig og samtidig viser oss fra vår beste side! :sjenert: Det er derfor jeg vurdere å heller velge to nærbilder og lage halvparten med hver og sende de ut litt sporadisk, alt ettersom... Men vet ikke! Må jo nesten velge bilder fra fotografen ettersom det er det som er inkludert i pakken vi har valgt! Og fotografen fikk virkelig frem det aller beste i oss, men av bilder som passer i typiske takkekort, så er nok nærbildene de aller aller fineste!

Er kjempefornøyd med fotografen altså. Vi betaler i alt 8 000,- og får 30, og ikke 25 bilder i albumsom egentlig er inkl. i den pakken, siden vi har en gammel prisliste! :sjarmor: I pakken er jo også fotograferingen og da 80 takkekort inkludert med bilde og konvolutter - synes det er veldig bra! ;) Koster ikke så mye for fremkalling utover dette heller, så jeg tror vi har vært heldige alt i alt - selv om det selvsagt er mye penger! Men sånn er det jo bare...fullstendig verdt det når man får bilder man er så fornøyd med!!! :Nikke:

Nu vel, valgets kvaler... :roll:

P.S. Izaria - du er bare verdens beste :kyss:

Endret av Orkidéen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke hadde vært tilstede i bryllupet hadde jeg blitt veldig glad for bilde nr. 4 - av dere i helfigur. Til de andre syns jeg godt dere kan velge nærbilde nr. 1 - enig med deg at der stråler virkelig av dere begge to på dette bildet. Men alle bildene er veldig fine altså!!!

Dessuten er dere veldig søte og pene jenter begge to, Orkis og Izaria. :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...