Leanora Skrevet 30. september 2005 #841 Del Skrevet 30. september 2005 Hei Hvilken eksamen er det du har hatt da? Du er jo ikke langt unna da, hvis du tror du har klart 65%....ofte så går det jo bedre enn man tror En skikkelig artig avatar du har fått, stilig Spennende å lese om vognediskusjonen her. Fra supergutt var baby (i 2001) og til nå, ser det jo ut som det har skjedd en eksplosjon i stilige vogner, mye mer å velge i. Den trehjulingen du har sett på; er de like stødige som firehjulingene? Har du lest noe om det, tester etc?? Mmmm, gleder meg til når det (kanskje) blir vår tur å velge vogn Ha ei strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigi Skrevet 30. september 2005 #842 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Åå, navnespørsmålet er så morsomt, vanskelig og viktig. Det synes i alle fall jeg. Alle barn burde få et navn valgt med omhu (og det får sikkert de fleste, det er bare det at jeg ikke er helt enig i enkelte valg ) Du har noen flotte favoritter, noen av dem har jeg vært innom selv. Men jeg kjenner det kommer til å bli vanskelig å ta en endelig beslutning Lykke til med lesingen fremover! Endret 30. september 2005 av Tigi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 30. september 2005 #843 Del Skrevet 30. september 2005 Sikker på at det går kjempebra med den prøven! Det er jo som oftes sånn at man tror man gjør det sååå mye dårligere enn man virkelig har gjort. Sånn er iallefall jeg. Nå er det helg og du kan slappe av sammen med Lille Noen! Stor fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 30. september 2005 #844 Del Skrevet 30. september 2005 Så søt og morsom avtar du har fått deg :grine2: ! Håper du får en fin helg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. september 2005 #845 Del Skrevet 30. september 2005 Oi, jeg visste heller ikke at prøven var i dag! Skulle jo ønsket deg lykke til! Men da får jeg si god helg i stedet Mener å huske at jeg har lest noe om at man ikke trenger å fullføre et studium for å få fødselsstipendet fra lånekassen. Vet du hvordan det er? Har ingen ambisjoner om å stryke, altså, men... Og jeg ser alle skriver at du har fått så fin avatar, tror jeg leste noe om en bønne også? Vel, her ser jeg fortsatt Baby-Diddl som du har hatt en stund, mulgens i en litt mindre utgave? Er det jeg som har misforstått noe?? Søt er den i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 30. september 2005 #846 Del Skrevet 30. september 2005 Ønsker deg og Lille Noen en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 30. september 2005 Forfatter #847 Del Skrevet 30. september 2005 Halluen igjen - god fredags ettermiddag! Deilig med helg, så JA, Heidi - nå er det helgefri! Prøven jeg hadde i dag var om bibelkunnskap, eksamenen i oktober er et annet emne, nemlig kristendommens historie... Henger heldigvis litt sammen, slik at man kan hente litt stoff fra vært av emnene og henge det på felles knagger! Leanora - jeg mener tre-hjulingen skal være nokså stødig. Flere har lurt på det på et annet forum der jeg er, og da har flere andre som har vognen svart at den er forbausende stødig! Så da er den vel det. Veldig populær vogn har jeg forstått - god komfort og kvalitet! Best i flere tester mtp komfort og kvalitet, og det er jo et godt tegn det! Tigi - Ja, navn er spennende, ikke tvil om det - både moro og vanskelig på én gang! Akkurat nå sitter jeg faktisk å smaker litt på Nathalie som et eventuelt jentenavn... Mannen nevnte det her i dag, synes det var fint...og da må jo jeg tygge litt på det! Hva synes du/dere? Mrs. Potter - Jeg skal i allefall ikke ta noen sorger på forskudd, så får vi bare se! Det går seg til uansett... Du må ha en fin helg du også! tommeline - Ja, ikke sant bønna var lækker!??? *s* God helg! søndagsengel? - Ikke tenk på det - et ønske om en god helg er vel så bra! Nå er det jo HELG, prøven er enn så lenge OVER og jeg skal bare kooooooose meg!!! En trenger ikke fullføre nei, absolutt ikke, men du må være i utdanning for å få stipendet også må du jo regne med at du ikke få tilbakebetalt deler av lånet som stipend for de eksamnene du ikke består eller ikke tar! Men det er jo ikke noe problem. Har ikke planer om å stryke jeg heller, men kommer til å utsette to eksamener, og ta den ene opp i februar før jeg nedkommer...så "glemmer" jeg resten! Rart med avataren forresten... Trykk oppdater i vinduet ditt og se om ikke du ser den gravide bønna mi da!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 30. september 2005 #848 Del Skrevet 30. september 2005 Stikker innom for å ønske deg og dine en riktig god helg! Den nye avataren din var kjempemorsom og søt! Får vi se et nytt magebilde snart eller....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 30. september 2005 Forfatter #849 Del Skrevet 30. september 2005 Stikker innom for å ønske deg og dine en riktig god helg! Den nye avataren din var kjempemorsom og søt! Får vi se et nytt magebilde snart eller....? ← Tusen takk! Må ha en kjempefin helg sammen med mann og barn du også - god bedring til lillegutt forresten! Nytt magebilde kommer, men det var ikke så stor forskjell fra sist...så jeg venter i det minste til neste uke og legger ut når det er noe å vise frem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. september 2005 #850 Del Skrevet 30. september 2005 Der kom bønna, ja! Så søt!! Svigermor foreslo Nathalie som navn til vår evt. jente, men siden dattera til venninna mi heter det, er det uaktuelt. Jeg synes det er et fint navn, da Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. september 2005 #851 Del Skrevet 30. september 2005 nathalie liker jeg og.. men ikke sambo... så da blir det nok ikke det... (dessutten er det hans jobb med navn dersom vi får en jente når vi en gang skal ha) du står nok på den prøven! går alltid bedre enn man trur.. vel.. føler jeg at det går kjempebra..går det dårlig føler jeg at det går dårlig..går det kjempebra.. rart det der liker bønna di jeg.. er s¨å søt så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. september 2005 #852 Del Skrevet 30. september 2005 Det går alltid bedre enn man tror på slike prøver God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. oktober 2005 #853 Del Skrevet 1. oktober 2005 Det er morsomt med magebilder!!! Nathalie liker jeg også godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 1. oktober 2005 #854 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hei igjen Bønna! Gleder meg til neste ukes magebilde jeg også! Spennende å følge med på deg og denne krabatjenta vet du! Nathalie er fint det - men ikke like fint som Amelia...men det viktigste er at du og G er enige om navnet. Hvis han ikke er fan av Amelia-navnet, så blir det jo litt vanskelig. Som alle de andre her, så tror også jeg at prøven i går gikk kjempe fint! Ha en fin frihelg - er mannen hjemme nå? Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter #855 Del Skrevet 1. oktober 2005 God lørdag dere! Joda, nå bikker mannen mot Amelia også... Dvs. at vi så langt er innom to jentenavn for alvor; Amelia og Nathalie - ikke værst bare det! Kjøpte "Hva skal barnet hete?" i dag også, til mannen hovedsakelig, så han kan titte litt og smake på navn - bli inspirert! Ellers slo vi på stortromma i dag og rømte ut til Maxbo der vi kjøpte vedovn m/ tilbehør. Den kostet 3 500,- nå, men har en listepris på over 7000,- - et kupp med andre ord! Så nå blir det en aldri så liten oppussing av stuen! Da vi flyttet inn i vinter stod ovnen fra 1956 der, stor, ruvende i mosegrønt og gull... Høres det ikke lekkert ut? Dessuten var det noen løse deler inni og vi har ikke brukt den, bare fyrt med strøm. Men nå i vinter er jo prisene spådd opp i skyene atter en gang, og det var på tide med noe nytt, noe litt mer estetisk riktig og smakfullt ikke minst... For ikke å snakke om at en vedovn varmer hakkene mer enn en elektrisk ovn!!! Var litt artig da - butikken hadde 10 stykk inne, og vi kom akkurat da de åpnet kl. 10! Da vi dro 11.30 var ALLE solgt! *s* I kveld skal vi på middag til et vennepar, og ellers bare slappe av. Jeg er stuptrøtt - har allerede sovet en hvil, mellom kl. 13 og 15... Taklet ikke helt å måtte opp før kl. 9 i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. oktober 2005 #856 Del Skrevet 1. oktober 2005 Gratulerer med ny vedovn! Det er jo mye koseligere enn å fyre med strøm også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. oktober 2005 #857 Del Skrevet 1. oktober 2005 koselig med peis ja sparer mye strøm på det og har ikke peis her i denne leilgheten da men har sentralfyr.. så da går det greit med strømmen uannsett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 1. oktober 2005 #858 Del Skrevet 1. oktober 2005 Grattis med ny vedovn! Høres ut som om dere var klare for å skifte ut den gamle, ja! Er enig med Izaria at Nathalie er fint, men Amelia er finere! Ellers synes jeg skrivemåten Natalie er finere. Blir spennende hvilke forslag mannen kommer med nå som han har sitt eget leksikon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter #859 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hihi, ja nå har mannen eget navneleksikon... Skal bli interessant å se hva som etterhvert kommer ut av det, det kan gå begge veier - eller Forresten, jeg har vært i et salig hjørnet og da jeg surfet på nett her, så falt jeg helt pladask for dette sengeteppet: Så nå har jeg bestilt det og får litt å gjøre med å brodere det... Må jo bli ferdig med hentesettet også, ikke ferdig med buksen engang. Men koselig å ha noen prosjekter på gang! Var det ikke søtt?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. oktober 2005 #860 Del Skrevet 1. oktober 2005 Kjempenydelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå