Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Innom og oppdaterer meg litt i din verden. Synes det virker litt slitsomt at det finnes så mange vogner å velge mellom. Nesten litt glad for at jeg slipper å tenke på det akkurat nå. Det får sambo ta seg av når den tid kommer. Også må man ta stilling til navn..... Skjønner at det er vanskelig å konsentrere seg om studiene.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den nye avataren er bare en midlertidig en - til ære for den gravide, feite bønna jeg føler meg som... :grine2:

Med andre ord en bønne med en mini-bønne inni? Eller en bønne med en fjonk inni? Eventuelt en bønne med en jacob inni? :klø:

Du forvirrer meg med alle navnene, Orkis! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vogna di ;)

kan vel hende at den er solgt men...

stemmer det at den koster 9000 kr ny med alt det utstyret der?

det var dyrt... (men det er kasnkje det som er veildende da)

og speedy

er det bare en litt enklere utgave enn den 3x enn? :sjenert:

Endret av IdaH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

driver å titter inne på finn.no nå

mye rart folk selger.. og mange stygge barnevogner

Et flott stellebord

med

Badekar

dette var jo lekkert!

vel....

:ler:

:kvalm:

Skjønner ikke at noen får seg til å tro at noen vil kjøpe noe så velbrukt og brunt til sin nyfødte pode... Ok, det er nok mange som velvillig hadde tatt det i mot, men da må det snakkes om veldedighet og "gis bort"... Fytti grisen!!!

Ang. vogna så tror jeg det overdrives der! Jeg har fått pris på 6 500,- for vogn, bag og sovepose her hjemme...og den vognen som selges der er ikke årets modell engang! Synes det var litt rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og speedy

er det bare en litt enklere utgave enn den 3x enn? :sjenert:

Speedi er en litt enklere utgave ja. Den er mindre, også kan ikke sittedelen ha full liggestilling, slik den andre, samt at ryggen er kortere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk har mye rart for seg ja..

hadde jo gått ann å vasket den vogna (den til 300 kr) for bilde ble tatt da-

og sånt stellebord er vel ikke så veldig vanlig mer? er vel mer 80 tall.. tidlig 90 tall det? (var vel sånt vi hadde når vi var små)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Hei Bønna!! :ler: Neida - hei på du kjære vakre gravide gifte kvinne!! :kyss:

Mon tro om IdaH er gravid??? Eller så er hun bare KJEMPE lysten! (hihihi ;) )

Mange navn å velge mellom, ja...men kos deg - det må jo være så koselig "tidsfordriv"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mon tro om IdaH er gravid??? Eller så er hun bare KJEMPE lysten! (hihihi ;) )

er nok helst det siste der trur jeg :ler:

(har i allefall ikke merket at jeg har noen babis i magen..og det bør man vel merke?)

men.. antar at vi setter i gang en gang etter bryllupet.

men om det blir med en gang..eller om vi venter til etter jul vet jeg ikke helt enda.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var en søt avatar du hadde fått deg jeg :kose:

Det er mye utstyr å velge mellom, og mange prisklasser har jeg skjønt. Man kan sikkert finne mye fint på Finn men det stellebordet var vel ikke mye å gi bort engang..... :ler:

Ha en fin fredag og en flott helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ugg...vet ikke hvordan det gikk jeg! :roll:

20 spørsmål som skulle besvares kort og presist - en del kunne jeg på rams, noen hadde jeg ikke sjans, mens andre halvveis! Må bestå 70% for å bestå...hvert spørsmål var 5% - og her jeg sitter nå er jeg sikker på at jeg ikke klarte mer enn 65%...SÅ SUUUUUURT! :sur:

Men men, evt. ny sjanse 21. oktober - må bare karre meg igjennom en eksamen først, 14. oktober! :overrasket:

Jaja, skal ikke ta sorger på forskudd, bare være uten forhåpninger. Skal greie detta, uansett. Fri i helgen, og full lesing fom. mandag igjen...så får jeg heller pirke på bibelkunnskapen i de fire dagene jeg har etter eksamen! ;)

Endret av Orkidéen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...