Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Kjempefin vogn dere har sett på! Vi (les: sambo) har bestemt oss for enten Urban Jungle (eller hva den nå heter) eller Bugaboo. Tror jeg...

;)

Takk!

Det er OTH du tenker på - One Three Hill Urban Jungle! Kjempestilig vogn det også, veldig lik Quinny egentlig, mye de samme egenskapene! Jeg skal definitivt ha en OTH dersom jeg får to unger såpass tett at jeg trenger en søskenvogn...synes den er stilig også når den er både sportsvogn og bagvogn i ett! :Nikke:

UJB_2_h_1.jpg

Bare ikke orange da! *s*

Bugaboo har jeg hørt masse fint om den også, ang. komfort...men jeg må innrømme at den blir hakket for "spacea" for meg altså! :grine2:

Mye tøft på markedet i allefall - det er helt sikkert! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj! Det var da en stilig vogn! Blir jo nesten som å høre på bilprat "Quinny XL7 med turbo".. :ler:

Blir sikker veldig bra!

Har forresten hørt mye bra om Happyland. Kjempegod service og veldig bra priser. Så det er nok ikke dumt.

Ha en god natt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS - følger ikke med på fotball jeg heller, men kan godt heie på de du heier på for å hjelpe til litt!  :ler:

Bilprat du... :hoho:

Men det er jo nesten sant da! *s*

Forresten, hei i vei på Start...siden du ikke har noen favoritt! De rykket opp i Tippeligaen nå i år, og er i ferd med å vinne hele damn shiten!!! :sjarmor: Det er gutta mine det!!! :tommelsmil:

God natt, søte du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Sitter å leser og ser på bilder. Og blir bittelitt missunnelig altså! :rodme: Men det virker jo så innihampen koselig å kjøpe inn babytøy og fine vogner. Ble jo helt forbauset over hvor stilige og praktiske vognene er blitt siden jeg var litta! ;)

Har jo sluttet på pillen selv - ikke for å få babis, men pga bivirkninger - og det glemte jeg og mannen da vi var i farta her for leden....og jeg tror jeg er midt i eggløsning også  :rodme: oops! Så denne dagboken er ikke sunn å lese i akkurat nå.

Næmmen, søte, kjære deg... :kyss:

Er som meg det, sluttet på pillen pga. bivirkninger og plager! Skjønner godt at det kan gå litt fort i svingene jeg da. Og selv om det jo ikke er planlagt fra deres side, må jeg innrømme at det hadde vært helt herlig fantastisk om du fikk et lite gull å bære under hjertet du også! :hjerte:

Og dessuten - du får IKKE lov til å slutte å besøke meg! :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du som har peiling på alt av sånne babyting

er den maxi cosi stolen lett å feste i bilen?

er jo eldig lett å feste stoler feil har jeg hørt.. og da drive å ta dne ut og inn hele tiden? :klø:

så på dr. phil her en dag..da 3 par skulle prøve å feste en barnestol riktig (men det var sånn rar gammeldags så det ut som...) d ebrukte over 1 time de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa!

Rekker jo såvidt innom på besøk om dagen jeg, men ser du tenker på vogn om dagen... Til å være ikke helt klar for barn er jeg overraskende interessert i babyutstyr.. Og den vogna har jo jeg titta på jeg og!

Vet ikke om du har vært her og titta jeg? Mykji peng å spare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du også er oppslukt i vogner for tida ;)

Jeg har vært mye inne på finn.no og kikka i det siste må jeg innrømme :sjarmor:

Synes quinny vognene er skikkelig tøffe, og sportsvogna er veldig smart :)

Tror dere hjør et godt valg i å holde en knapp på den :)

Det var noen riktig så nusselige bebiklær du har shoppa, og nå må jeg løpe for nå skal jeg og mamma handle bebiklær :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt!

Med sportsvogn, bag og sovepose kommer herligheten på bare 3 800,- NOK komplett hos Kiddies24 (Tyskland/Nederland)...

Mulig vi må ta oss en bilferie nedover, eller jeg får noen til å sende for meg... Det var mye penger spart ja! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr. 2???

Neeeei, om 2 - 3 år, hvis vi får det til. Det er jo slett ingen selvfølge det heller, å få nummer to mener jeg... Men vi har nå lyst på i allefall to! Vi får se hvordan det går - kanskje blir jeg frelst eller jeg sier "aldri mer"!!! :ler:

---

IdagH - jeg tror MaxiCosi-setene er enkle å feste i bil. De er i allefall blant de sikreste og mest kjøpte bilsetene i mange land, inkl. Norge - og det er vel ikke for ingenting! :)

@riel - Åhhh, kooooose deg på shopping med mammaen din! Hørtes kjekt ut! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem: .

Har ikke så mye å tilføre i vogndiskusjonen her...

Har aldri heiet på Start før, men i år må jeg si at jeg gjør det! Mest fordi jeg ikke vil at vif skal få gullet... ;) Ellers er det jo Brann for min del, men de er jo ikke i posisjon for topplassering for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sinnsykt!

Med sportsvogn, bag og sovepose kommer herligheten på bare 3 800,- NOK komplett hos Kiddies24 (Tyskland/Nederland)...

Mulig vi må ta oss en bilferie nedover, eller jeg får noen til å sende for meg... Det var mye penger spart ja! ;)

Ingen dum ide det!

Og hvis det ikke passer å reise nedover er det jo alltids en mulighet å få det sendt poste restante til Sverige og hente det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dum ide det!

Og hvis det ikke passer å reise nedover er det jo alltids en mulighet å få det sendt poste restante til Sverige og hente det der.

Poste restante sier meg INGENTING!!! :klø:

:rodme:

Kan du forklare det nærmere???

---

Tommeline - så kjekt du heier på Start! Jeg er jo blitt ihugga Start-fan det siste året, men har aaaaldri heiet på VIF, og ikke pokker om DE skal få snyte oss for seier´n i år! Jaja, topplassering blir det jo uansett! ;)

Kjedelig Brann gjør det dårligere i år, men jeg gosser meg over faren for nedrykk når det kommer til RBK - de har SÅ godt av det! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er den maxi cosi stolen lett å feste i bilen?

er jo  eldig lett å feste stoler feil har jeg hørt.. og da drive å ta dne ut og inn hele tiden? :klø:

så på dr. phil her en dag..da 3 par skulle prøve å feste en barnestol riktig (men det var sånn rar gammeldags så det ut som...) d ebrukte over 1 time de..

Svarer litt her jeg, hvis det er greit Orkideen? :sjenert:

Vi har Maxi Cosi Cabrio, og den er veldig enkel å feste i bilen. Bare å tre selen over beina og bak ryggstøtta, kan tas ut og inn av bilen med enkle håndgrep.

Den anbefales!

Nå begynner Brage å vokse ut av det, og neste setet blir et HTS BeSafe sete som går opp til 20 kg.

Gøy å titte på vogner! :)

Vi hadde bagnett de første månedene og syntes det var veldig greit så slapp vi å vekke ham når vi skulle ut og inn av bilen.

Ha en fin dag da! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har et lite "dikt" jeg gjerne vil dele med så mange som mulig, så jeg poster det her også, jeg, hvis det ikke gjør noe? ;)

dær' kan bare reise hjem

dær' kan bare reise hjem

ingen banker oss på stadion i år

I :hjerte: START

:ler2:

nei forresten feil farge!!

:ler:

:hoho:

dette er bare så utrolig moro, jeg klarer ikke slutte å feire

:danse::hoppe::danse::hoppe::danse::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poste restante sier meg INGENTING!!! :klø:

:rodme:

Kan du forklare det nærmere???

:-)

Selvfølgelig snuppa!

Ta en titt her.

;)

(Savner deg, må skravle og spille minesveiper snart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhh, I see!

Tror kanskje heller jeg velger å kjøre på tur jeg - en god unnskyldning for å komme seg litt vekk. Hvis ikke handler vi uansett bare i Sverige, kan jo spare 5 - 6000,- på en slik "startpakke" med vogn, seng, stellebord, stol etc.

Men vent, en venninne av meg studerer i Stockholm... Kanskje jeg bare skal få det sendt til et postkontor nær henne, også kan hun ta det med, slik at grensen på 6 000,- kan nyttes!????

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...