Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Festlig med babyspråk og trønder! :ler:

Skjønner godt at du ikke klarer å la være å kjøpe klær jeg - jeg klarer jo så vidt å holde meg unna selv - og her om kring er det ikke en eneste baby i mils omkrets! :ler:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen!!

Var like før jeg kjøpte babyklær på bryllupsreisen.... :ler: Så masse søte små sandaler i Tunisia, og på Zara var det jo bare sååå mye kule små klær! (har butikken kommet til oslo enda?)..Så jeg skjønner jo godt hvis du klør i fingrene i klesbutikker om dagen... ;)

Ha en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for så innmari mange koselige hilsner det siste døgnet, fra dere alle mann!

:klem:

Jeg og mannen koste oss med taco som bare det i går, også ble vi så trøtte at vi la oss kl. 09! :rodme: Men det var koselig å legge seg sammen med han igjen da... Selv om han er en dampveivals jeg ikke lenger er vant til å ha ved siden av meg, så jeg har ikke sovet så godt! Han puster og peser og ruller seg over meg natten lang... :ler:

Skal ikke klage jeg da! :rodme:

Er i fin form jeg, stort sett. Men nyser veldig mye, og får vondt i magen når jeg gjør det :roll: Også har jeg de siste dagene blitt skikkelig kvalm i noen minutter når jeg spiser! Ekkelt! :forvirret:

Skal ta meg en runde og få tittet innom dere alle i løpet av helgen, men nå er det offisielt "manne-tid"!

:kose: med ønske om en fin helg til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg også! :klem:

Husker det der med stølhet i magn når man hoster og nyser ja! Ikke bra med kvalme nr man spiser, men godt at det går over da!

På mitt verste ble jeg kvalm av å se reklame for mat på TV... ikke noe særlig!

Kos deg med dampeveivalsen din! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!! :vinke:

Det med nysing kjenner jeg igjen. Får sånn "stikk" i magen. Merker det mer dersom jeg holder tilbake nysen, hvis du skjønner???

Så deilig at du har mannen hjemme igjen. Nyt det. Og nyt graviditeten din.

Ha en nydelig helg!!!!!

Klem fra meg til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, alt vel altså...

Det er bare akkurat som om jeg lever i en tåke fortiden! :sjenert:

Skulle koke egg til mannen i går formiddag, også satte jeg på kjelen med vann da. Det var bare det at jeg skrudde på feil plate. Den platen jeg faktisk skrudde på, der stod det av alle ting en plastbolle med tacoskjell fra fredagen... Og det gikk som det måtte! Bollen smeltet og spredde giftige gasser i hele huset! Fytti rakker´n som det stinket. Oppdaget det så tidlig at det ikke tok fyr da, men det kunne jo gått gæli!

Fatter ikke hva som går av meg jeg... :roll:

Men det ble egg i dag da, uten problemer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke så greit ¨å være gravid og distre tydligvis nei :ler:

bra at de endte godt da..

og at det ble egg til slutt

Off, ikke snakk... :ler:

Så at stygge Tromsø slo LSK her... :sur:

Men i dag SKAL Start denge Enga, bare så det er sagt! Jeg skal personlig være tilstede og heie Start frem!!! Så det så! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for så innmari mange koselige hilsner det siste døgnet, fra dere alle mann!

:klem:

Jeg og mannen koste oss med taco som bare det i går, også ble vi så trøtte at vi la oss kl. 09! :rodme: Men det var koselig å legge seg sammen med han igjen da... Selv om han er en dampveivals jeg ikke lenger er vant til å ha ved siden av meg, så jeg har ikke sovet så godt! Han puster og peser og ruller seg over meg natten lang... :ler:

Skal ikke klage jeg da! :rodme:

Er i fin form jeg, stort sett. Men nyser veldig mye, og får vondt i magen når jeg gjør det :roll: Også har jeg de siste dagene blitt skikkelig kvalm i noen minutter når jeg spiser! Ekkelt! :forvirret:

Skal ta meg en runde og få tittet innom dere alle i løpet av helgen, men nå er det offisielt "manne-tid"!

:kose: med ønske om en fin helg til dere!

Hei! Det er kanskje pa tide a presentere meg först og fremst. Jeg har vel kommet med en og annen kommentar til deg i ny og ne men vi har vel aldri "hilst".

Sa hei,hei! Jeg er chouchou, giftet meg her i Sveits i Juli og na pröver vi a fa barn.. (Biler i galleriet under "brukernes..")

Sann, over til spörsmalet mitt. Jeg leser at du ogsa far vondt (stikning/krampe?) i maven nar du nyser. Jeg er ikke gravid og har ogsa dette noen ganger. Jeg lurer sann pa hva dette er og har spurt om det för, men det er ingen som svarte...

Vet du hva det kommer av?

Ellers ma du ha en herlig söndag og kose deg med mannen og magen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig heldig du er som skal på kampen! Skulle gjort mye for å være der i dag! Men jeg er jo i Oslo, så jeg får nøye meg med å se den på tv :sur:

Kan du heie masse for meg? :tommelsmil::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!

Så kos at du har mannen hjemme! Dampveivals :ler: Den tror jeg jeg må låne og bruke på min sambo! Han pleier nemlig kalle meg for Guffen! Han i Donald vettu, med den sexy pæreformede kroppen :ler: Komplimentet sitt det ja!

Ups, litt preammetåke?! Må være forsiktig! Ellers får vi bare bestille komfyrvakt til deg fra hjelpemiddelsentralen :ler:

Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen banker oss på stadion,

ingen banker oss i år!

Dere kan bare reise hjem,

dere kan bare reise hjem.

Ingen banker oss på stadion i år!!!

Vi er gule, vi er svarte,

elleve mann med bein av stål!

Vi er kule, vi er svarte,

smeller ballen rett i mål...

HEIA START!!!

:danse: Seier´n er vår :danse:

SINNSYKT BRA KAMP - VANVITTIG STEMNING! Har ikke stemme igjen jeg... :grine2:

Trenger vel ikke si mer! ;)

Endret av Orkidéen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...