-TeddyToria- Skrevet 23. september 2005 Forfatter #701 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg òg ender opp med et spenn på 17 - 20 kg! Men har satt meg som mål at jeg skal forsøke å gå opp minst mulig, og helst ikke mer enn 15 kg...alt over det er lit kjipt, men må man, så må man vet dere! Jeg skal i allefall forsøke å begrense oppgangen så godt jeg kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. september 2005 #702 Del Skrevet 23. september 2005 Vi har blitt lurt . Det blir det samme uansett. Jeg prøvde å sette inn høyden min og 100kg og det var fortsatt en vektøkning på mellom 17 og 20 kg, det samme skjedde da jeg satt inn 150kg...... Tror ikke det er riktig at man skal gå opp 20kg hvis man allerede veier over 100. Jeg må prøve å sette inn ett sinnsykt lite tall som 40kg eller 30kg og se hva som skjer. Pi@ synes det er litt kjedelig å lese vitenskapelige artikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 23. september 2005 #703 Del Skrevet 23. september 2005 Interessant link! Jeg skal visstnok gå opp mellom 11 og 16 kilo! Hvis jeg blir gravid blir det gøy å følge vektutviklingen med den kalkisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. september 2005 #704 Del Skrevet 23. september 2005 Takk for linken! Jeg holder meg fremdeles innenfor "kvoten", men helt i øverste sjikt... Skulle også legge på meg 17-20 kg i løpet av graviditeten, så da har jeg heldigvis litt å gå på... Ikke at jeg ønsker å legge på meg så mye, jordmor sa i går at alt man legger på seg over 16 kg, er fett som det er vanskelig å få vekk. Ha en kjempefin helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. september 2005 #705 Del Skrevet 23. september 2005 Heisann Orkideen! Måtte prøve den kalkulatoren jeg også, for å se om det stemte med mitt forlengst avsluttede svangerskap! Jeg gikk opp 18,5 kilo, og kalkulatoren sa mellom 17 og 21, så det stemte jo ganske bra! Jeg kan jo legge til at alle overflødige kilo nå er søkk borte, og jeg spiser så mye godteri at du aner ikke! Amminga som har gjort det. Effektiv "fettsuging"! Kjempefin liten kul på magen din forresten! Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. september 2005 #706 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg kan jo legge til at alle overflødige kilo nå er søkk borte, og jeg spiser så mye godteri at du aner ikke! Amminga som har gjort det. Effektiv "fettsuging"! ← Det var godt å høre!!! Satser på å amme masse!! (Tok meg friheten itil å svare i dagboka di jeg, Orkidéen!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 23. september 2005 Forfatter #707 Del Skrevet 23. september 2005 Sikkert ikke like nøyaktig den kalenderen, for alle vektklasser... Men den viser kanskje at det er veldig normalt å legge på seg mellom 15 - 20 kg! Jeg har også hørt at alt over 15 - 16 kg er "mye", men det er jo klart at det varierer fra gravid til gravid. vi er jo forskjellige, og noen legger jo omtrent ikke på seg i det hele tatt! Heldiggrisene! Nu vel, takk for besøk alle som en! Det er så koselig at dere titter innom dagboken min! Jeg var forresten i byen i dag - fikk tak i billetter til Start VS. Vålerenga til søndag, gleder meg som en unge til kampen! Vi skal knuse enga!!! Anyway, jeg skulle liksom se om ikke jeg kunne finne noen buker til meg selv da. Noen litt mye "kosebukser" med strikk i livet eller bred, snørelinning...så de ikke strammer så. Merker at jeg ikke takler veldig tettsittende tøy fortiden! Tror dere jeg fant bukse??? Neeehæi! Men på tur ut, kom jeg jo over barnetøysavdelingen da, og kunne jo ikke la være å titte. Hvilket resulterte i både en kjøredress med lue til, sokker og to bodyer med luer til! Men er ikke dressen nuddelig da??? Og nå kom akkurat mannen inn døren her! :hjerte : Måtte klemme masse på han! *s* Hadde ikke planer om å vise han tøyet, da han normalt bare smiler litt oppgitt over meg... Men jeg viste han dressen da, og han synes den var kjempesøt han også! Nå skal vi kose oss med taco etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 23. september 2005 Forfatter #708 Del Skrevet 23. september 2005 Det var godt å høre!!! Satser på å amme masse!! (Tok meg friheten itil å svare i dagboka di jeg, Orkidéen!) ← Heeeelt i orden, vennen! Skulle til å skrive akkurat det samme selv. Godt å høre at andre som har vært der, er tilbake i normalen...da skal jammen jeg klare det også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. september 2005 #709 Del Skrevet 23. september 2005 Nydelig kjøredress!!!!!! Gleder meg til å begynne å handle for fullt, jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 23. september 2005 #710 Del Skrevet 23. september 2005 Hei Den kalkulatoren virket ikke på meg... Merkelig at jeg skal veie 68 kg nå i 7.uke og det samme i 9.måned... :klø: Vil bare ønske deg en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 23. september 2005 Forfatter #711 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Nå vet ikke jeg hvo høy du er, men med en høyde på 172 og 68 kg, så var en vekt mellom 70 og 72 kg normalt i 3. mnd, og mellom 85.5 og 88.9 kg i 9. mnd! Endret 23. september 2005 av Orkidéen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. september 2005 #712 Del Skrevet 23. september 2005 Hei Den kalkulatoren virket ikke på meg... Merkelig at jeg skal veie 68 kg nå i 7.uke og det samme i 9.måned... :klø: Vil bare ønske deg en riktig god helg ← Skrev du inn høyden din i meter eller centimeter? Jeg skrev først 1,78, og da endret ikke vekta seg noe i løpet av 9 måneder. Men da jeg skrev 178, virket den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 23. september 2005 #713 Del Skrevet 23. september 2005 Skrev du inn høyden din i meter eller centimeter? Jeg skrev først 1,78, og da endret ikke vekta seg noe i løpet av 9 måneder. Men da jeg skrev 178, virket den ← Det må jeg prøve. Skrev inn høyden min1,72 m , men får prøve 172cm da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 23. september 2005 #714 Del Skrevet 23. september 2005 Så gøy med oversettelsen av dagboka di! Og helledussen så nydelig klær... Kose deg med mannen og taco i kveld! Gooooooood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 23. september 2005 #715 Del Skrevet 23. september 2005 Psssssssssssssst.... Nå har jeg laget meg en dagbok her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 23. september 2005 #716 Del Skrevet 23. september 2005 Så deilige klær!!!! Gleder meg til jeg selv kan kjøpe småklær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 23. september 2005 #717 Del Skrevet 23. september 2005 Hei,hei! Så nydelige klær! blir såååå baby-syk!!! Har forresten fått meg ny dagbok.... Håper du stikker innom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. september 2005 #718 Del Skrevet 23. september 2005 Helledussan,for noen nydelige klær! Gleder meg til det blir min tur til å bli gravid og tussete! Ha en god helg,Orkis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. september 2005 #719 Del Skrevet 23. september 2005 Lita og babysjuk veslo er innom for å sei hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 24. september 2005 #720 Del Skrevet 24. september 2005 Sååå søte babyklær du har funnet! Tenker det er kos å gå å finne ting til den lille (så får vi håpe mammaen finner seg noen passende klær hun og etterhvert...). Fin liten mage du har fått deg . Ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå