Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Tja, ALT har vel ikke gått galt sånn sett...men det er akkurat som om hele verden har rast over meg! Skjønner liksom ikke helt hvor jeg skal finne tid til meg selv, ser ikke helt lyset i enden av tunnelen mtp. eksamener og denne portprøven! :roll:

Men ellers bra altså! Tenker mer positivt om Lille Noen også nå! ;) KLABERT at ALT er bra!!! :sjarmor:

Fikk mail av mamma da... Hun ekke god altså! :grine2: Hun hadde vært og shoppet litt fjonketøy i helgen sa hun (...kaller Lille Noen for Fjonken hun *s*, etter at jeg en tid kalte meg selv Filifjonk) ...også skulle hun ut og titte på og shoppe mer fjonketøy i dag! :ler: Ja, også var hun jo neeesten ferdig med en jakke hun strikket, så Fjonken ikke skal fryse!

Må jo bare le av henne - hun er jo mer på tuppa enn både meg, Golli og det hele til sammen!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nommin! Mammaen din er så søøøt!

Høres ut som om Fjonken aka Lille Noen begynner å bygge seg opp litt av en garderobe allerede!

Ja, det kan du si...enda jeg ikke har kjøpt et eneste plagg utenom de to trøyene! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere! :)

Nå har jeg vært en tur innom og oppdatert meg. Jeg ser at det skjer mye i livet ditt om dagen, og at det kanskje vokser deg litt over hodet...Skjønner godt at problemer med div. familiemedlemmer, studier og hormoner gjør sitt til at du ikke føler deg helt på topp - det skulle bare mangle! ;)

Men når det er som svartest kan det jo bare bli lysere, vet du! - og snart får du høre både hjertelyden og se Lille Noen, det er verdt all ventinga! :)

Sender deg en god :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, mamma er søt... Men noen ganger blir det nesten rent for mye! Fikk en tekstmelding her i sted, der det stod:

"Pappa ler av Fjonkens lue og sokker jeg har kjøpt! Han har hentet frem de små barneskoene dine og synes de er SÅ nydelige!"

Herregud, jeg ser for meg de to rare skapningene der de sitter i leiligheten sin, fniser og ler og er helt salige!

De er jo ikke riktige på en flekk!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var forresten genialt!

Tror jeg må ha meg et sånt eller to, med tiden...kanskje til meg og sjefen sjøl også!?? *hehe*

Uansett, om det ikke brukes på vognen, så er det jo tøft å henge på veggen på barnerommet da!!! ;)

Barnevognskilt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Artige moren din! Gleder seg vel ikke litt til å bli bestemor? :ler:

SÅ stilig skilt, det var faktisk et artig julegavetips til tantebarna mine (som snart kommer! :hoppe: )

Sånn MÅ du bare ha altså!

Håper at ting ser litt lysere ut nå vennen! :kose:

Sove godt i natt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia vennen!!

:dagens-rose: til deg! Det fortjener du!

For en koselig og morsom mamis du har :hjerter_rundt: Og papis også! Godt å ha det sånn! Tenk som dem gleder seg!

Og Fjonken er jo bare såå søtt da! Blir fint med Fjonkenskilt på vogna :ler:

De var kule værtfall!

Håper du får ei god natt og en kjempefin dag imorgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i går tok vi revansj på ekle enga :klappe::klappe::klappe::klappe::klappe:

og gjorde det mons ivar mjelde ba oss om for kampen mot brann forrige gang..

regner med at du er glad for det og..siden eklingene slo ut dere.

og by the way.. bank dem litt ekstra på søndag da.

er mye finere når de er helblå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Orkidèen :vinke: Leste et innlegg i dagboka til Jettes.. Tenkte jeg ville bare gi meg selv til kjenne, da jeg har skjønt at vi er på de samme to forumene som du og Jettes også er på :Nikke:

Følger jo med på din dagboka der inne også. Og det er godt å lese at du føler at Fjonken alias Lille Noen :ler: har det bra!! Sånn som du beskriver deg nå, er nok mye å gjøre pga hormonsprell. Men det er også et signal om å ta det mer med ro!!

Håper du får en trivelig dag idag Orkidèen :klem:

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...