Gjest Principessa Skrevet 21. september 2005 #661 Del Skrevet 21. september 2005 ..hvorfor har alt gått galt i dag da?? Pust med magen...Lille Noen hjelper nok til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 21. september 2005 #662 Del Skrevet 21. september 2005 Bare innom med en . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 21. september 2005 Forfatter #663 Del Skrevet 21. september 2005 Tja, ALT har vel ikke gått galt sånn sett...men det er akkurat som om hele verden har rast over meg! Skjønner liksom ikke helt hvor jeg skal finne tid til meg selv, ser ikke helt lyset i enden av tunnelen mtp. eksamener og denne portprøven! Men ellers bra altså! Tenker mer positivt om Lille Noen også nå! KLABERT at ALT er bra!!! Fikk mail av mamma da... Hun ekke god altså! :grine2: Hun hadde vært og shoppet litt fjonketøy i helgen sa hun (...kaller Lille Noen for Fjonken hun *s*, etter at jeg en tid kalte meg selv Filifjonk) ...også skulle hun ut og titte på og shoppe mer fjonketøy i dag! Ja, også var hun jo neeesten ferdig med en jakke hun strikket, så Fjonken ikke skal fryse! Må jo bare le av henne - hun er jo mer på tuppa enn både meg, Golli og det hele til sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 21. september 2005 #664 Del Skrevet 21. september 2005 Nommin! Mammaen din er så søøøt! Høres ut som om Fjonken aka Lille Noen begynner å bygge seg opp litt av en garderobe allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 21. september 2005 Forfatter #665 Del Skrevet 21. september 2005 Nommin! Mammaen din er så søøøt! Høres ut som om Fjonken aka Lille Noen begynner å bygge seg opp litt av en garderobe allerede! ← Ja, det kan du si...enda jeg ikke har kjøpt et eneste plagg utenom de to trøyene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 21. september 2005 #666 Del Skrevet 21. september 2005 Søøøte mamman di da Fjonken var jo ett fint namn til lille noen da ?! Oppkalt halveis etter moren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2005 #667 Del Skrevet 21. september 2005 Hei på dere! Nå har jeg vært en tur innom og oppdatert meg. Jeg ser at det skjer mye i livet ditt om dagen, og at det kanskje vokser deg litt over hodet...Skjønner godt at problemer med div. familiemedlemmer, studier og hormoner gjør sitt til at du ikke føler deg helt på topp - det skulle bare mangle! Men når det er som svartest kan det jo bare bli lysere, vet du! - og snart får du høre både hjertelyden og se Lille Noen, det er verdt all ventinga! Sender deg en god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. september 2005 #668 Del Skrevet 21. september 2005 Koselig med slike mødre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 21. september 2005 Forfatter #669 Del Skrevet 21. september 2005 Jada, mamma er søt... Men noen ganger blir det nesten rent for mye! Fikk en tekstmelding her i sted, der det stod: "Pappa ler av Fjonkens lue og sokker jeg har kjøpt! Han har hentet frem de små barneskoene dine og synes de er SÅ nydelige!" Herregud, jeg ser for meg de to rare skapningene der de sitter i leiligheten sin, fniser og ler og er helt salige! De er jo ikke riktige på en flekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2005 #670 Del Skrevet 21. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 21. september 2005 Forfatter #671 Del Skrevet 21. september 2005 Dette var forresten genialt! Tror jeg må ha meg et sånt eller to, med tiden...kanskje til meg og sjefen sjøl også!?? *hehe* Uansett, om det ikke brukes på vognen, så er det jo tøft å henge på veggen på barnerommet da!!! Barnevognskilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 21. september 2005 Forfatter #672 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) ...eller på døren til barnerommet! Endret 21. september 2005 av Orkidéen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 21. september 2005 #673 Del Skrevet 21. september 2005 Artige moren din! Gleder seg vel ikke litt til å bli bestemor? SÅ stilig skilt, det var faktisk et artig julegavetips til tantebarna mine (som snart kommer! ) Sånn MÅ du bare ha altså! Håper at ting ser litt lysere ut nå vennen! Sove godt i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. september 2005 #674 Del Skrevet 21. september 2005 Heia vennen!! til deg! Det fortjener du! For en koselig og morsom mamis du har Og papis også! Godt å ha det sånn! Tenk som dem gleder seg! Og Fjonken er jo bare såå søtt da! Blir fint med Fjonkenskilt på vogna De var kule værtfall! Håper du får ei god natt og en kjempefin dag imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 21. september 2005 #675 Del Skrevet 21. september 2005 kjempe fine skilt!! Sånn vil jeg også ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. september 2005 #676 Del Skrevet 22. september 2005 Kjempetøffe skilt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 22. september 2005 #677 Del Skrevet 22. september 2005 Så koselige foreldre du har! Virker som om de gleder seg til å bli besteforeldre ja. Ha en fin dag,Orkis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 22. september 2005 #678 Del Skrevet 22. september 2005 i går tok vi revansj på ekle enga og gjorde det mons ivar mjelde ba oss om for kampen mot brann forrige gang.. regner med at du er glad for det og..siden eklingene slo ut dere. og by the way.. bank dem litt ekstra på søndag da. er mye finere når de er helblå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 22. september 2005 #679 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Heisan Orkidèen Leste et innlegg i dagboka til Jettes.. Tenkte jeg ville bare gi meg selv til kjenne, da jeg har skjønt at vi er på de samme to forumene som du og Jettes også er på Følger jo med på din dagboka der inne også. Og det er godt å lese at du føler at Fjonken alias Lille Noen har det bra!! Sånn som du beskriver deg nå, er nok mye å gjøre pga hormonsprell. Men det er også et signal om å ta det mer med ro!! Håper du får en trivelig dag idag Orkidèen Endret 22. september 2005 av Maibrud`06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 22. september 2005 #680 Del Skrevet 22. september 2005 ...eller på døren til barnerommet! ← Wow,kjempe stilige da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå