-TeddyToria- Skrevet 17. september 2005 Forfatter #601 Del Skrevet 17. september 2005 Håper du får en fin lørdag ← Du også! Selv skal jeg nyte siste helgen med mannen hjemme... I morgen eller mandag reiser han sin kos til Stavanger for å jobbe! Blir tomt her da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. september 2005 #602 Del Skrevet 17. september 2005 Hvor lenge blir Golli borte nå da? Kjedelig å være hjemme alene uten mannen ja! En kveld i ny og ne er jo bare hærlig men liker best at han er i senga når vi skal legge oss. Sover best da ja Har dere noen spennende planer for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. september 2005 Forfatter #603 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Hvor lenge blir Golli borte nå da? Kjedelig å være hjemme alene uten mannen ja! En kveld i ny og ne er jo bare hærlig men liker best at han er i senga når vi skal legge oss. Sover best da ja Har dere noen spennende planer for helgen? ← Det er akkurat det! Jeg sover så inderlig mye bedre med bamsen ved siden av meg, selv om han snorker og breier seg noe sinnsykt! Blir veldig tomt i den store senga uten altså... I første omgang blir Golli borte til neste helg, men han skal jo tilbake igjen til uken...skal jobbe der til slutten av oktober minst, slik det ser ut nå! Men det er jo sånt som forandrer seg fra dag til dag det, så og si. Håper ikke det blir lenger, men akkurat nå kan det være greit - så får jeg brukt dagene og kveldene mine til å lese, når jeg ikke er på nett. Nå er det jo mye mer fristende å ligge i armkroken eller spise ute eller gjøre ALT mulig annet! *s* Ikke noe særskilte planer! Bare slappe av og kose oss! Han er ute en tur nå, på jobb, så jeg SKAL forsøke å lese meg igjennom et kapittel om ikke annet... Så blir det vel middag i kveld, og muligens middag hos svigermor imorgen. Deler av innlegget er nå fjernet... Beklager all syting her nå, men plutselig kjente jeg at jeg bare måtte få ut litt frustrasjon. Har ruget på det noen dager, siden mandag... *klikk klikk* Takk for at den som gadd å lese alt, hørte på! Endret 19. september 2005 av Orkidéen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. september 2005 #604 Del Skrevet 17. september 2005 Herregud - er det mulig??? Vi peila ut svigerinnen din på kirketrappen da du giftet deg Orkidèen. "Så der er hun ja" *nikker samtykkende alle sammen*. Men herregud, hun lider jo av ett mindreverdighetskompleks. På meg virker dette mere som en konkurranse, at hun må hevde seg fordi hun alltid har vært yngst og føler at hun må bevise noe overfor de andre søsknene sine Derfor syns jeg det er kjempemorro at dere faktisk ble gravide før henne, selv om det ikke er noe konkurranse så er det lett å tenke sånn med hennes oppførsel. Jeg er helt enig med deg om at det er helt naturlig at foreldrene får vite det før søsknene så sånn sett syns jeg ikke hun har noe rett til å bli sur. Du har derimot rett til å bli pissesur på din tidliger arbeidsgiver som plumper ut med dine personlige saker til folk som ikke har noe med det. Er det mulig sier bare jeg, noe så tankeløst og respektløst!!!!! Nei, denne svigerinna di tror ikke kommer til å tenke som oss andre normale, oppegående folk så henne er det vel bare å overse. Hun er ikke verdt dine tårer vennen. Og den andre normale broren ble jo bare glad på deres vegne så hvorfor kalle seg selv svarteper? Ingen grunn til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. september 2005 #605 Del Skrevet 17. september 2005 Heia kjære vennen... Kan du fortelle meg?? Har arb.giveren din i det hele tatt hørt om taushetsplikt????? Kjenner jeg blir lam her..........Sånt er faktisk ikke lov!!!! Uansett om det så hadde vært din egen mor!!!!!!! Du er jo over 18 år! Myndig! I dette tilfellet syns jeg rett og slett at du har blitt umyndiggjort. Jeg hadde sååå kommet til å lagd et helvete for de folka der altså........Er du organisert eller noe? My God.........Jeg er rystet! Og hva i all verden feiler det hun svigerinna di?? Er det mulig liksom?? Å være så blåst Jeg finner ikke ord!!!!!! Vil bare gi deg ti tusen Og det er sååå lov til å si alt her, du syter og klager IKKE!!! Trist når mannen blir borte ja...Men vi skal ta så godt vare på deg som vi bare greier!! Og tiden kommer til å fly så han er tilbake før du vet ordet av det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirjam Skrevet 17. september 2005 #606 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg er innom og snoker litt i dagboken din. Ser at vi har termin med en dags mellomrom, ifølge mine egne beregninger. Det blir spennende å følge med deg. Ha en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 17. september 2005 #607 Del Skrevet 17. september 2005 Hei på deg!!! For en arbeidgiver og for en svigerinne!!!!!!!!!! Jeg blir helt svett og for ikke å snakke om sinna!!!! Skal jeg komme og ta henne for deg kanskje??? Har ingen hørt om at man ikke skal kødde med gravide damer??? Vi har jo nok hormaner for en hel bataljon!!!! Åååååååååååååååååååååååå så innmari sint jeg blir!!!!!!!!!!!!!!! Kan vel eksplodere!!!!! Og ja helt riktig. Veldig normalt at mamma får vite det før feks den gamle damen i 1.etg. Men egentlig ville jeg bare si håper du får en fortreffelig helg med eller uten mann. Du får krølle sammen dyna hans og ligge og lukte på den til han komme tilbake!! Klem fra lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 17. september 2005 #608 Del Skrevet 17. september 2005 Er det mulig?!?! Vet ikke hvem jeg synes er teitest, arbeidsgiver eller svigerinne!!! Har du snakket med arbeidsgiver om dette? Jeg hadde blitt så sinna! Jeg synes også det er helt naturlig å fortelle det til foreldre før søsken - eller i hvilken som helst rekkefølge de gravide vil for den saks skyld. Hun har vel ikke noe med hvem som får vite det før eller etter henne?? Men du - hev det over det (henne) og vis deg mer voksen enn henne. Selv om du for all del må triumfere på innsiden over at du slo henne i babyracet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. september 2005 Forfatter #609 Del Skrevet 17. september 2005 Åh, dere er vel herlige hele hurven! Takk for støtte... Kommer nok til å slette det innlegget, eller deler av det etterhvert, i tilfelle rottefelle! Det er jo ikke første gangen denne damen sniker i mine saker heller... Husker godt hun lånte dataen og saumfaret alt som hadde med bryllup å gjøre mm. Så jeg må nok trå litt varsomt! Som sagt så er jeg helt matt! Prøver å ikke la det gå inn på meg, men det er vanskelig. Det blir liksom så mye dumt, så mye usagt og så mye skittkasting. Vet jo at dama slenger masse dritt bak ryggen vår. Heldigvis har vi god støtte og gode venner i Gollis bror og hans forlovede. Hun er min store totempæl i det hele, den ene som virkelig forstår meg, for hun kjenner jo noe av det på kroppen selv! Takk og lov for at hun finnes! Og det med arbeidsgiveren!! Jeg er faktisk helt rystet selv!!! Jeg mener, jeg jobber ikke der nå, så jeg er ikke organisert eller noe... Men UANSETT!!! For det første så var dette noe jeg fortalte sjefen over telefon - at han har slengt det videre til de andre ansatte i det hele tatt er nå en sak. Men at de igjen, voksne folk, slenger slik med leppa videre - det er jo bare helt hinsides mitt vett og min forstand! Jeg skjønner liksom ikke hva de tenker med - en graviditet er jo såpass personlig da, og det er arbeidsforhold, evt. ansettelse eller ikke også! Nei, jeg må nok ta meg en tur ut dit og si ifra en av dagene. I allefall si at det var fryktelig dumt at det skjedde, fordi jeg for det første aldri hadde regnet med at det kunne skje, og for det andre fordi min svigerinne altså ikke visste! Spiller ingen rolle om hun visste eller ikke altså, for all del, det er jo like galt uansett... Men nå som hun faktisk ikke visste, så ble det jo enda mer galt! Uff, at det skal være så for(#&&//&%%¤¤ mye tullball bestandig! Nok om det! Det er godt jeg har dere å klage til, lette på trøkket ovenfor, få oppmuntring, råd og støtte fra. Det hjelper veldig!!! --- Mirjam - Koselig med et nytt ansikt! Få deg en dagbok, så kan vi lettere følges videre. Er det 2. april eller 31. mars du har termin? Jeg har legetermin 31. mars nemlig, men EL-termin 1. april - så det er enten eller! Ha forresten en super helg du også! --- Og ellers dere - takk for at dere er til! til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. september 2005 Forfatter #610 Del Skrevet 17. september 2005 Er det mulig?!?! Vet ikke hvem jeg synes er teitest, arbeidsgiver eller svigerinne!!! Har du snakket med arbeidsgiver om dette? Jeg hadde blitt så sinna! Jeg synes også det er helt naturlig å fortelle det til foreldre før søsken - eller i hvilken som helst rekkefølge de gravide vil for den saks skyld. Hun har vel ikke noe med hvem som får vite det før eller etter henne?? Men du - hev det over det (henne) og vis deg mer voksen enn henne. Selv om du for all del må triumfere på innsiden over at du slo henne i babyracet! ← Nei, si det...tydeligvis ER det mulig! Det har jo skjedd! Jeg er like frustrert over begge deler egentlig, men synes det er aller mest leit at tidl. arbeidsgiver altså klarte å forkludre det hele nokså mange hakk! Det er forleient! Dessuten, som du skriver, det er da opp til oss hvem vi vil fortelle og når. Hadde tenkt til å ta det med familien etter jordmor tirsdag, bare for å vite at alt er i orden først. Men den gang ei! Uansett, blant fire søsken med 10 års spenn i alder så kan ikke alle være like gode venner, og det vil være helt naturlig at man vender seg til den/de man har tettest forhold til. I allefall er det det som har falt oss mest naturlig! I tillegg så var det jo spesielt dette med at terminen faller tett opp til bryllupet til broren neste år, og vi ville liksom bare snakke litt med dem og fortelle så de visste og at ikke det ble noe usagt! Skal snakke med arb.giver en dag jeg er på den kanten av byen! Ellers triumferer vi som bare pokker! Synes det er så konge! Det var jo aldri noe mål for oss, vi ville ta det som det kom, vente til vi var klare...og bryr oss vel katta om alle andre. Men nå når det først er skjedd, kan vi ikke noe for at vi trekker litt ekstra på smilebåndene og synes det er ganske kult! *s* Sier forøvrig litt da, når nærmest det første min andre svigerinne (sambo til bror til Golli altså - den andre som giftes inn) sier er at hun synes det er fantastisk gøy, og ikke minst utrolig kult at vi får unge før den respektive andre sviggisen! Så vi er ikke alene om våre tanker nei... Nå håper vi bare at dette går bra all the way! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 18. september 2005 #611 Del Skrevet 18. september 2005 Believe it or not, men det er faktisk et hot navn blant innbyggerne på Karmøy! Vet om hele 3 stykker som i det området har døpt sine døtre for akkurat det... Og spør du meg, så har du meningen min her: ← Jøje meg!! Også på det samme, lille stedet da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 18. september 2005 #612 Del Skrevet 18. september 2005 Oi, nå leste jeg resten av innleggene her, om svigerinnen din og tidligere arbeidsgiver!! At det går an! Kjempebra at du skal ta det opp med arbeidsgiveren, sånt skal ikke skje!!! Verken at de forteller andra at du er gravid eller at du har søkt på jobb!! Når det gjelder svigerinnen - det er det verste jeg har hørt!! Tenk å være så utrolig egoistisk! Og ikke minst umoden! Kan jeg spørre hvor gammel hun er?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2005 #613 Del Skrevet 18. september 2005 Hvordan står det til her idag? Deilig å få ut litt frustrasjon sikkert - og som du ser så får du full forståelse både mht til gamle jobben og din håpløse svigerinne! Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 18. september 2005 Forfatter #614 Del Skrevet 18. september 2005 Oi, nå leste jeg resten av innleggene her, om svigerinnen din og tidligere arbeidsgiver!! At det går an! Kjempebra at du skal ta det opp med arbeidsgiveren, sånt skal ikke skje!!! Verken at de forteller andra at du er gravid eller at du har søkt på jobb!! Når det gjelder svigerinnen - det er det verste jeg har hørt!! Tenk å være så utrolig egoistisk! Og ikke minst umoden! Kan jeg spørre hvor gammel hun er?! ← Nei, at det går an er nå en ting...jeg er bare så inni hampens lei alle intrigene og hysteriet! Og igjen, tro det eller ei, men hun er faktisk 22 år! Så hun burde jo ha vokst seg fra fjortissalderen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 18. september 2005 Forfatter #615 Del Skrevet 18. september 2005 Hvordan står det til her idag? Deilig å få ut litt frustrasjon sikkert - og som du ser så får du full forståelse både mht til gamle jobben og din håpløse svigerinne! Ha en fin søndag ← Det er så godt å ha dere! Det går greit med oss! Skal nyte siste dagen med mannen, selv om jeg må lese og det amputeres noe av denne søndagsmiddagen kl. 14! Men jeg har ikke planer om å bli lenge, den psycho dama skal ikke få gnaule så mye med meg altså. Orker ikke alle spørsmålene og blikkene! Hun kommer jo til å stirre magen min i senk... Også være så falskt glad for det som skal skje at det er helt kvalmt! Kjenner henne nokså godt ja! Ha en god søndag, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. september 2005 #616 Del Skrevet 18. september 2005 for en dust av svigerinne du har og for en dust av gamel arbeidsgiver du har sånn gjør vi da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 18. september 2005 Forfatter #617 Del Skrevet 18. september 2005 Igjen takk for støtte og gode ord! Middagen har gått bra! Er hjemme igjen nå... Det har ikke blitt nevnt med et ord, men det lyser av hele dama at hun er potte forbanna, sjalu - sur som en sitron, hverken mer eller mindre! Jeg gadd ikke ta det opp, bare digget å se det snurpete trynet, og pratet i vei om alt annet - så hun tok meg ikke der! Utover dette så gir jeg blanke altså! Det irriterer og sårer selvsagt, men jeg skal forsøke å heve meg over det... Ble aller mest lei meg da jeg så at mannen hennes var sur han også, for han er faktisk en skikkelig allright fyr! Men hun har vel slengt eder og galle da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 18. september 2005 #618 Del Skrevet 18. september 2005 pssst Det er en tråd om deg på hus og hage- forumet. Den heter "Orkidèer som blomstrer" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 18. september 2005 #619 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Sitter her helt sjokkert jeg altså!!! Må bare si som andre her - ER DET MULIG???? Arbeidsplassen din har jo taushetsplikt, selv om du ikke jobber der akkurat nå. Og svigerinnen din er jo rett og slett bare tåpelig!!! Går ikke an å oppføre seg sånn!!!! Men - UTROLIG BRA at dere "slo de" i babyracet! Ellers må du ikke tenke dumme tanker om lille Noen da.. H*n flyter rundt inni deg, og vokser seg stor og vakker! :-D Nemlig! Når var det du skulle til kontroll igjen? Har G dratt enda? Du får iallfall nyyyyte tiden med han før han drar, og det gjør du vel.. Endret 18. september 2005 av Lille My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 18. september 2005 Forfatter #620 Del Skrevet 18. september 2005 pssst Det er en tråd om deg på hus og hage- forumet. Den heter "Orkidèer som blomstrer" ← Så søt du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå