-TeddyToria- Skrevet 16. september 2005 Forfatter #581 Del Skrevet 16. september 2005 hallooooo!! Så fin og ny avatar du har fått deg! Og godt at du fikk boken tilslutt, selvom det blir mye å lese seg gjennom. Stå på! Lille noen begynner å bli stor ser jeg! Kommer det nytt mage bilde, kanskje? Håper du har det fint! Grattis med 12 uker snupp! STOOOOOR ← DER er du! Har savnet deg vettu... Lille Noen vokser nok som bare det, men det gjør ikke magen min...så noe magebilde venter jeg med litte grann! Magen er som alltid den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 16. september 2005 #582 Del Skrevet 16. september 2005 har dre spreddt nyheten til noen flere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 16. september 2005 #583 Del Skrevet 16. september 2005 ..husker du hun jenta (kjæresten til en venn av L) som syntes alt om oss og bryllupet var teit og min utdannelse osv...hun rare?? Hun er gravid nå og føder en jente i februar...og hun skal hete Carmen Emilie.....hmrf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. september 2005 #584 Del Skrevet 16. september 2005 ..husker du hun jenta (kjæresten til en venn av L) som syntes alt om oss og bryllupet var teit og min utdannelse osv...hun rare?? Hun er gravid nå og føder en jente i februar...og hun skal hete Carmen Emilie.....hmrf ← Oi, jeg tar ikke feil hvis jeg sier at det høres ut som om du ikke er spesielt begeistret for denne rare frøkna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 16. september 2005 #585 Del Skrevet 16. september 2005 Oi, jeg tar ikke feil hvis jeg sier at det høres ut som om du ikke er spesielt begeistret for denne rare frøkna? ← He, he...nei det har du rett i. Er ikke så veldig fan for å si det sånn. Men det er en lang historie...Men må jo innrømme at navnet ville ikke falt meg i smak uansett moren...Emilie er jo veldig fint da, men Carmen (Electra)...nei takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #586 Del Skrevet 16. september 2005 Håper UL sier feil og så kommer den en Carlos Emanuel ut istede *rå latter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 16. september 2005 #587 Del Skrevet 16. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 16. september 2005 #588 Del Skrevet 16. september 2005 Husker henne godt, ja! Møtte forresten en baby som het Carmen engang - og må innrømme at jeg synes det er et ganske fint navn, selv om jeg kanskje ikke ville brukt det selv (men min assosiasjon er operaen, da - ikke frk. Electra ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 16. september 2005 #589 Del Skrevet 16. september 2005 Håper UL sier feil og så kommer den en Carlos Emanuel ut istede *rå latter* ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. september 2005 Forfatter #590 Del Skrevet 16. september 2005 Dere er syke!!! :grine2: Men ja, jeg husker det uttysket, og jeg synes Carmen bare var fææææælt! Emilie er altfor vanlig i mine øyne også da, og sammen ble det smørje! Kongekommentar fra deg, Heidi! Uff, Izaria...håper ikke Carmen kommer på bursdagene våres iallefall! Dere, hva synes dere om Britney Elisabeth - hvis vi får en jente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #591 Del Skrevet 16. september 2005 Britney vil jeg kun assosiere med Fru Spears Federline. Men Elisabeth er ett flott navn. Hva med Linn Elisabeth? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. september 2005 #592 Del Skrevet 16. september 2005 Dere, hva synes dere om Britney Elisabeth - hvis vi får en jente? ← Øy! Det er jo det navnet VI har bestemt oss for!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 16. september 2005 #593 Del Skrevet 16. september 2005 bare dropp ut britney dere..så blir det bra.. ellers synes jeg Ida Elisabeth er meget vakkert... dersom dere ville ha et navn til i tilegg til elisabeth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. september 2005 Forfatter #594 Del Skrevet 16. september 2005 Øy! Det er jo det navnet VI har bestemt oss for!!! ← Believe it or not, men det er faktisk et hot navn blant innbyggerne på Karmøy! Vet om hele 3 stykker som i det området har døpt sine døtre for akkurat det... Og spør du meg, så har du meningen min her: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. september 2005 Forfatter #595 Del Skrevet 16. september 2005 Husker henne godt, ja! Møtte forresten en baby som het Carmen engang - og må innrømme at jeg synes det er et ganske fint navn, selv om jeg kanskje ikke ville brukt det selv (men min assosiasjon er operaen, da - ikke frk. Electra ) ← Jeg tenker også opera når jeg hører Carmen, eller bare sånn "harry"... Er det ikke sang som begynner med "Carmen, Carmen......" ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 16. september 2005 #596 Del Skrevet 16. september 2005 Så du har begynt å på navnespekulasjoner... Så gøy! Men det høres ikke ut som det er en Carmen eller Britney du har i magen din... Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. september 2005 Forfatter #597 Del Skrevet 16. september 2005 Så du har begynt å på navnespekulasjoner... Så gøy! Men det høres ikke ut som det er en Carmen eller Britney du har i magen din... Ha en fin helg! ← Å ja! Vi har riktignok ikke begynt noen navnedebatt for alvor enda, men det kverner jo rundt i topplokket da! At det ikke er en Carmen eller Britney er helt sikkert, men kanskje er det en liten Amelia? Eller en Jacob? Er så spent på kjønn jeg - håper vi kan få vite på UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. september 2005 #598 Del Skrevet 17. september 2005 Er det ikke sang som begynner med "Carmen, Carmen......" ??? Jo, en sang av Marius Müller! Ha en fin lørdag Orkis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. september 2005 Forfatter #599 Del Skrevet 17. september 2005 Er det ikke sang som begynner med "Carmen, Carmen......" ??? Jo, en sang av Marius Müller! Ha en fin lørdag Orkis! ← Ahhh, der kan du se - jeg hadde litt rett! Ha en fin lørdag du også, Skytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 17. september 2005 #600 Del Skrevet 17. september 2005 Håper du får en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå