søndagsengel? Skrevet 12. september 2005 #521 Del Skrevet 12. september 2005 Gratulerer til mannen!! Han var nok fornøyd da, tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 12. september 2005 #522 Del Skrevet 12. september 2005 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 12. september 2005 #523 Del Skrevet 12. september 2005 Hihi... Du har rett i det... Så det blir enten hvitt, eller med gult eller grønt... Men nå skal vi ut og kjøre bil - fylle bensin... Nå kl. 00.01 har nemlig mannen endelig lov til å kjøre igjen, etter 6 måneder uten lappen! ← Oi, grattis! Greit å være to som kan kjøre, spesielt når magen begynner å nærme seg rattet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 12. september 2005 Forfatter #524 Del Skrevet 12. september 2005 Å ja! Mannen er kry som bare det, selv om det jo ikke egentlig er så mye å være stolt over da! Men jeg skal si det skal bli deilig å ikke alltid være sjåfør, men også kunne sitte på og bare late seg! *salig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 12. september 2005 #525 Del Skrevet 12. september 2005 Så søtt babysett du strikker/hekler! De fleste babyklær er forresten søte... Men du er i alle fall flink som strikker/hekler selv (kanskje er det på tide at jeg blir "voksen" og lærer meg denne kunsten selv... har en halvstrikket genser liggende hos mine foreldre en plass, ikke noe særlig lekkert: hull både her og der). Så bra mannen din kan kruse rundt i bil igjen da! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. september 2005 #526 Del Skrevet 12. september 2005 God mandag! Enig med shoegal, greit at begge kan kjøre ja! Lettvint det! Så er det jo,som du sier, godt å sitte på! Må ha litt luksus når du skal bære rundt på Lille Noen! De slipper temmelig lettvint unna der mennene...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 12. september 2005 Forfatter #527 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) *s* Disse mennene.... :grine2: Men jeg er så inni hampens eitrende frustrert og forbanna! Dette har ingenting med graviditet å gjøre, men siden jeg går KRL på HiA nå, så har jeg en portprøve jeg må bestå for å kunne ta eksamen, nå 30. september! Problemet er bare det at boken med 350 siders pensum ikke er å få tak i! Biblioteket på skolen og i byen er utlånt med reserveringer og bestillinger - bokhandelen på skolen er utsolgt, likeså er forlaget! *hyyyyyyyyyyyyyyl* Hva i svarten gjør jeg da???????? Endret 12. september 2005 av Orkidéen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 12. september 2005 #528 Del Skrevet 12. september 2005 Hei Orkide´en Kommer innom for å si hellooooooo!!! I denne dagboka var det veldig mye spennende lesing . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. september 2005 #529 Del Skrevet 12. september 2005 *s* Disse mennene.... :grine2: Men jeg er så inni hampens eitrende frustrert og forbanna! Dette har ingenting med graviditet å gjøre, men siden jeg går KRL på HiA nå, så har jeg en portprøve jeg må bestå for å kunne ta eksamen, nå 30. september! Problemet er bare det at boken med 350 siders pensum ikke er å få tak i! Biblioteket på skolen og i byen er utlånt med reserveringer og bestillinger - bokhandelen på skolen er utsolgt, likeså er forlaget! *hyyyyyyyyyyyyyyl* Hva i svarten gjør jeg da???????? ← Oi, det der var ikke noe særlig! Ikke så gøy å stå og kopiere opp så mange sider heller! Har du undersøkt om noen som har hatt KRL før selger den brukt? De fleste skolebiblioteker har vel alle pensumbøkene inne til dagslån? Kanskje du kan sitte på skolen og lese (eller er de også utlånt hele tiden)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 12. september 2005 Forfatter #530 Del Skrevet 12. september 2005 Oi, det der var ikke noe særlig! Ikke så gøy å stå og kopiere opp så mange sider heller! Har du undersøkt om noen som har hatt KRL før selger den brukt? De fleste skolebiblioteker har vel alle pensumbøkene inne til dagslån? Kanskje du kan sitte på skolen og lese (eller er de også utlånt hele tiden)? ← Nei, altså - det er en ny bok, ny utgave, så vi må ha den nyeste... OG - skolen har noen eksemplarer, men det går ikke på dagslån, det går på mnd´s lån... Har jo reservert, men ingen garantier for at bøkene innleveres før det er for sent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. september 2005 #531 Del Skrevet 12. september 2005 oi da.. dette høres ikke bra ut med den boka gjør litt sånn for deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 12. september 2005 #532 Del Skrevet 12. september 2005 Gratulerer til mannen,men ikke greit med den boken altso Jeg har ikke noen gode råd,men du kan få en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 12. september 2005 #533 Del Skrevet 12. september 2005 for den boka altså! Er det mulig??? Men du... Blir litt skremt av den nye avataren din jeg... Så utrolig FLINK du er som strikker babytøy, blir virkelig imponert jeg! Flinke Toria! Forresten, er TeddyToria helt borte eller? Hvordan er formen for tida? Synes du skal komme til Oslo snart jeg! Ha en flott kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 12. september 2005 Forfatter #534 Del Skrevet 12. september 2005 Gratulerer til mannen,men ikke greit med den boken altso Jeg har ikke noen gode råd,men du kan få en ← tilbake til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 12. september 2005 Forfatter #535 Del Skrevet 12. september 2005 for den boka altså! Er det mulig??? Men du... Blir litt skremt av den nye avataren din jeg... Så utrolig FLINK du er som strikker babytøy, blir virkelig imponert jeg! Flinke Toria! Forresten, er TeddyToria helt borte eller? Hvordan er formen for tida? Synes du skal komme til Oslo snart jeg! Ha en flott kveld! ← Den nye avataren var bare i det jeg holdt på å rive av meg håret her pga. den hersens boken! Ikke meningen å skremme noen... Skal skifte til en søtere en jeg! TT er vel ikke helt borte, hun har bare gått og gjemt seg litt... *s* Orker ikke logge meg av og på som en schizofren her hver dag! Formen er grei, tid vi kommer til Oslo neste gang er jeg ikke sikker på - men vi kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. september 2005 #536 Del Skrevet 12. september 2005 Oh no..........for et kjipt problem......Har du sjekka nettsteder som har bøker? Håper virkelig at du får tak i den....Enn evt lærere du kan låne den av?! *trylle frem bok til orkis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 12. september 2005 Forfatter #537 Del Skrevet 12. september 2005 Oh no..........for et kjipt problem......Har du sjekka nettsteder som har bøker? Håper virkelig at du får tak i den....Enn evt lærere du kan låne den av?! *trylle frem bok til orkis* ← Jepp, alle nettsteder utsolgt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 12. september 2005 #538 Del Skrevet 12. september 2005 :hår: Nå ble jo avataren din DIGER, og enda mere skummel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 12. september 2005 #539 Del Skrevet 12. september 2005 Puuuuh... :rosasmil: Nååå var den søte tilbake igjen... :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 12. september 2005 #540 Del Skrevet 12. september 2005 Hei! Er på besøk til deg en tur jeg! Så koselig det er å se for meg deg som sitter å strikker søtt babytøy til Lille Noen som sover søtt i en trygg og god liten verden.. Håper det ordner seg med bøkene! Lúthien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå