Isola Skrevet 8. september 2005 #481 Del Skrevet 8. september 2005 Må være sprøtt og ha en liten baby i magen ja! Blir sååå spennende å følge deg! Men, nå må jeg virkelig dra til fotografen altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 8. september 2005 Forfatter #482 Del Skrevet 8. september 2005 God tur til fotografen da, snupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 8. september 2005 Forfatter #483 Del Skrevet 8. september 2005 Ja, så var det igjen en NY uke! Jeg er i dag 11+0...eller 11+1 hvis vi skal tro legen! Jeg er altså på vei inn i min 12. uke!!! Tenk det!!! Fosteret er i begynnelsen av denne uken ni uker gammelt. Denne uken dekker øyelokkene øynene, og de åpnes ikke før 27. uke. Lever, tarmer, hjerne og lunger begynner så smått å fungere nå, og hodet vokser ikke fullt så fort lenger. Dermed kan kroppen ta igjen litt og få riktigere proporsjon til hodet. Føttene har til nå stått med fotsålene mot hverandre, men vil sakte men sikkert rette seg ut slik at fotsålene peker bort fra kroppen. 20 små tannknopper finnes nå i gommene. Ved slutten av denne uken samles tarmen igjen i buken, slik at navlebrokket forsvinner. Tynntarmen er også foldet og begynner å få tarmtotter som etter fødselen vil trekke næringsstoffer ut til kroppen. Fordøyelsesmusklene begynner å virke og trekker seg sammen. Fosteret beveger seg mye, men det er fremdeles for tidlig å kjenne de små sparkene. Men kanskje kjenner du toppen av livmoren like over skambeinet? Snart vil du kanskje få høre det lille hjertet slå. Det slår omtrent dobbelt så fort som ditt, rundt 150 slag i minuttet. Lille Noen svømmer rundt i det åpne hav dere, aktiv som py - og jeg merker ikke en damn shit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 8. september 2005 #484 Del Skrevet 8. september 2005 Trodde du hadde fått deg enda en ny dagbok jeg, da jeg så i bryllupsdagboken din. Men her har jeg jo vært før... Jeg får nesten lyst til å bli gravid når jeg leser om beskrivelsene dine av fosterutviklingen... Ha en fin dag ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 8. september 2005 #485 Del Skrevet 8. september 2005 Heisann!!! Så kjekt at vi termin nesten samtidig!!!!! Sant det er deilig å være mamma til en liten godklumump i magen Hvordan er det med magen din da? Kjenner at hos meg begynner det å bli litt trangt. Kjenner at livmora har vokst, spesielt når jeg sitter. Sliter du med noen plager da? Bortsett fra ømhet i magen, litt trøtthet, superluktesans og dårlig matlyst kjenner ikke jeg til så mye. Har sluppet unna kraftig svangerskapskvalme og det er jeg glad for Men hadde jeg fått det hadde det vert verdt det, for som jeg sier til sambo : Så lenge babyen har det bra, så kan mora ha det fælt Jeg holder mye til på SM, men der heter jeg Xandra. Heter du Orkidéen på SM også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. september 2005 #486 Del Skrevet 8. september 2005 Har du kommet såå langt allerede?? Så fort tiden flyr da!!! Blir helt varm inni meg når jeg leser om hva som skjer! Tenk at der er anlegg for tannebisser allerede Pluss alt det andre! Kroppen er bare så fantastisk at det er ikke til å tro... Egentlig har jeg ikke godt av å lese sånt for da blir jeg værtfall dårlig etter kul på magen........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 8. september 2005 Forfatter #487 Del Skrevet 8. september 2005 Heisann!!! Så kjekt at vi termin nesten samtidig!!!!! Sant det er deilig å være mamma til en liten godklumump i magen Hvordan er det med magen din da? Kjenner at hos meg begynner det å bli litt trangt. Kjenner at livmora har vokst, spesielt når jeg sitter. Sliter du med noen plager da? Bortsett fra ømhet i magen, litt trøtthet, superluktesans og dårlig matlyst kjenner ikke jeg til så mye. Har sluppet unna kraftig svangerskapskvalme og det er jeg glad for Men hadde jeg fått det hadde det vert verdt det, for som jeg sier til sambo : Så lenge babyen har det bra, så kan mora ha det fælt Jeg holder mye til på SM, men der heter jeg Xandra. Heter du Orkidéen på SM også? ← Det er superdeilig å være mamma, men jeg føler meg jo ikke som en enda da... Det er så uvirkelig! Og jeg kjenner ikke magen nei... Jeg har bakovervendt livmor, noe som gjør at den ligger mer bak i kroppen, mot ryggen, og er vanskelig å finne! Luringen! Så det tar nok litt lenger tid før magen popper frem! Både irriterende og helt greit - har blitt spådd at den siden skal komme over natten, bokstavelig talt, da livmoren plutselig finner ut at den skal "dette" riktig vei! *s* Så får vi se... Jeg er trøtt og sliten, så det holder i endinga! Utover det har jeg hatt god matlyst, ømme bryster, ligamentsmerter og hyppig vannlating - særlig om natten!!! Også promper jeg så fælt! Kunne produsert gass for Statoil for egen maskin jeg altså! Men heldigvis ingen kvalme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 8. september 2005 Forfatter #488 Del Skrevet 8. september 2005 Har du kommet såå langt allerede?? Så fort tiden flyr da!!! Blir helt varm inni meg når jeg leser om hva som skjer! Tenk at der er anlegg for tannebisser allerede Pluss alt det andre! Kroppen er bare så fantastisk at det er ikke til å tro... Egentlig har jeg ikke godt av å lese sånt for da blir jeg værtfall dårlig etter kul på magen........... ← Mmmm! Er det ikke sprøtt kanskje - så langt, men allikevel lenge igjen! Det må være de minste tannebissene i verden da, siden spiren ikke er mer enn 4 cm lang! ~~~~ vibb vibb ~~~~ vibb vibb ~~~~ vibb vibb ~~~~ vibb vibb ~~~~ Bli-gravid-vibber fra Lille Noen og meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2005 #489 Del Skrevet 8. september 2005 Så du har eget gasskraftverk du ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 8. september 2005 #490 Del Skrevet 8. september 2005 Så du har eget gasskraftverk du ja ← Håper du har CO2-rensing på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. september 2005 #491 Del Skrevet 9. september 2005 :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 9. september 2005 #492 Del Skrevet 9. september 2005 Hei Lille noen og Lille noens mamma! Flotte bilder du la ut i bryllupsdagboken vennen!! Hun ene høye som var i bakgrunnen på det bilde hvor du og din far går opp kirken så veldig kjent ut forresten...hun heter ikke tilfeldigvis Susann? Vel, ønsker deg og dine en riktig god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 9. september 2005 Forfatter #493 Del Skrevet 9. september 2005 Oh yeah! Eget gasskraftverk!!! Det er meg det!!! Jeg er ikke noen vandrende Wonderbaum fortiden, for å si det sånn... Mannen har til og med en fyrstikkeske ved senga for å dempe gassene hvis han våkner helt grønn i trynet... Uff! Blir helt satt ut av meg selv jeg! --- cons - Tusen takk! Men hvis du tenker på hun høye med lyst hår, så heter hun Ellen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. september 2005 #494 Del Skrevet 9. september 2005 Heia!! Tuuuusen takk for vibbene!!! Satser på at alle tiltak denne gangen skal få det til å sitte nå..!! *håpehåpe* Jasså, du er begynt i gassbransjen du ja Huff, men det går vel over! Kjekt "våpen" du har der da, hvis mannen nekter å stå opp feks Ønsker deg,mannen og LilleNoen ei super helg med masse kos!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 9. september 2005 Forfatter #495 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Forresten, er det noen som vil ha noen søte valper? Kanskje noe for en allergiker eller en som har stor hage på bygda? En bekjent har fått valper, og ser etter et nytt hjem for dem! Blandingsvalper (se foto), kr. 2000,- Leveringsklare om ca. 4 uker. Lite pelsstell, men det er en stor rase så den behøver mye oppmerksomhet... Endret 9. september 2005 av Orkidéen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 9. september 2005 #496 Del Skrevet 9. september 2005 hmmm..fikk ikke opp noe bilde, så jeg skjønte jo heller ikke spøken..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 9. september 2005 #497 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg er ikke noen vandrende Wonderbaum fortiden, for å si det sånn... Mannen har til og med en fyrstikkeske ved senga for å dempe gassene hvis han våkner helt grønn i trynet... ← Håper du får en fiin helg,Orkis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 9. september 2005 Forfatter #498 Del Skrevet 9. september 2005 hmmm..fikk ikke opp noe bilde, så jeg skjønte jo heller ikke spøken..... ← Se om ikke du kan se bildet nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. september 2005 #499 Del Skrevet 9. september 2005 OH MY GOOOOOOOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er det mulig????? *grøsssssss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 9. september 2005 Forfatter #500 Del Skrevet 9. september 2005 OH MY GOOOOOOOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er det mulig????? *grøsssssss* ← Det samme tenkte jeg... Men var for sjokkert og vantro til at jeg kunne la være å vise det frem - det er jo helt sykt! Også må jeg bare le... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå