Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Åh, hvorfor det? Ble nysgjerrig jeg nå, når du skriver sånn... :lol:

Det er bare fordi du tror det selv og drømmer og tester at det blir en gutt. Så da blir jeg vel påvirka av det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Så koselig å lese i dagboken din!  :klem:

Jeg er egentlig på besøk fra bryllupsdagboken din, og tenkte at det var lettere å få kontakt med deg her. :ler:

Får jeg spørre deg om noe?

Satser på at jeg får lov til det jeg...  :sjenert:

Ok, here goes: Jeg mener jeg leste et sted i dagboken din at dere pyntet kirken med levende lys og skapte skikkelig stemning, stemmer det?

Hvordan gjorde dere det da, var det slike te-lys eller hadde de en masse lysestaker i kirken? Hadde vært kjempeflott om du ville fortelle litt om det!

Spennende med aprilbabyen, gratulerer så mye!

:klem:

Hei du!

:vinke:

Så koselig med besøk her også! ;) Det er liksom her jeg oppholder meg mest nå! *s*

Det stemmer helt det du skriver, at vi pyntet kirken enkelt med lys og gjorde det mer stemningsfullt! Vi kjøpte to oppsatser med gladioler og noe roser i hvitt, som stod oppe ved altergangen, men siden kirken er stor og så flott i seg selv, ønsket vi ikke å legge mer penger i blomster. Vi ville ha det enkelt! :)

Så vi kjøpte rett og slett enkle te-lys-holdere i klart glass og blått glass (vårt fargetema var hvitt/blått/sølv) og plasserte disse annenhver med telys i nedover midtgangen, ved hver benkerad! Det ble så flott!!! :tommel:

Kirkegangen var nokså bred, med rød løper, og jeg hadde mye å gå på mtp. slep og slør, slik at det ikke kom borti lysene og tok fyr - det ville jo vært en sørgelig opplevelse! Men hvis altergangen er smal, kan man jo kjøpe telysholdere som er høyere, slik at de enten beskytter lysene som små glass, eller man hever hele lyset slik at du ikke kan komme nær...

Skal se om jeg kan finne et par bilder her...

Ikke så veldig god kvalitet - har ikke fått fotografbildene, men håper det gir deg et inntrykk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..fikk du mailen jeg sendte deg med bildene?? Får jeg en fra deg også?? :sjenert:

Jaaa!

...og dere var jo herlig nydelige! :hjerte:

Jeg har altså fått mailen din, og det er klart du skal få igjen...jeg har bare ikke vært så mye hjemme og på nett, så jeg har helt glemt det! :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare fordi du tror det selv og drømmer og tester at det blir en gutt. Så da blir jeg vel påvirka av det :ler:

*tjihi*

Ok, da så!

Tenkte kanskje du hadde drømt det du også eller noe... :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke begynt å drømme om babyen din enda :ler:

Går mest i pusebabyer her i gården ;)

Har hendene fulle med en ca 10 ukers gammel kattunge som jeg håper vi får beholde :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Her er none tips om å huske drømmene sine, samt å tolke dem..... ;) Tenkte det kunne være litt morro når du drømmer om babyen og slikt...

Ha en fin dag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Principessa

Takk for fine bilder du sendte meg! Gleder meg til å få se alle tilslutt!

Og jeg må bare få sagt at det var jo så utrolig koselig og stemningsfullt med levende lys i kirken. Jeg så jo det da brud2005 giftet seg der. Skulle gjerne hatt det selv også, men midtgangen er ikke like bred i 'min' kirke, desverre.

Ha det fin så lenge snupp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjorde seg virkelig med levende lys i kirken til Orkidèen men det må liksom stå i stil med kirken. Hadde nok ikke passet inn i kirken hvor jeg giftet meg og heller ikke i din Izaria. Kirken til Izaria var forøyvrig veldig flott den også men passet ikke med levende lys langs kirkegulvet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Enig med Heidi...kirken vi giftet oss i er for lys og hvit. Pluss at midtgangen er for smal...til min kjole. Men i DIN kirke Orkis er det helt nyyyydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke begynt å drømme om babyen din enda :ler:

Går mest i pusebabyer her i gården ;)

Har hendene fulle med en ca 10 ukers gammel kattunge som jeg håper vi får beholde :hjerte:

:ler:

Nei, det var vel for mye "forlangt" at du skulle drømme om babyen min... :hoho:

Men herlig med pusunge da... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe fin kirke dere giftet dere i da  :overrasket:  :)

Tusen takk!

Synes selvsagt kirken er veldig flott selv - med en av landets lengste alterganger og staselig som bare det! Bare kirkespiret rager 70 meter til værs, så du ser omtrent kirken og spiret fra alle kanter av Oslo by! ;)

Er både døpt og konfirmert i den kirken, så det var flott å kunne gifte seg der også!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fiiiin du var.............Kirken var også helt nydelig......

*sukk* Blir helt salig her jeg!

Takk! :klem:

Blir salig av å tenke på det selv jeg, og se alle bildene... :hjerter_rundt: *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gratulerer! Du er nå i 12. uke!!!  :klem:

(Guri, som tiden flyyyyr!)

Ja, er det ikke helsprøtt!!?!?? :eeeh:

Skjønner det ikke jeg - har ikke følelsen av at det er noe der inne når magen er som den alltid har vært! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen mamma til Lille Noen!

Bare innom for å gi deg ei :dagens-rose: og ønske deg en kjempefin dag!!

Håper formen er fin og alt er vel!

Så søt du er! :kyss:

Takk & likeså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...