Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

:hoppe: Her er litt energi til deg! (selv om jeg blir litt sliten av å se på den selv  :ler: )

Jeg vil gjerne se deg igjen snart også!  :klem:

:ler:

Søt du er!

---

Takk for energi - Peony og Heidi, og dere andre! ;)

Foreldrene mine er blitt sprø! Fikk nettopp en mail fra mamma på jobb hvor det bare stod: "Hva skal Jacob hete hvis han blir jente? Hilsen Mimmi og Besten"

De er ikke sanne altså! :ler:

I natt drømte jeg forresten at vi var på UL og fikk vite at det var en gutt! Og i drøm nr. 2, etter 3. toalettbesøk, drømte jeg at jeg fødte en gutt!

Så hvis jeg skal begynne med drømmestatestikk, så blir det 2 - 1 til gutt!

:babygutt::babygutt: - :babyjente:

Jeg håper i allefall jeg får se enkelte av dere igjen snart, skal gi lyd fra meg så snart jeg vet når vi reiser nord-østover mot Oslo!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Principessa

Jeg står på mitt jeg altså og tror at det blir en lite :babyjente: Jacobine!

Syns foreldrene dine virker kjempesøte! Så ivrige og glade for å bli besteforeldre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Foreldrene mine er blitt sprø! Fikk nettopp en mail fra mamma på jobb hvor det bare stod: "Hva skal Jacob hete hvis han blir jente? Hilsen Mimmi og Besten"

Er det bestemt at han skal hete Jacob hvis det blir gutt, eller er det et ønske fra Mimmi og Besten? Fint navn! :)

Bare et par uker igjen nå, så kommer nok masse av energien tilbake! :klem: Kanskje godt du er ferdig med bryllupsplanlegging?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står på mitt jeg altså og tror at det blir en lite  :babyjente: Jacobine!

Syns foreldrene dine virker kjempesøte! Så ivrige og glade for å bli besteforeldre!

Jacobine du liksom! *tjihi*

Nuh, vi får bare vente og se!

Tok ringtesten igjen i dag - og ringen roterer fremdeles, men nå mye raskere over magen enn tidligere. Rotering skal visst være gutt... Er så nysgjerrig jeg skjønner du, så jeg tester alt jeg kommer over! ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bestemt at han skal hete Jacob hvis det blir gutt, eller er det et ønske fra Mimmi og Besten? Fint navn! :)

Bare et par uker igjen nå, så kommer nok masse av energien tilbake! :klem: Kanskje godt du er ferdig med bryllupsplanlegging?

Ingenting er vel akkurat bestemt... Men Jacob er det guttenavnet jeg har mest hjerte for nå, og det eneste vi så langt er godt enige om! Dessuten har Jacob navnedag samme dag som jeg testet positivt - må jo tale for seg det! ;)

Veldig godt å være ferdig med bryllupsplanlegging, selv om det har sin sjarm og glede det også. Men så er det så herlig å være gift! :hjerte:

Gleder meg til energien kommer og magen kanskje vokser, så jeg VET det er noe der! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!! Innom med litt påfyll av energi til deg!

Du har jo bare sååå søte foreldre da! Enn mannens foreldre? Har ikke fått med meg om dere har fortalt det til dem eller hvordan det ligger an....

Kan tenke meg at det blir saker når magen vokser ja! Så får du det liksom bekreftet helt endelig og synlig!

Navn er ingen enkel sak nei.....Men Jacob er et veldig fint navn! Syns det er litt vanskelig med guttenavn jeg...Kommer liksom på flest jentenavn...Men det er sikkert bare meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!! Innom med litt påfyll av energi til deg!

Du har jo bare sååå søte foreldre da! Enn mannens foreldre? Har ikke fått med meg om dere har fortalt det til dem eller hvordan det ligger an....

Kan tenke meg at det blir saker når magen vokser ja! Så får du det liksom bekreftet helt endelig og synlig!

Navn er ingen enkel sak nei.....Men Jacob er et veldig fint navn! Syns det er litt vanskelig med guttenavn jeg...Kommer liksom på flest jentenavn...Men det er sikkert bare meg!

Tuuuuusen takk for energi-påfyll! Det trengs sårt, og hjelper stadig! ;)

Foreldrene mine er gode de, litt rare og har sine sider...men alt i alt er det jo mammaen og pappaen min! :hjerte:

Mannen har bare mammaen sin han, faren døde for 15 år siden dessverre...så brudebuketten min ligger nå på graven! Men svigermor har tatt det bra, det var faktisk hun som spurte mannen om jeg var gravid, før vi fikk sagt noe. Hun forguder jo barnebarna sine og ønsker vel det 4. velkommen like mye som de andre... Men så langt er vi de som har vært yngst når vi får barn, og det vet jeg ikke om hun liker - hun hadde nok helst sett at vi hadde vært gift noen år og nærmet oss de 30! Men pytt sann, ikke noe big deal det der... Jeg synes bare hun maser litt mye, om jobb og ditt og datt... Vil liksom aller helst klare meg selv jeg! :sur:

Jeg er håpløs på jentenavn. For det første er det utrolig mange fine, men jeg finner liksom ikke fram til det navnet jeg virkelig brenner for! Og så er det akkurat som om jeg ikke klarer å tenke i jente-baner enda, det er vel den magefølelsen da, og hele psyken som sier meg at dette er en gutt! Men jeg vet jo ikke, så vi må vel finne et jentenavn også! Liker Linn/Linnea da, og Amelia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også at det er en gutt som holder på å formes i magen min. Jeg har egentlig ingen holdepunkter for å tro det, har ikke tatt noen som helst 'tester'. Men som deg så bare tror og føler jeg det.

Det er litt rart, for før jeg ble gravid har jeg alltid sett for meg å få en jente, har liksom alltid ønsket meg det. Og jeg har hatt mange aktuelle jentenavn klare. Men helt siden jeg fant ut at jeg var gravid har jeg tenkt 'jamen det er jo en gutt, jeg må omstille meg' :ler:

Vi får se i april! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Vel, det er vel mer formiddag nå men...!

Mams og papis er bare best!! Så trist med faren til mannen din da...Men syns det var virkelig fint at du har lagt brudebuketten din der. Synd at svigermor tenker slik da! Men det er vel bare å lukke ørene? Ikke alle som skjønner at man ikke trenger ta ting i den vante a4 rekkefølgen!

Det går seg vel kanskje til etterhvert? Håper det i alle fall for deres skyld!

Ha en fin dag! *kos til magen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!! Savner deg jeg! Merker at jeg har så lyst til å treffe deg og snakke om vår store felles dag!!

:hjerter_rundt:

Savner deg også, søte! :kyss:

Må ikke bli så lenge til... Og husk - du er alltid velkommen i sør! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! Vel, det er vel mer formiddag nå men...!

Mams og papis er bare best!! Så trist med faren til mannen din da...Men syns det var virkelig fint at du har lagt brudebuketten din der. Synd at svigermor tenker slik da! Men det er vel bare å lukke ørene? Ikke alle som skjønner at man ikke trenger ta ting i den vante a4 rekkefølgen!

Det går seg vel kanskje til etterhvert? Håper det i alle fall for deres skyld!

Ha en fin dag! *kos til magen*

Ja, det er leit med svigerfar... Skulle ønske jeg fikk møtt han, i det minste! Grein som bare det når onkelen til Gunnar holdt tale i bryllupet og sa med store ord at Øystein ville vært så stolt hvis han hadde fått møte meg! *sukk* Det var ord som varmet! Men, nå er han engang ikke blant oss, og jeg følte liksom det var det minste vi kunne gjøre for å vise at vi ikke har glemt han... ;)

Svigermor er kjempegrei hun altså, det er kanskje bare jeg som av og til føler at vi ikke er like spennende som de andre ungene med svigerbarn og barnebarn. Men, hun er en flott bestemor og jeg vet at hun nok felte en tåre når hun fikk vite det, jeg var bare ikke der!

Håper du har hatt en fin dag du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: vennen!

Da er jeg tilbake igjen, og nå er jeg i "frue-gjengen"... :ler:

Jacob er et veldig fint navn, og foreldrene dine er så søte... :)

Vet du når du kommer til Oslo neste gang eller?

Takk for tipset om Janick, forresten. Buketten ble nydelig!

:klem: fra Fru N. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:vinke: vennen!

Da er jeg tilbake igjen, og nå er jeg i "frue-gjengen"... :ler:

Jacob er et veldig fint navn, og foreldrene dine er så søte...  :)

Vet du når du kommer til Oslo neste gang eller?

Takk for tipset om Janick, forresten. Buketten ble nydelig!

:klem: fra Fru N.     :sjarmor:

Oooh, oh!

:hoppe:

Får jeg se et bilde??? Av dere altså, ikke bare buketten...*s*

:sjenert:

Velkommen tilbake som frue - er det ikke flott!?

Gratulerer så masse her også - håper du har funnet gratulasjonene også i dagboken din! :hjerte:

:klem: fra Fru SV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så koselig å lese i dagboken din! :klem:

Jeg er egentlig på besøk fra bryllupsdagboken din, og tenkte at det var lettere å få kontakt med deg her. :ler:

Får jeg spørre deg om noe?

Satser på at jeg får lov til det jeg... :sjenert:

Ok, here goes: Jeg mener jeg leste et sted i dagboken din at dere pyntet kirken med levende lys og skapte skikkelig stemning, stemmer det?

Hvordan gjorde dere det da, var det slike te-lys eller hadde de en masse lysestaker i kirken? Hadde vært kjempeflott om du ville fortelle litt om det!

Spennende med aprilbabyen, gratulerer så mye!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...