Peony Skrevet 2. september 2005 #421 Del Skrevet 2. september 2005 Nei, den pannekaka der var ikke mye å skryte av! Du får skylde på bakovervendt livmor og vellykket slanking! Du, har dere fortalt om Lille Noen til pappaen din, og til mammaen til G? Hvordan har de reagert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 2. september 2005 Forfatter #422 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Nei, den pannekaka der var ikke mye å skryte av! Du får skylde på bakovervendt livmor og vellykket slanking! Du, har dere fortalt om Lille Noen til pappaen din, og til mammaen til G? Hvordan har de reagert? ← Pannekake!????? Ja, mamma fortalte det til pappa i går! Hun klarte ikke dy seg, redd for å forsnakke seg og tenkte hun bare kunne si det nå...og det var vel på tide! Pappa hadde visst bare smilt for seg selv, sagt at han synes det var flott, at han hadde ønsket at det skulle skje nå, og ikke når han var 90! Så hadde han trasket litt rundt i leiligheten og ledd litt for seg selv... Mumlet noe om at dette jo var fantastisk og lo litt igjen! Han er litt rar! *s* Svigermor spurte faktisk G om jeg var gravid et par dager før bryllupet hun, fordi G hadde sagt at jeg hadde vært litt uggen i et par dager. Så, hun gjennomskuet det vel, enda G skyldte det på stress og nerver i forkant av den store dagen. Ikke vet jeg, kanskje var det ønsketenkning fra hennes side, for hun ble jo strålende glad hun også! Endret 2. september 2005 av Orkidéen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 2. september 2005 #423 Del Skrevet 2. september 2005 Unnskyld! Men fint med pannekakemage, da!!! Eller vaskebrett om du vil! Da synes det jo så mye bedre når magen plopper frem! Rare, søte pappaen din! Gleder meg til jeg (forhåpentligvis) kan fortelle en så god nyhet til mine foreldre. Pappa sa jo klart fra i talen til meg i bryllupet vårt at selv om han og mamma var veldig glad i hunden vår, så syntes de nok at det var på tide med et "ordentlig" barnebarn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 2. september 2005 Forfatter #424 Del Skrevet 2. september 2005 Unnskyld! Men fint med pannekakemage, da!!! Eller vaskebrett om du vil! Da synes det jo så mye bedre når magen plopper frem! Rare, søte pappaen din! Gleder meg til jeg (forhåpentligvis) kan fortelle en så god nyhet til mine foreldre. Pappa sa jo klart fra i talen til meg i bryllupet vårt at selv om han og mamma var veldig glad i hunden vår, så syntes de nok at det var på tide med et "ordentlig" barnebarn! ← *tjihi* Du trenger ikke unnskylde deg - skulle liksom bare være snurt fordi jeg IKKE har baby-mage! :grine2: Men selvsagt, må jo ellers bare ta det som et kompliment! For den magen oppleves ikke som noen pannekake eller noe vaskebrett i min verden... Pløsa!!! Jaaa, pappa er rar på en god måte! *s* Søt pappa du også da, skjønner jo godt at et menneskebarn til syvende og sist vil være å foretrekke som barnebarn! Til tross for at hunder er aldri så søte... Tror ikke det er så lenge til du kan komme med gode nyheter jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 2. september 2005 Forfatter #425 Del Skrevet 2. september 2005 Ironisk nok skal vi faktisk ha pannekaker til middag idag! Jeg har trumpet det igjennom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2005 #426 Del Skrevet 2. september 2005 Det var litt av en pannekakemage ja! Blir spennende å se når den begynner å vokse! Fine gensere du har kjøpt til pappa'n da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. september 2005 Forfatter #427 Del Skrevet 3. september 2005 *gjesp* Trøtt jeg! Som om det var noe nytt... Ikke noe spennende å melde egentlig, men vi kjøpte ny spisestue på torsdag! Veldig enkel, og kanskje litt simpel (ikke ekte skinnstoler og sikkert ikke verdens beste kvalitet), men den står til stilen vår og kostet oss faktisk bare 1400,- på Jysk! Det er en nokså fin pris og fullstendig overkommelig, spisestuen gjorde hele stuen så mye mer hjemmekoselig - hele den delen stod jo tidligere tom... Tøff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. september 2005 #428 Del Skrevet 3. september 2005 Der var du ja! Måtte nesten etterlyse deg her idag Stilig spisestue ja! Godt når man finner slike ting til en så billig penge! Blir så fornøyd når man får så mye for pengene! Om det ikke er verdens beste kvalitet spiller vel ingen rolle?! For når dere ikke betalte skjorta så kan dere jo bytte oftere!! Lurt ja!Istedenfor at man blir lei men liksom ikke kan bytte de ut pga det kosta så mye! Måtte le av den elefantastiske hilsningen din, takk du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. september 2005 #429 Del Skrevet 3. september 2005 Kjempetøff spisestue! Også så overkommelig pris da Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2005 #430 Del Skrevet 3. september 2005 Syns spisestuen var fin jeg Og ikke noe å si på prisen nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 3. september 2005 #431 Del Skrevet 3. september 2005 til deg snuppelure! takk for koselig PM! Skylder deg et kort jeg, men da må du sende adresse! Ta vare på Gollien, LN og deg selv så snakkes vi snart igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 3. september 2005 #432 Del Skrevet 3. september 2005 bare innom en tur for å gratulere med ny spisestue, og får å gi deg en natta- . Vet du noe mer om du kommer hjem til neste helg og om du kan date meg på lørdagen?? Kanskje greit å la det stå litt åpent...mtp formen din og sånn. Vi snakkes bare vet du Teddy! STOR klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 4. september 2005 #433 Del Skrevet 4. september 2005 Alt vel med fruen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 4. september 2005 Forfatter #434 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg har det bra, eller...så der! Dagen i dag har vært sånn og og ... Jeg er om mulig enda mer slapp og trøtt enn "normalt" og bare soser rundt - trives best i sengen min! Men akkurat nå har jeg et våkent øyeblikk, takk og lov. Jeg satt og så på en jule-film på TV1000 tidligere i dag, det stemte ikke helt med film om julenissen i september, når solen stråler ute og ungene dusjer seg i plenspyleren! Det var ikke noe annet å se på - som sagt, hele denne dagen er feil! tomias - mail er sendt med adresse! God tur! Izaria - jeg vet ikke med helgen jeg! Mamma og pappa er borte hele helgen, og det gikk ikke i boks for G å få lappen igjen før neste mandag...og skal jeg være ærlig så tror jeg ikke jeg orker å kjøre tur/retur neste helg jeg! Sorry! Men det er nok ikke så lenge til i kommer, bare G kan kjøre bil igjen han også! 8 dager igjen! Ha en glitrende søndag videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2005 #435 Del Skrevet 4. september 2005 Gøy å lese om Lille Noen, pannekaker og diverse annet! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 4. september 2005 #436 Del Skrevet 4. september 2005 Izaria - jeg vet ikke med helgen jeg! Mamma og pappa er borte hele helgen, og det gikk ikke i boks for G å få lappen igjen før neste mandag...og skal jeg være ærlig så tror jeg ikke jeg orker å kjøre tur/retur neste helg jeg! Sorry! ← ALT I ORDEN KJÆRE GRAVIDE ORKIDÈ! Forstår det veldig godt. Hadde bare vært så koselig å få sett deg. Men tar det bare en annen gang! No problemo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2005 #437 Del Skrevet 4. september 2005 Sender over en stor og en liten energipille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 4. september 2005 #438 Del Skrevet 4. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. september 2005 #439 Del Skrevet 5. september 2005 Kjempefin spisestue dere har kjøpt dere. Også så billig da! Håper formen kommer seg,og at du får energien tilbake. Ha en god natt og en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 5. september 2005 #440 Del Skrevet 5. september 2005 Her er litt energi til deg! (selv om jeg blir litt sliten av å se på den selv ) Jeg vil gjerne se deg igjen snart også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå