-TeddyToria- Skrevet 9. august 2005 Forfatter #321 Del Skrevet 9. august 2005 Hei! Her kommer noe forsinkede gratulasjoner fra meg Grattis med baby i magen! Håper du får et flott svangerskap, selv om formen er så som så for tida... Jeg kjenner meg sååå godt igjen! Og det blir bedre! :icon_smile: Klem fra La Traviata ← Tuuusen takk for gratulasjon, La Traviata! Koselig med et nytt fjes i dagboken min... Kjekt å høre fra en som har vært igjennom det at jeg tydeligvis ikke er den første som føler seg tappet for energi! Enda bedre å høre at det blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. august 2005 #322 Del Skrevet 9. august 2005 Åja! Følte ikke at jeg fikk gjort NOE de første månedene. Vi sto midt oppi huskjøp. salg og flytting for sikkerhets skyld! Men sånn rundt uke 15-16 bedret det seg, og derfra og fram til 8. måned var jeg i kjempefin form! På slutten var jeg bare en diger stranda hval med bekkenløsning, men det er et annet kapittel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 9. august 2005 #323 Del Skrevet 9. august 2005 Lille Noen er herved omdøpt inni hodet mitt til.... REKA! Til neste uke, da - da er han (sikker på at det er en han jeg altså) nok en kongereke *tjihi* ← REKA!!! Ikke så hyggelig navn på Lille Noen det, nei! (Men veeeeldig komisk da...) Moro å se datooversikten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2005 #324 Del Skrevet 9. august 2005 Peony er morsom i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 9. august 2005 #325 Del Skrevet 9. august 2005 Reka, du! Helt enig med du Teddy...eller Orkis...kjært barn har mange navn..akkurat som Reka og Lille Noen... ...uansett...helt enig med du i at først er det bryllup også baby. Nå som du har så liten energi tror jeg det er viktig å samle alle krefter på et punkt. Det er jo søren meg ikke mange dagene igjen heller....Next week! Iiik! (Det rimte tilogmed! ) Sov godt! Ringer du meg igjen i morgen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 10. august 2005 Forfatter #326 Del Skrevet 10. august 2005 Dere er nå søte alle sammen da, som stadig titter innom... REKA!!??! *hmpf* Pass dere, så kommer REKA og tar dere!!! Nu vel, som sagt er energien heller laber...men de to siste dagene har det heldigvis tatt seg litt opp. Jeg er råstressa da, sikkert ikke så bra det... Men, jeg kommer nok til å la babyverdenen ligge litt nå, de neste 10 dagene. Det er så mye som skal gjøres før den store dagen rinner, og jeg er nødt til å gjøre som Izaria skriver, nemlig å samle kreftene og konsentrere meg om én ting av gangen! Bryllup først, SÅ baby! ...selv om baby jo er litt på hjernen min hele tiden da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. august 2005 #327 Del Skrevet 10. august 2005 Litt godt hvis du klarer å la babytankene hvile til etter bryllupet - VIPS så er du 10 dager lenger på vei Lykke til med de siste forberedelsene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 10. august 2005 #328 Del Skrevet 10. august 2005 Men jeg vil jo høre hvordan det står til med reka! Ja, ja, jeg får smøre meg med tålmodighet de neste 10 dagene... Rekker du å sende over en dose babystøv før du tar pause? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 10. august 2005 Forfatter #329 Del Skrevet 10. august 2005 Åh, men jeg blir ikke heeelt borte skjønner du! Mente helst bare at jeg ikke kommer til å være overaktiv akkurat, og at dere ikke må få hetta dersom jeg og reka ikke gir lyd fra oss 10 ganger til dagen! *s* Men støv, det skal du selvsagt få, Peony....og litt BettyBust! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 10. august 2005 Forfatter #330 Del Skrevet 10. august 2005 Klarer jeg å holde meg borte!?? Ehhhm, neeeeei!!! Nu vel, fant disse smarte linkene hos søndagsengel? Denne siden må jeg huske til vi skal pusse opp barnerommet: http://www.inreda.com De har f.eks. masse fine "wallies": http://www.wallies.se/images/Rum/victor-bromma.jpg ← Tenkte jeg skulle ta vare på dem, kan jo la meg inspirere etterhvert vi også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 10. august 2005 #331 Del Skrevet 10. august 2005 bare en smule missunnelig på reka i magen din...tenk så fint h*n kommer til å få det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 10. august 2005 #332 Del Skrevet 10. august 2005 Morsomt å snuble over wallies i dagboka di akkurat i dag, har vært innom ebay og tittet på wallies før i dag... Misunnelig på reka jeg, neida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 11. august 2005 Forfatter #333 Del Skrevet 11. august 2005 Er her i dag igjen jeg da... Men dere er jo så søte! MÅ jo inn og se om dere har vært innom dere også! *s* --- Er 7+0 i dag da - altså i min 8. uke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 11. august 2005 #334 Del Skrevet 11. august 2005 7 uker!!! Har han blitt en kongereke enda? Hva kan du fortelle oss om uke 7, da? Han har vel snart vokst ut av navlebassenget sitt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2005 #335 Del Skrevet 11. august 2005 Er det kosemobbing på gang i dagboken til Orkidèen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 11. august 2005 #336 Del Skrevet 11. august 2005 Er det kosemobbing på gang i dagboken til Orkidèen ← Neida, jeg er faktisk genuint interessert i hvor stor han har blitt nå som han er 7 uker. Men regner jo med at han er ca. en kongereke! Eller kanskje som en tommel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. august 2005 #337 Del Skrevet 11. august 2005 Her ser du ikke akkurat reell størrelse, men du ser i allefall utviklingen: http://www.babyverden.no/templates/Article____380.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 11. august 2005 #338 Del Skrevet 11. august 2005 Her ser du ikke akkurat reell størrelse, men du ser i allefall utviklingen: http://www.babyverden.no/templates/Article____380.aspx ← Kjempefin illustrasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Splitter Pine Skrevet 11. august 2005 #339 Del Skrevet 11. august 2005 Melder meg som snikleser jeg... Grattis med frø i magen! Håper du får et fint svangerskap og at kvalmen snart går over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 11. august 2005 #340 Del Skrevet 11. august 2005 Her ser du ikke akkurat reell størrelse, men du ser i allefall utviklingen: http://www.babyverden.no/templates/Article____380.aspx ← Oj, så facinerende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå