Gjest Josefine5 Skrevet 29. september 2019 #21 Skrevet 29. september 2019 Det er strengt. Det er ikke sikkert hun husker deg heller. Jeg har flere ganger blitt stoppet på butikken av pasienter. Det er rimelig flaut at jeg ikke husker dem. Men jeg har mange pasienter og pårørende i.l.a en dag. Det er ikke mulig å huske alle! Å være hyggelig er en del av jobben. Vi flørter ikke.
Serafin Skrevet 29. september 2019 #22 Skrevet 29. september 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Tuller du? Trodde det ikke var så seriøst, jeg hadde eksperimentert litt, og loddet stemningen, hu her var den eneste som jeg var på bølgelengde med. Hvis hun ikke vil så vil hun ikke, respekterer det jeg. Anonymkode: 0ff33...bac https://sykepleien.no/2019/01/sykepleier-hadde-forhold-til-pasient-etter-avsluttet-behandling-mistet-autorisasjonen
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #23 Skrevet 29. september 2019 Det er jo ikke lov. Men alt kan skje, jeg har blitt runket av ei som hjalp med med å dusje etter en ulykke jeg hadde. Lå på sykehuset i 3 uker etter å ja kræsjet med motorsykkel. Voksen dame som ga med en hjelpende hånd, helt uproblematisk for oss begge. Anonymkode: 78af2...c2b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå