Gå til innhold

Sykepleiere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lå på sykehus uken som var, og kom i kontakt med en særdeles sprudlende sykepleier, hvordan kan jeg bli kjent med henne uten at det er creepy, eller går ikke det?

Anonymkode: 0ff33...bac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun kommer ikke til å ville ha kontakt med deg, fordi du er en pasient, og hun sykepleier, så bare glem det! Finn omsorg hos andre mennesker..!

Hilsen en sykepleier..

Anonymkode: f1457...630

• Liker 8
Skrevet

Tull og tøv går fint an å få kontakt med en sykepleier, er di singel og du er hennes type så kan alt skje..så bare flørt og være hyggelig mot henne og er hun interessert vil du merke det🙂

Skrevet
2 minutter siden, Noska72 skrev:

Tull og tøv går fint an å få kontakt med en sykepleier, er di singel og du er hennes type så kan alt skje..så bare flørt og være hyggelig mot henne og er hun interessert vil du merke det🙂

Creepy

Skrevet

Du tror du er den eneste i verden som legger til sykepleiere på facebook og prøver å komme i kontakt? For å si det sånn er det ikke akkurat sjeldent at pasienter prøver seg og det blir sett på som ekkelt. 

Anonymkode: 8acfa...834

• Liker 5
Skrevet

Sykepleiere setter ikke pris på å bli sjekket opp av pasienter. Å være sprudlende, imøtekommende og omsorgsfull er en del av jobben vår. 

Anonymkode: e3d96...0c6

• Liker 8
Skrevet
10 timer siden, Noska72 skrev:

Ka som e creepy med det da! 

Stakkars hyggelige sykepleiere om alle skal prøve å sjekke dem opp

Skrevet

E det mulig.. Moral politiet e på hugget skjønner æ... E vel ikke mere unormalt i det yrket en alle andre at kjærligheten kan blomstre.. Nei get a life.. Tror dere trenger det. 

Skrevet
1 minutt siden, Noska72 skrev:

E det mulig.. Moral politiet e på hugget skjønner æ... E vel ikke mere unormalt i det yrket en alle andre at kjærligheten kan blomstre.. Nei get a life.. Tror dere trenger det. 

Jeg måtte slutte å gå på kafé og på byen da jeg begynte å jobbe på sykehus pga pasienter som mente vi hadde så god kjemi som vi måtte finne ut av. Creepy

• Liker 1
Skrevet

Ser den ja.. Men da snakker du om utskudd av menn som ikke skjønner noe, oppegående menn tar ett 'avslag' og lar det bli med det. 

Skrevet
3 minutter siden, Noska72 skrev:

Ser den ja.. Men da snakker du om utskudd av menn som ikke skjønner noe, oppegående menn tar ett 'avslag' og lar det bli med det. 

Nei, jeg snakker ikke om det du kaller utskudd. 

• Liker 2
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Du tror du er den eneste i verden som legger til sykepleiere på facebook og prøver å komme i kontakt? For å si det sånn er det ikke akkurat sjeldent at pasienter prøver seg og det blir sett på som ekkelt. 

Anonymkode: 8acfa...834

Har aldri gjort det nei, og kommer heller aldri til å gjøre sånt. Har blitt flørtet med flere ganger av sykepleiere på jobb og vært på date og er faktisk ilag med ei nå. Så er jo ikke alle sykepleiere som er medlem av moral politiet da

Skrevet

Hvis du har vært pasienten til denne sykepleieren har ikke vedkommende lov å innlede noe forhold med deg. Det er samme greia som for legene. 

Anonymkode: 19aec...a1c

• Liker 1
Skrevet

Bare legg henne til på Facebook så kan du ligge på listen over venneforespørsler som aldri blir godtatt. Hilsen sykepleier som synes det er hyggelig å prate med pasienter - på jobb. 

Anonymkode: e1630...a4e

• Liker 8
Skrevet

Vi blir oppfordret til å ikke ha kontakt privat med pasienter. 

Anonymkode: 20705...c7e

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har vært pasienten til denne sykepleieren har ikke vedkommende lov å innlede noe forhold med deg. Det er samme greia som for legene. 

Anonymkode: 19aec...a1c

Hvis man er pasient, eller lider av noe kronisk, så man behandles på samme sted/samme folk med jevne eller ujevne mellomrom,så er det vel ikke greit, men har vært pasient blir noe annet. 

Altså, om man har kreft, og er inn og ut av strålebehandling, skal ikke forhold oppstå. Brekker man derimot beinet, er det vel neppe noe problem om gipseren og den gipsede finner tonen i etterkant.

På Internett har jeg sett med egne øyne at sykepleiere pleier å være innmari interessert i nærkontakt med pasientene sine😂

Skrevet
På 27.9.2019 den 16.18, AnonymBruker skrev:

Lå på sykehus uken som var, og kom i kontakt med en særdeles sprudlende sykepleier, hvordan kan jeg bli kjent med henne uten at det er creepy, eller går ikke det?

Dette med kontakt mellom helsepersonell og pasienter er så strengt regulert at det finnes eksempler hvor sykepleiere har mistet autorisasjonen selv etter at kontakten mellom pasient og sykepleier har opphørt og det har gått flere måneders mellomrom før de ble sammen. Hvis helsepersonellet ikke er interessert i å miste autorisasjonen sin og dermed levebrødet sitt så holder man seg langt vekk fra pasienter utenom profesjonell sammenheng. Ferdig snakka. 

Skrevet
41 minutter siden, Serafin said:

Dette med kontakt mellom helsepersonell og pasienter er så strengt regulert at det finnes eksempler hvor sykepleiere har mistet autorisasjonen selv etter at kontakten mellom pasient og sykepleier har opphørt og det har gått flere måneders mellomrom før de ble sammen. Hvis helsepersonellet ikke er interessert i å miste autorisasjonen sin og dermed levebrødet sitt så holder man seg langt vekk fra pasienter utenom profesjonell sammenheng. Ferdig snakka. 

Tuller du? Trodde det ikke var så seriøst, jeg hadde eksperimentert litt, og loddet stemningen, hu her var den eneste som jeg var på bølgelengde med. Hvis hun ikke vil så vil hun ikke, respekterer det jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...