Gå til innhold

Hvilken stil er sexy på gutta??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Utdyp!! (hvem/hva) :)

Hmm..fant ingen perfekte eksempler. Men noen av disse gutta f.eks:

http://www.the-sounds.com/

Evnt:tenk gutta i The strokes (de er ikke svenske, men enkelte har svensk rockestjerne-hår :-) ).

Stikkordet er litt rufsete, litt for langt (uten å være direkte langt), litt typen "jeg har nettopp stått opp, og jeg har visst glemt å gå til frisøren på et halvt år".

Kronglete forklart, men tror poenget kom frem. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går for både fire og fem jeg...

På rette fyren kan metall-stilen være veldig kult...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Jeg går for både fire og fem jeg...  

På rette fyren kan metall-stilen være veldig kult...

Jo, absolutt! Men små, tynne, anemiske metall-gutter i altfor store lærfrakker er jo bare litt søtt da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, absolutt! Men små, tynne, anemiske metall-gutter i altfor store lærfrakker er jo bare litt søtt da :wink:

Spesielt om de har det her "jeg er skumlere enn satan sjøl" uttrykket i ansiktet.

Da ser jeg bestandig for meg fyren sitte på badekarkanten med svartfarge i håret som er oppsatt i en klissete topp midt oppå, mens han venter på at svartfargen skal sette seg....

Og det er et så komisk bilde at jeg ikke greier å la være å fnise litt. Det er rett og slett umulig å farge håret på en demonisk måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Spesielt om de har det her "jeg er skumlere enn satan sjøl" uttrykket i ansiktet.

Da ser jeg bestandig for meg fyren sitte på badekarkanten med svartfarge i håret som er oppsatt i en klissete topp midt oppå, mens han venter på at svartfargen skal sette seg....

Og det er et så komisk bilde at jeg ikke greier å la være å fnise litt. Det er rett og slett umulig å farge håret på en demonisk måte.

:hoho: Dagens beste, Anna :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darcy

Ingen av de, men det nærmeste måtte vel bli nr 2, men hår på kassa har i mine øyne overhodet ingenting med å være mann og gjøre så det alternativet fjernes for min del.

Har ikke sans for sossetypen, men heller ikke de helt nøytrale..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

tja... det avhenger litt av personen og synes jeg... noen kler langt hår(som jeg liker), mens andre aldri skulle hatt det!

Jeg digger dress på menn da :sjarmor: men det er jo ikke hverdagstøy...

avslappet, men ikke shabby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 år senere...

Egentlig ingen av dem. Finnes ikke noe fasit tror jeg. Kan falle for en kaksete type og en sikkelig drittsekk.

Men vist jeg skal velge så en blanding av 1,2 og 3. Bare ikke noe form for øredobber eller ringer for den saks skyld i øret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har alltid hatt et svakt hjerte for menn i en eksklusiv skreddersydd dress fra for eksempel Armani. Hjemme kan han til nøds kle av seg dressjakken og løsne litt på slipsknuten for å skape seg en mer avslappet og sexy look. Smykker får han ikke gå med bortsett fra en eksklusiv klokke og matchende mansjettknapper.

Enig. Gutter i skreddersydd dress er sexy. Trenger ikke være dyre designermerker, men god passform og smalt snitt er lekkert.

Nettopp vært på fire-dagers konferanse med mange sånne sexy menn. Har storkost meg, for å si det sånn (bare sett, da, ikke rørt så mye...) :)

Endret av Bex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt et svakt hjerte for menn i en eksklusiv skreddersydd dress fra for eksempel Armani. Hjemme kan han til nøds kle av seg dressjakken og løsne litt på slipsknuten for å skape seg en mer avslappet og sexy look. Smykker får han ikke gå med bortsett fra en eksklusiv klokke og matchende mansjettknapper.

Hvis du liker dette kjenner jeg mannen for deg:P

Synes det diggeste er hvis de har skjorte og vest eller skjorte med v-genser over.. Litt sånn nerdete stil:) Men ikke sossestilen, det synes jeg er motbydelig. En annen stil som er fin synes jeg er hvis de er litt rocka og alternativ, men det kan jeg ikke beskrive nermere, for det må sees..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...