Phitta Phjong Skrevet 10 timer siden #61 Del Skrevet 10 timer siden Jeg bruker bare stringbikini. Mest mulig naken hud. Helst toppløs også, der det er akseptert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #62 Del Skrevet 8 timer siden Jeg er så glad for at jeg holder meg langt unna badestrender,for jeg har virkelig ikke noe ønske om å se andre damer sin rumpe! For meg burde alle hatt knelange som dekker alt! Anonymkode: d0a9f...f23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaW. Skrevet 8 timer siden #63 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er så glad for at jeg holder meg langt unna badestrender,for jeg har virkelig ikke noe ønske om å se andre damer sin rumpe! For meg burde alle hatt knelange som dekker alt! Anonymkode: d0a9f...f23 Kanskje vi alle skulle hatt burka? Selv er jeg glad for at det er høy aksept for å vise litt hud, jeg da. Og har alltid syns at bikini med string er penest. Når jeg er i syden er jeg glad for å se at det er svært mange unge jenter som ikke bryr seg om hva andre damer mener om hva de skal ha på seg. Men akkurat det problemet er vel litt norsk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #64 Del Skrevet 8 timer siden Sånne bikinitruser er fint på 5% av den kvinnelige befolkningen, og da skal man være fryktelig veltrent! Hadde aldri kunne hatt en sånn bikinitruse selv, det er sjelden flatterende.. Anonymkode: a9ac1...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #65 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Sånne bikinitruser er fint på 5% av den kvinnelige befolkningen, og da skal man være fryktelig veltrent! Hadde aldri kunne hatt en sånn bikinitruse selv, det er sjelden flatterende.. Anonymkode: a9ac1...cce Kaller du dette truse? Jeg ser bare to tynne tråder jeg... uansett noe jeg ikke ville kalt truse, truser har andre funksjoner også. Anonymkode: d1c24...f09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #66 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (På 27.9.2019 den 12.34): De siste åtte årene har jeg ikke vist meg på en strand siden jeg la på meg slik under første graviditet. Siste par årene har jeg trent mye og, ja ser faktisk endelig ganske mashing ut med sprettrumpe og definerte muskler. Ingen funky-Gine, men dog sprekere enn snittet. Helt på tampen av sommeren dro jeg på stranda for første gang på åtte lange år. Hva er det SERIØST 🤣 jenter tenker på som bruker disse små bikinitrusene som graver seg helt inn i ræva. Forskjellen er enorm på disse årene. Jeg har en ganske fin rumpe selv, men det kunne ikke falt meg inn å bruke en slik bikinitruse som viste frem rumpa mi til ikke bare han deilige men også til gamle runke-Nils fra indre kroken. Dere som bruker sånne truser, hvorfor føler dere det som komfortabelt at noen ser på din nakne rumpe. Til og med alle de ekle mindre lekre menn og gubber som er på stranda og tydeligvis koser seg med å se på den nye moten 😉 Anonymkode: d9286...4a6 nei si det.. hehe. hm, tenkte faktisk på en badeferie nå! saltvann er bra for å få vekk fotvorter... men jeg skal ikke bruke sånn som graver seg inn i rompen. låver. Anonymkode: cab9d...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #67 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Sånne bikinitruser er fint på 5% av den kvinnelige befolkningen, og da skal man være fryktelig veltrent! Hadde aldri kunne hatt en sånn bikinitruse selv, det er sjelden flatterende.. Anonymkode: a9ac1...cce vrikk vrakk vrikk vrakk Anonymkode: cab9d...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå