AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #41 Del Skrevet 27. september 2019 Som mann har jeg ingenting imot denne moten Men du skal jaggu ha for " Gamle runke-Nils fra Indre-kroken" 👍 🤣🤣🤣 Takk for en god latter på Fredagskvelden ! Anonymkode: 5bb14...565 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #42 Del Skrevet 27. september 2019 20 minutter siden, ana0603 skrev: Imponere menn 👍 Så det er ikke for å imponere hverandre om hvem som er mest trent? patetisk 😕 Anonymkode: 1a1ad...334 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #43 Del Skrevet 27. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Som mann har jeg ingenting imot denne moten Men du skal jaggu ha for " Gamle runke-Nils fra Indre-kroken" 👍 🤣🤣🤣 Takk for en god latter på Fredagskvelden ! Anonymkode: 5bb14...565 🤣 Bare hyggelig. Viktig med noen litt saftige navn Anonymkode: d9286...4a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus24 Skrevet 27. september 2019 #44 Del Skrevet 27. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det lå en ung jente ca 17 18 år på en solseng i synden hun hadde på seg en sån truse . Hun var nok litt fyllesyk for hun sov. på rygg lå hun der. og man kunne se rett hjem . for beina ble litt spredd i søvne .. Jeg tror også to manfolk tok blider av henne liggene sånn. ( hvor jeg ikke sa fra jeg så dette fra andre siden og rakk ikke reager og de nammfolka var store) Det er ikke pent synes jeg. Det finnes mange fine badetøy som ikke kryper inn i rompa . Ikke kan det være behagelig heller. Anonymkode: 550bd...899 Problemet med dette er jo ikke jenta eller badetøyet hennes, men mennene som tok ulovlige bilder av henne! Selv om hun hadde vært naken hadde det ikke vært greit å ta bilder av henne uten hennes samtykke. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #45 Del Skrevet 28. september 2019 Jeg og venninna mi utviklet en teori om dette i sommer: siden klesmoten nå er store uformelige plagg (visstnok som en motreaksjon mot overseksualisert mote de siste åra?), så må de veltrente og oppmerksomhetssyke vise seg frem andre steder enn på byen. Derfor går de med minst mulig klær på stranda. Og på treningssenteret. Og alle andre steder man kan kle av seg. Er jo kjedelig å trene rumpe hver dag, og så gjemme den bort i en Levis 501. Ingen som vet den er der!!? Anonymkode: db476...579 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia Sofia Skrevet 28. september 2019 #46 Del Skrevet 28. september 2019 Jeg skvatt litt da niesen min på 14 kom med det i sommer, men det er faktisk ikke store mengder stoff i min helt streite bikini heller. Nei, den sklir ikke inni sprekken, men forskjellen er likevel ikke så stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #47 Del Skrevet 28. september 2019 Jeg er veldig fornøyd med at dette er inn nå. Anonymkode: 373c4...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 28. september 2019 #48 Del Skrevet 28. september 2019 😆😆😆😆😆😆😆🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Om man ikke er i Brasil, Copacabana , ikke velg den type stilen på badetøyet. Om man har sett denne moten før, vel så vil man i hver fall ikke se den igjen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #49 Del Skrevet 28. september 2019 Tipper du slett ikke er så spretten som du skal ha det til, og at saken egentlig er at du irriterer deg over de som har kropp til disse bikinitrusene 😎 Anonymkode: 8198d...3d5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mitral Skrevet 28. september 2019 #50 Del Skrevet 28. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig fornøyd med at dette er inn nå. Anonymkode: 373c4...729 Det der ser så feil ut 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #51 Del Skrevet 28. september 2019 På 27.9.2019 den 12.34, AnonymBruker skrev: De siste åtte årene har jeg ikke vist meg på en strand siden jeg la på meg slik under første graviditet. Siste par årene har jeg trent mye og, ja ser faktisk endelig ganske mashing ut med sprettrumpe og definerte muskler. Ingen funky-Gine, men dog sprekere enn snittet. Helt på tampen av sommeren dro jeg på stranda for første gang på åtte lange år. Hva er det SERIØST 🤣 jenter tenker på som bruker disse små bikinitrusene som graver seg helt inn i ræva. Forskjellen er enorm på disse årene. Jeg har en ganske fin rumpe selv, men det kunne ikke falt meg inn å bruke en slik bikinitruse som viste frem rumpa mi til ikke bare han deilige men også til gamle runke-Nils fra indre kroken. Dere som bruker sånne truser, hvorfor føler dere det som komfortabelt at noen ser på din nakne rumpe. Til og med alle de ekle mindre lekre menn og gubber som er på stranda og tydeligvis koser seg med å se på den nye moten 😉 Anonymkode: d9286...4a6 Ei i min familie brukte tangatruse som bikinitruse da hun var ung for 30 år siden. Så jeg tror ikke det kun er nåtidens unge som gjør dette. Anonymkode: f543a...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariángel Skrevet 29. september 2019 #52 Del Skrevet 29. september 2019 Hvorfor så muggen TS? Jeg tipper også at du nok ikke er like fast i fisken som du prøver å overbevise deg selv (og oss andre om).. Det imponerer meg at voksne mennesker klarer å bli provosert av et klesplagg på stranden. Jeg går mer enn gjerne i slike bikinier som under, rumpa mi blir knallfin Håper vi møter hverandre på stranda en dag så skal jeg dytte rompa litt ekstra ut mens du skuler aggressivt - grønn av misunnelse 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #53 Del Skrevet 18 timer siden Mariángel skrev (På 29.9.2019 den 20.07): Hvorfor så muggen TS? Jeg tipper også at du nok ikke er like fast i fisken som du prøver å overbevise deg selv (og oss andre om).. Det imponerer meg at voksne mennesker klarer å bli provosert av et klesplagg på stranden. Jeg går mer enn gjerne i slike bikinier som under, rumpa mi blir knallfin Håper vi møter hverandre på stranda en dag så skal jeg dytte rompa litt ekstra ut mens du skuler aggressivt - grønn av misunnelse Trenger du heia gjeng? Hvis ja så stiller jeg 🥳🥳 Anonymkode: 1926c...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18 timer siden #54 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (På 27.9.2019 den 12.34): De siste åtte årene har jeg ikke vist meg på en strand siden jeg la på meg slik under første graviditet. Siste par årene har jeg trent mye og, ja ser faktisk endelig ganske mashing ut med sprettrumpe og definerte muskler. Ingen funky-Gine, men dog sprekere enn snittet. Helt på tampen av sommeren dro jeg på stranda for første gang på åtte lange år. Hva er det SERIØST 🤣 jenter tenker på som bruker disse små bikinitrusene som graver seg helt inn i ræva. Forskjellen er enorm på disse årene. Jeg har en ganske fin rumpe selv, men det kunne ikke falt meg inn å bruke en slik bikinitruse som viste frem rumpa mi til ikke bare han deilige men også til gamle runke-Nils fra indre kroken. Dere som bruker sånne truser, hvorfor føler dere det som komfortabelt at noen ser på din nakne rumpe. Til og med alle de ekle mindre lekre menn og gubber som er på stranda og tydeligvis koser seg med å se på den nye moten 😉 Anonymkode: d9286...4a6 Jeg dekker ræva mi for den er så svær 😂 Hva andre gjør bryr meg midt i flesket 😆😆😆 Jeg er ikke der for å glo på dem 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #55 Del Skrevet 18 timer siden Mariángel skrev (På 29.9.2019 den 20.07): Voksne mennesker klarer å bli provosert av et klesplagg på stranden. Jeg går mer enn gjerne i slike bikinier som under, rumpa mi blir knallfin Rumpa di ser ut som alle andre rumper. Det er ingen som tenker oi hun hadde finere rumpe enn vanlig. Så fin er ikke rumpa di. Det ser bare desperat ut. Hilsen mann. Anonymkode: 52704...d6a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #56 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (På 27.9.2019 den 12.34): De siste åtte årene har jeg ikke vist meg på en strand siden jeg la på meg slik under første graviditet. Siste par årene har jeg trent mye og, ja ser faktisk endelig ganske mashing ut med sprettrumpe og definerte muskler. Ingen funky-Gine, men dog sprekere enn snittet. Helt på tampen av sommeren dro jeg på stranda for første gang på åtte lange år. Hva er det SERIØST 🤣 jenter tenker på som bruker disse små bikinitrusene som graver seg helt inn i ræva. Forskjellen er enorm på disse årene. Jeg har en ganske fin rumpe selv, men det kunne ikke falt meg inn å bruke en slik bikinitruse som viste frem rumpa mi til ikke bare han deilige men også til gamle runke-Nils fra indre kroken. Dere som bruker sånne truser, hvorfor føler dere det som komfortabelt at noen ser på din nakne rumpe. Til og med alle de ekle mindre lekre menn og gubber som er på stranda og tydeligvis koser seg med å se på den nye moten 😉 Anonymkode: d9286...4a6 Samme i svømmehallene. Jeg skjønner det ikke. De blir beglodd rett som det er av grisete mannfolk. Ikke er det mer behagelig med en tråd i ræva kontra vanlig badedrakt, ikke har man bekymring for at trusekanten vises gjennom andre klær, for man har jo bare bikini/badedrakt på. Anonymkode: 33139...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #57 Del Skrevet 18 timer siden Glad jeg ikke har 12-13 år gammel datter som sprader rundt sånn på stranda eller svømmehallen.... Anonymkode: c40b4...4f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #58 Del Skrevet 18 timer siden Kunne like gjerne gått uten. Ser liksom ikke poenget med å ha bakstykket til bikinien langt opp i korsryggen🤣 Hvorfor skal korsryggen sjules? Anonymkode: 4d0e4...709 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #59 Del Skrevet 18 timer siden Åpenbart det største problemet kvinner i mellom. Klart menn glor, men tror ikke de engasjerer seg så mye i diskusjonen her. Kvinne er kvinne verst. Anonymkode: d1c24...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #60 Del Skrevet 17 timer siden Ser like dumt ut som når menn går med string, altså ikke særlig bra😅 Anonymkode: 99a2e...bbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå