Lille-pus Skrevet 27. september 2019 #21 Del Skrevet 27. september 2019 (endret) 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det var forresten ikke ungdom som brukte slike truser. Det var egentlig berter på min egen alder som absolutt ikke er middelaldrende. Tror forresten at mange yngre hadde syns det var ekkelt hvis gamle slunkne rumper hadde hengt ut av disse trusene. Hvis yngre kan bruke de for hallo, det er bare ei rumpe - da betyr det også at gamle og veldig overvektige skulle kunne bruke de. Men da hadde nok pipen fått en annen lyd. Hvis gamle rektor Trond har lyst til å velte skinkene ut av ei slik truse på stranda rett i synet på deg. Hadde rektor Trond sin rumpe vært like ok som hvis ei med sprettrumpe hadde gjort det? Anonymkode: d9286...4a6 Selvfølgelig må gamle rektor Trond få gå på standa i sin itsy teeny mini Speedo. Og det samme gjelder dem som har disse gamle, slunkne rumpene du snakker om. Men, det har altså virkelig opprørt deg, og det er ærlig talt litt trist. Ikke hjelper det å besøke den kommunale svømmehallen heller, for de samme menneskene er jaggu der også. Strender med 'bikini politi' eller strender bare for folk med fitness kropp ville blitt perfekte steder å samle strandfolk som synes det er ekkelt med folk som ikke er helt perfekte eller som har bikini/badedrakt/badebukse som ikke faller i god jord hos alle andre. Endret 27. september 2019 av Lille-pus falt ut et ord 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #22 Del Skrevet 27. september 2019 Jeg bruker slike bikintruser først og frems pga skille. Jeg haaaater solskille og jeg blir svart om sommeren, da vil jeg at rumpa mi har minst mulig truseskille. Synes også det ser mye bedre ut en ei truse som dekker hele rumpa. Så jeg synes det er fint og jeg slipper store skiller, kunne ikke brydd meg mindre om folk ser på ræva mi eller ei. Anonymkode: 4be97...521 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #23 Del Skrevet 27. september 2019 Jeg bryr meg null om overvektige eller slunkne rumper. Det som bryr meg at det mange flere som hadde reagert om det var absolutt alle som heiv seg på denne trenden. Folk er ikke så korrekte når det kommer til stykket. Mange som selv bruker rumpe-trusene hadde blitt uggen av å se rektoren sin med skinkene godt spredd på badehåndkleet foran deg på stranda. Men når det er ei ung flott ei, er det mer greit for mange. Dobbeltmoral. Nei folkens, vær stolt av deg selv uansett. Vi er like verdifulle alle sammen uansett slank, kraftig osv. Og du får ikke økt verdi fordi noen sikler etter rumpa di på stranda mens den er fullt synlig for Gud og hvermann 😉 Mannen min elsker rumpa og jeg får jammen oppmerksomhet for den - helt påkledd 😘 Anonymkode: d9286...4a6 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 27. september 2019 #24 Del Skrevet 27. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De siste åtte årene har jeg ikke vist meg på en strand siden jeg la på meg slik under første graviditet. Siste par årene har jeg trent mye og, ja ser faktisk endelig ganske mashing ut med sprettrumpe og definerte muskler. Ingen funky-Gine, men dog sprekere enn snittet. Helt på tampen av sommeren dro jeg på stranda for første gang på åtte lange år. Hva er det SERIØST 🤣 jenter tenker på som bruker disse små bikinitrusene som graver seg helt inn i ræva. Forskjellen er enorm på disse årene. Jeg har en ganske fin rumpe selv, men det kunne ikke falt meg inn å bruke en slik bikinitruse som viste frem rumpa mi til ikke bare han deilige men også til gamle runke-Nils fra indre kroken. Dere som bruker sånne truser, hvorfor føler dere det som komfortabelt at noen ser på din nakne rumpe. Til og med alle de ekle mindre lekre menn og gubber som er på stranda og tydeligvis koser seg med å se på den nye moten 😉 Anonymkode: d9286...4a6 Hvorfor er det verre å bli beglodd av mindre lekre menn enn av lekre menn? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #25 Del Skrevet 27. september 2019 21 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Vil bare si at jeg støtter den moten 😂 Skjønner deg 🤣🍑 Var deg jeg så i sommer forresten som lå med dugg innvendig på solbrillene liggende på magen og speidet 😜 Anonymkode: d9286...4a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #26 Del Skrevet 27. september 2019 23 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Vil bare si at jeg støtter den moten 😂 Ja du er jo mann 🤣 Anonymkode: 347ea...4ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 27. september 2019 #27 Del Skrevet 27. september 2019 Jeg ser ikke på dette som noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #28 Del Skrevet 27. september 2019 Noen kvinner er så gjerrige på kroppen sin. Andre er gavmilde og gir av seg selv og sprer glede til andre mennesker. Anonymkode: cefef...613 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 27. september 2019 #29 Del Skrevet 27. september 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker slike bikintruser først og frems pga skille. Jeg haaaater solskille og jeg blir svart om sommeren, da vil jeg at rumpa mi har minst mulig truseskille. Synes også det ser mye bedre ut en ei truse som dekker hele rumpa. Så jeg synes det er fint og jeg slipper store skiller, kunne ikke brydd meg mindre om folk ser på ræva mi eller ei. Anonymkode: 4be97...521 Du lever ikke inder en stein. Hvem bryr seg om skille? Og by the way så kan det være ganske sexy 😄 men altså. Du vet at andre ser. Du må være bevisst det. At du gir f... Er jo greit. Og beundringsverdig må jeg si. Jeg mener det altså. Men det er litt trist at alt skal være så..likegyldig. Skjønner ikke den avseksualuseringen. Akkurat som om vi vil overbevise oss selv om at vi er usynlige..om du skjønner? Men ok. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #30 Del Skrevet 27. september 2019 Det er en tid med mange kontraster og motstridende greier. Du snakker om avseksualisering av kroppen. Men på den andre siden er det hyperseksualisering. Vi skal vise fram alt vi byr på for det er vel ingen som bryr seg så veldig om pupp eller rumpe?? Og på den andre siden så opererer folk seg bokstavelig talt huet i ræva for å se bra nok ut. Og slik ting blir fremstilt for tiden skulle en tro at sex var en moderne oppfinnelse. Merker jeg brenner litt for dette altså 🤣. Anonymkode: d9286...4a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #31 Del Skrevet 27. september 2019 Jeg skrev feil så klart. Folk opererer seg i huet og ræva skulle det stå 😁 En anelse morsom skrivefeil over her Anonymkode: d9286...4a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #32 Del Skrevet 27. september 2019 Det lå en ung jente ca 17 18 år på en solseng i synden hun hadde på seg en sån truse . Hun var nok litt fyllesyk for hun sov. på rygg lå hun der. og man kunne se rett hjem . for beina ble litt spredd i søvne .. Jeg tror også to manfolk tok blider av henne liggene sånn. ( hvor jeg ikke sa fra jeg så dette fra andre siden og rakk ikke reager og de nammfolka var store) Det er ikke pent synes jeg. Det finnes mange fine badetøy som ikke kryper inn i rompa . Ikke kan det være behagelig heller. Anonymkode: 550bd...899 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #33 Del Skrevet 27. september 2019 Synes det er tragisk. Tenkt på at vanlige folk ikke vil se de rumpene deres? Seriøst. Får vel bare finne seg en egen strand. Mennesker må alltid ødelegge alt... Anonymkode: 1a1ad...334 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 27. september 2019 #34 Del Skrevet 27. september 2019 Det ser ubeskrivelig dumt ut med de trusene(og shortsene), og ikke så rent lite oppmerksomhetsdesperat. De får nå gå sånn hvis de vil og ikke synes verdighet er noe å trakte etter, men jeg sender en takknemlig tanke til alle som holder seg for gode til å henge seg på den idiotiske trenden 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #35 Del Skrevet 27. september 2019 Hvorfor må det hele tida være viktig å ta seg godt ut? Og da betyr å ta seg godt ut å vise mye kropp... visstnok. Folk som kler seg med minimale plagg og sier de gjør det for å se bra ut og samtidig sier at de ikke bryr seg om andre glor? Attehææ? Hadde du ikke brydd deg så kunne du gått med heldekkende truser da. Folk er dobbeltmoralske så det smeller! Anonymkode: d0a9f...f23 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #36 Del Skrevet 27. september 2019 Skjønner virkelig ikke poenget med å ikke kunne ha solskille på ræva. Man pleier vel uke å vise fram den i utringet kjole? Anonymkode: de463...b82 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ana0603 Skrevet 27. september 2019 #37 Del Skrevet 27. september 2019 Mote er bare en bra unnskyldning, alle sammen skjønner hvorfor sånne truser egentlig blir brukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #38 Del Skrevet 27. september 2019 1 minutt siden, ana0603 skrev: Mote er bare en bra unnskyldning, alle sammen skjønner hvorfor sånne truser egentlig blir brukt og det er? Anonymkode: 1a1ad...334 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ana0603 Skrevet 27. september 2019 #39 Del Skrevet 27. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: og det er? Anonymkode: 1a1ad...334 Imponere menn 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 27. september 2019 #40 Del Skrevet 27. september 2019 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja du er jo mann 🤣 Anonymkode: 347ea...4ba Guilty 😅 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner deg 🤣🍑 Var deg jeg så i sommer forresten som lå med dugg innvendig på solbrillene liggende på magen og speidet 😜 Anonymkode: d9286...4a6 Hoho 😂😂😂 mulig mulig 😂 Endret 27. september 2019 av Jr.Garcon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå