Gå til innhold

Massasje


Siw H

Anbefalte innlegg

 Fy deg slemme pike! 
Tenkte du ikke på den stakkars massøren som av profesjonelle grunner måtte holde lystene sine tilbake så lenge, mens du lå der sprikende og hemningsløst flommet som en elv? Stakkars gutt, han må hatt det svært pinefullt. Vel.. på en annen side: ga du jo oss saftig inspirasjon. Inspirasjon til heftig og dampende aktivitet på hjemmefronten. Takket være deg kom det, både for meg og venninnen min mye godt ut av den, inspirasjonen altså...med andre ord: en svært så vellykket veekend! Takk.
   

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, casanova 1 skrev:

 Fy deg slemme pike! 
Tenkte du ikke på den stakkars massøren som av profesjonelle grunner måtte holde lystene sine tilbake så lenge, mens du lå der sprikende og hemningsløst flommet som en elv? Stakkars gutt, han må hatt det svært pinefullt. Vel.. på en annen side: ga du jo oss saftig inspirasjon. Inspirasjon til heftig og dampende aktivitet på hjemmefronten. Takket være deg kom det, både for meg og venninnen min mye godt ut av den, inspirasjonen altså...med andre ord: en svært så vellykket veekend! Takk.
   

Så hyggelig!!    🙂   Vel jeg er kanskje litt uvanlig skrudd sammen, jeg altså mest glad i å vise meg fram, det er min greie. Han har sikkert opplevet tilsvarende flere ganger, så jeg fikk det jeg betalte for....   God massasje, og kicket jeg trenger innimellom.  🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Siw H skrev:

Så hyggelig!!    🙂   Vel jeg er kanskje litt uvanlig skrudd sammen, jeg altså mest glad i å vise meg fram, det er min greie. Han har sikkert opplevet tilsvarende flere ganger, så jeg fikk det jeg betalte for....   God massasje, og kicket jeg trenger innimellom.  🙂

tanker i din verden som ikke massøren hadde en tanke eller energi å bruke tid på. 

Anonymkode: 2bf6e...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Siw H skrev:

Så hyggelig!!    🙂   Vel jeg er kanskje litt uvanlig skrudd sammen, jeg altså mest glad i å vise meg fram, det er min greie. Han har sikkert opplevet tilsvarende flere ganger, så jeg fikk det jeg betalte for....   God massasje, og kicket jeg trenger innimellom.  🙂

Håper jeg treffer på deg på en nakenstrand en eller annen gang. Du er jo drømmedama for oss som liker å nyte synet av kvinners vakre nakne kropper i alke størrelser og former ❤️

Anonymkode: 3a77a...520

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.12.2019 den 13.22, AnonymBruker skrev:

Håper jeg treffer på deg på en nakenstrand en eller annen gang. Du er jo drømmedama for oss som liker å nyte synet av kvinners vakre nakne kropper i alke størrelser og former ❤️

Anonymkode: 3a77a...520

Jeg pleier også å besøke nakenstrand er jo deilig å få ligge å lufte puppene og fitta på stranda!

Anonymkode: 044be...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 27.9.2019 den 12.36, AnonymBruker skrev:

Jo dette har skjedd. Men di mannfolka jeg har vært hos masserer hele brystpartiet. Holder seg heldigvis ikke unna brystvortene.

Jeg tenner også enormt på dette. 

Derfor tar jeg kun massasje hos menn. 

Anonymkode: b5392...c99

Kan du tipse meg om mannligemassører, dend gjerne pm.

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.9.2019 den 12.36, AnonymBruker skrev:

Jo dette har skjedd. Men di mannfolka jeg har vært hos masserer hele brystpartiet. Holder seg heldigvis ikke unna brystvortene.

Jeg tenner også enormt på dette. 

Derfor tar jeg kun massasje hos menn. 

Anonymkode: b5392...c99

Hei, hyggelig du liker massasje, jeg er liker å gi.

PM dersom du vil vite mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2020 den 12.29, Siw H skrev:

Kan du tipse meg om mannligemassører, dend gjerne pm.

S

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Min "faste" massør har ikke startet opp etter koronnaepedemien, noen som kan tipse meg om en mannlig massør i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2019 den 15.52, AnonymBruker skrev:

Synes utrolig synd i disse jentene som får et rykte på seg for å være prostituert bare fordi de er fra thailand og jobber som massør, uansett hvor profesjonelt studio de jobber på.

Det finnes nok noen av dem, men synet på thaimassasje er nok preget av naivitet og ønsketenkning. De aller fleste (tipper ni av ti) thaisteder i Oslo selger sex. Er det tette gardiner og åpent til 21 eller 22 er det garantert et sted der det tilbys seksuelle tjenester.

De som jobber der overtales ikke av en pågående kunde, de pusher sextjenester selv og er misfornøyde dersom kunden bare vil ha massasje. Jeg kjenner godt til dette, gjennom ulike kontakter og bekjentskaper. 

Kvinnene som jobber der er ofte tidligere barjenter/prostituerte fra Thailand, men ikke bare. Som regel er det kvinner som er eller har vært gift med nordmenn, og som gjør dette for penger. I noen tilfeller er det familiemedlemmer eller venninner som kommer som turister, på besøk, og som jobber her noen uker innimellom.

Anyway, er du mann vil du i 95 prosent av tilfellene bli berørt mellom bena mens du ligger på magen, og du vil like sikkert få tilbud om handjob som avslutning. Naken body2body-massasje  og full pakke tilbys ofte til førstegangsbesøkende også. Det er faktisk et problem i dag at man ofte ikke kan gå på thaimassasje uten å få tilbud om sex, uten å oppleve at de som jobber der egentlig ikke er noe flinke til å massere, og uten å oppleve at de blir sure hvis du ikke vil ha mer.

Men disse stedene tar imot kvinner også. Mindre seksualisert da, men jeg har fått tilbud om happy ending, jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 25.5.2020 den 5.50, Siw H skrev:

Min "faste" massør har ikke startet opp etter koronnaepedemien, noen som kan tipse meg om en mannlig massør i Oslo?

Har din faste massøs startet opp nå, jeg trenger tips til en:) 

Anonymkode: 3a26f...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JJa, han har sendt meg mld. om at han har startet opp, men jeg har ikke vært hos han.

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2019 den 12.49, AnonymBruker skrev:

Var hos massør i utlandet og hun massøren spurte om/maste om å få meg til å komme, og tok på penis, men jeg ønsket ikke at hun skulle pga. jeg er i forhold, ikke syntes det er greit etc. Så det ble med de få berøringene jeg avviste. 

Er det slik at disse kvinnelige f. Eks Thai massørene prøver seg på damer også, altså vil gi dem orgasme for ekstra betaling? 

Anonymkode: 8b525...63b

Ca. 80% tilbyr dette, så ikke rart de får det ryktet.

Anonymkode: 6f8a6...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Noen som har tips til massasjeplasser i Oslo hvor man kan få klitorismsssasje/massasje av klitoris med tunge? 

Anonymkode: 75f05...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.7.2020 den 18.53):

Har din faste massøs startet opp nå, jeg trenger tips til en:) 

Anonymkode: 3a26f...1b4

PM meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Noen som har tips til massasjeplasser i Oslo hvor man kan få klitorismsssasje/massasje av klitoris med tunge? 

Anonymkode: 75f05...c03

PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...