Gå til innhold

Massasje


Siw H

Anbefalte innlegg

I går var jeg hjemme hos en kar og fikk massasje....fant han på Facebook. Veldig ok fyr... Jeg kunne jo ikke dy meg...og lå helt naken mens han masserte. Det var så himla deilig, massøren brukte mye olje..jeg sørget for å sprike . slik at han fikk se hele meg.......Han var likevel ikke veldig i nærkontakt med mine ymse steder, selvom han var veldig nærme noen ganger. Han masserte puppene mine, akkurat så forsiktig, at det var like før han berørte vortene mine..

Og setemusklene masserte han, noe han spurte om først.. det var himla deilig....... jeg bestilte 1 time, men han masserte i 1,5.  Dette var en deilig opplevelse, jeg ble veldig opphisset, men følte ikke noe press, men jeg så at han hadde ereksjon......og jeg kjente at det rant safer av meg.

 

Noen andre her som har hatt tilsvarende opplevelser hos en massør?

 

Siw

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Siw H skrev:

I går var jeg hjemme hos en kar og fikk massasje....fant han på Facebook. Veldig ok fyr... Jeg kunne jo ikke dy meg...og lå helt naken mens han masserte. Det var så himla deilig, massøren brukte mye olje..jeg sørget for å sprike . slik at han fikk se hele meg.......Han var likevel ikke veldig i nærkontakt med mine ymse steder, selvom han var veldig nærme noen ganger. Han masserte puppene mine, akkurat så forsiktig, at det var like før han berørte vortene mine..

Og setemusklene masserte han, noe han spurte om først.. det var himla deilig....... jeg bestilte 1 time, men han masserte i 1,5.  Dette var en deilig opplevelse, jeg ble veldig opphisset, men følte ikke noe press, men jeg så at han hadde ereksjon......og jeg kjente at det rant safer av meg.

 

Noen andre her som har hatt tilsvarende opplevelser hos en massør?

 

Siw

Hvorfor ingen "happy ending"? Ville du ikke? 

Anonymkode: 2fd56...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Siw H skrev:

Nei - jeg er litt rar der........ Mer glad i å vise meg fram, enn "happy ending"

Du trenger ikke orgasme altså? 🤔

Anonymkode: 2fd56...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å spørre om hva som skjedde da? Etter at du kom hjem.. :phaedra:

Anonymkode: 2fd56...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo dette har skjedd. Men di mannfolka jeg har vært hos masserer hele brystpartiet. Holder seg heldigvis ikke unna brystvortene.

Jeg tenner også enormt på dette. 

Derfor tar jeg kun massasje hos menn. 

Anonymkode: b5392...c99

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke slik til damer at når du blir skikkelig opphisset så må du bare komme?

Jeg blir nesten gal hvis jeg blir så opphisset og ingen berører kjønnsorganet mitt og gir meg utløsning etter å ha tirret meg i over en time. 

Selvsagt ser jeg an settingen, men her har jo trådstarter lagt det litt til rette for en seksuell opplevelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos massør i utlandet og hun massøren spurte om/maste om å få meg til å komme, og tok på penis, men jeg ønsket ikke at hun skulle pga. jeg er i forhold, ikke syntes det er greit etc. Så det ble med de få berøringene jeg avviste. 

Er det slik at disse kvinnelige f. Eks Thai massørene prøver seg på damer også, altså vil gi dem orgasme for ekstra betaling? 

Anonymkode: 8b525...63b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var hos massør i utlandet og hun massøren spurte om/maste om å få meg til å komme, og tok på penis, men jeg ønsket ikke at hun skulle pga. jeg er i forhold, ikke syntes det er greit etc. Så det ble med de få berøringene jeg avviste. 

Er det slik at disse kvinnelige f. Eks Thai massørene prøver seg på damer også, altså vil gi dem orgasme for ekstra betaling? 

Anonymkode: 8b525...63b

Nei, profesjonelle massører på spastudio er nettopp profesjonelle og driver ikke med prostitusjon uansett om de er norsk eller fra thailand. Synes utrolig synd i disse jentene som får et rykte på seg for å være prostituert bare fordi de er fra thailand og jobber som massør, uansett hvor profesjonelt studio de jobber på. Det er en ærlig jobb og mange av de har inngående kunnskap i reflexologi blant annet. 

Jeg har ingen tro på at denne tråden er sann forøvrig. Om TS vil ha seg et ligg finner hun seg vel en fyr som faktisk vil ligge med henne og ligger ikke naken hjemme hos en mannlig luguber "massør". Massere brystene, my ass. Lukter runketråd på lang vei. 

Anonymkode: 03928...eff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var hos massør i utlandet og hun massøren spurte om/maste om å få meg til å komme, og tok på penis, men jeg ønsket ikke at hun skulle pga. jeg er i forhold, ikke syntes det er greit etc. Så det ble med de få berøringene jeg avviste. 

Er det slik at disse kvinnelige f. Eks Thai massørene prøver seg på damer også, altså vil gi dem orgasme for ekstra betaling? 

Anonymkode: 8b525...63b

Det har jeg også opplevd, lot henne runke meg litt, trodde kanskje det var vanlig, men stoppet henne når det ble tydelig at hun ville tømme meg. Hadde aldri bestilt noe slikt!  Velger nå bare mannlige massører. Vil ikke runkes når jeg skal slappe av!

Anonymkode: 902fb...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Hundedama skrev:

Deilig med massasje i et forhold ihvertfall 😀

🤞😘💚

Anonymkode: c5120...7cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, profesjonelle massører på spastudio er nettopp profesjonelle og driver ikke med prostitusjon uansett om de er norsk eller fra thailand. Synes utrolig synd i disse jentene som får et rykte på seg for å være prostituert bare fordi de er fra thailand og jobber som massør, uansett hvor profesjonelt studio de jobber på. Det er en ærlig jobb og mange av de har inngående kunnskap i reflexologi blant annet. 

Jeg har ingen tro på at denne tråden er sann forøvrig. Om TS vil ha seg et ligg finner hun seg vel en fyr som faktisk vil ligge med henne og ligger ikke naken hjemme hos en mannlig luguber "massør". Massere brystene, my ass. Lukter runketråd på lang vei. 

Anonymkode: 03928...eff

Hm........runketråd?  .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, profesjonelle massører på spastudio er nettopp profesjonelle og driver ikke med prostitusjon uansett om de er norsk eller fra thailand. Synes utrolig synd i disse jentene som får et rykte på seg for å være prostituert bare fordi de er fra thailand og jobber som massør, uansett hvor profesjonelt studio de jobber på. Det er en ærlig jobb og mange av de har inngående kunnskap i reflexologi blant annet. 

Jeg har ingen tro på at denne tråden er sann forøvrig. Om TS vil ha seg et ligg finner hun seg vel en fyr som faktisk vil ligge med henne og ligger ikke naken hjemme hos en mannlig luguber "massør". Massere brystene, my ass. Lukter runketråd på lang vei. 

Anonymkode: 03928...eff

Hvordan lukter det av en runketråd? Hvor får man kjøpt runketråd, og hva binder sammen med runketråd?

Anonymkode: 43768...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Siw H skrev:

Joda, men ventet til jeg kom hjem.

alene hjemme? uten at du så noen?

Anonymkode: 2bf6e...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare menn som har sexuelle fantasier og kan bli opphisset av slike ting... 

Anonymkode: 8b525...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hundedama
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo bare menn som har sexuelle fantasier og kan bli opphisset av slike ting... 

Anonymkode: 8b525...63b

😂Særlig.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...