Gå til innhold

Exit på NRK TV

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 28.9.2019 den 12.39, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke sjokkerte over serien, men jeg blir allikevel sykt provosert. De kjøper prostituerte (hvorfor det egentlig, kan de ikke lett få seg ONS med den statusen?), liker ikke å tilbringe tid med barna sine og driver med dop. Menneskesynet deres er helt ødelagt og kvalmt.

Anonymkode: d7b01...6d4

Ons er langt mer risky.

Bedre å betale

Anonymkode: a7212...f66

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

R

Så hun var/er altså en sugarbaby? 

Anonymkode: 9ac49...df0

Det heter prostituert.

• Liker 20
Skrevet
2 minutter siden, SupaWoman skrev:

Det heter prostituert.

Er ikke det det samme?🤔

Anonymkode: 4a114...b70

Skrevet
3 minutter siden, SupaWoman skrev:

Det heter prostituert.

Nope. Det heter sexarbeider. 

Anonymkode: 8afcb...bb7

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det det samme?🤔

Anonymkode: 4a114...b70

Å bruke ordet sugarbaby er å pynte på sannheten. Kall en spade for en spade.  Hun liker garantert sikkert ikke selv å se på seg selv som prostituert, men det er det hun er.   

• Liker 22
Skrevet (endret)
20 hours ago, AnonymBruker said:

Sorry for 3 siteringer men ...  som du sier : man ser for seg de stå foran kamera ja.

norsk film er veldig gutteklubben grei 

Anonymkode: dd313...b20

Det går fint 😁ja, helt enig det er sikkert. Talentene kommer ikke frem.

Endret av Campanella
  • Liker 1
Skrevet
På 28.9.2019 den 17.14, AnonymBruker skrev:

Ser første episode nå. Ble litt overrasket over at vi får se en erigrert penis (hvis det var ekte da). Som fyren til og med runker. Er det egentlig lov å vise på vanlig TV? :klo: 

Anonymkode: 3cc4f...42b

Svensken innrømmet på dagsrevyen i dag at det var strap-on😂.

• Liker 2
Skrevet

Veldig bra serie og et viktig bidrag til at vi får innblikk i finans verdenen.

Dessverre realistisk også.

Serien kan være med på å forklare de merkelige og mange ganger uetiske investeringene til blant annet oljefondet. Etikk og god moral er uforenlig med kokainrus. 

Anonymkode: 12a83...420

• Liker 3
Skrevet

Fy f*en😂 VG 

EEFBB10A-FC19-4B33-92E2-6AE393B6D92F.png

Anonymkode: e90f8...2d8

• Liker 1
Skrevet
På 29.9.2019 den 19.25, AnonymBruker skrev:

Ganske like tendenser i en liten bygd i Telemark. Høy jappefaktor, kokain, swingersmiljø og de med makt klør hverandre på ryggen. 

Anonymkode: 418e2...213

Hvilke bygd da? 

Skrevet

Noen som vet hvor mye penger William skylder? Får man vite det senere i serien?

Anonymkode: 82103...ee8

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fy f*en😂 VG 

EEFBB10A-FC19-4B33-92E2-6AE393B6D92F.png

Anonymkode: e90f8...2d8

Jeg ble Pim, og er veldig fornøyd med det😅 !"Du er en hverdagshelt som tar deg av to barn med akutt behov for oppfølging. I tillegg viser du omsorg for arbeidsgivere i nød, selv om det gir deg selv problemer. Tommel opp!"

• Liker 8
Skrevet
7 timer siden, pessimistisk skrev:

Jeg ble Pim, og er veldig fornøyd med det😅 !"Du er en hverdagshelt som tar deg av to barn med akutt behov for oppfølging. I tillegg viser du omsorg for arbeidsgivere i nød, selv om det gir deg selv problemer. Tommel opp!"

Pim ❤️

Anonymkode: 4af38...94b

• Liker 10
Skrevet

Bra serie, selv om noen scener var veldig vonde å se på.

Synes Jon Øigarden, Pål Sverre Hagen og Simon Berger bærer hele serien. Utrolig bra spilt!

Skrevet
På 29.9.2019 den 13.16, AnonymBruker skrev:

Kan godt være Nesøya. 

Anonymkode: 6ec51...857

Sommerstedet hvor William har hagefesten og deretter skyter seg og på ligger på Kjærnes ved Nebbabrygge på Vinterbro. Der samme gjør hytta som Adam og Hermine bor på den natten.

Anonymkode: ca890...79e

• Liker 2
Skrevet (endret)
På 2.10.2019 den 22.54, AnonymBruker skrev:

JA! Etter 10 min. med "Exit" var det eksakt det jeg ropte ut i frustrasjon fra sofaen ....Norge klarer det bare ikke!  Sammenlignet med Sverige og Danmark er våre bidrag en parodi på det beste. Jeg har forsøkt å se norsk film/tv-drama flere ganger; Varg filmene fra Bergen ..Kristoffer Joner eller hva han heter og han andre (de to som er i alle filmer) osv. osv. . Det tar ikke lang tid før det skrus av... Så nå skulle jeg altså "glede meg" til å se "Exit" med "Norges beste skuespillere" (ref. en avisomtale).

---------------Aaaaaaamaaaatør amatør amatør!!

Jeg vrenger meg... "æ ska på fertilitetsklinikken" ...GOD GIVE ME STRENGTH!..Jeg kjøper det bare ikke...Hvordan kan det være så dårlig?? Jeg ser for meg de står foran et kamera hele tiden. Irriterende. 

Ok, jeg skal ikke være helt nådeløs..Et unntak når det gjelder norske skuespillere er en Kristofer Hivju.  Såg han i Beck. Ble imponert. Kunne ikke tro han var norsk, men han er faktisk det. Avslappet og overbevisende i rollen.. Utrolig bra. Så har vi flere av de gamle ...de fikk det jo til ...Wenche Foss..Rolf Wesenlund osv...Men nå da..Hva skjer??? Bør vi forlate jobbene våre og satse på skuespill og film? 

Anonymkode: 650fb...af5

Hvis du mener Wenche Foss og Rolf Wesenlund var våre fremste skuespillere,  er du nok godt opp i åra! Likte Jens Bokk Jensen også da kanskje? 

Norge har vel aldri lagd så mye bra som det er gjort de siste årene,  som Nobel,  Kampen om tungtvannet, Skam, Dag, Max Manus,  Kon Tiki,  og sikkert flere jeg har glemt.  Alle disse har også fått internasjonal anerkjennelse. 

Endret av tirben
  • Liker 26
Skrevet

Jeg begynte å gråte hysterisk da kona til Adam sier hun vil fullføre studiene og han bare snakker henne ned. Jeg har aldri blitt påfirket av film, men den scenen knakk meg fullstendig.

Anonymkode: dffb0...62e

• Liker 6
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pim ❤️

Anonymkode: 4af38...94b

Jaa ❤️ Er ikke helt for at au pairer oppdrar barn, men i enkelte tilfeller tror jeg faktisk det er det beste for barna! Jeg håper Pim er basert på et ekte menneske!

• Liker 5
Skrevet

Skuespillerene var fantastiske! Spesielt han svensken, synes jeg. Ansiktet hans, hvordan han klarte å få de falske smilene så balanserte! Jeg bøyer meg i støvet! 

• Liker 16
Skrevet

Kan glatt, utrolig glatt tro på denne serien. Var samboer med en mann som Adam i mange år. 

Anonymkode: 5e566...b53

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...