Gå til innhold

Exit på NRK TV


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor får man ikke tilgang til 1.sesong EXIT på NRK nett-tv? Noen som vet?

Anonymkode: dd1df...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg vilt.

Samtidig tror jeg det vil gjøre meg ganske trist å vite at dette faktisk er basert på virkelige mennesker. Menn som har koner og barn, men samtidig driver på slik med narko og ikke minst noen utro jævler med et kvinnesyn som ikke ligner grisen. Knuller prostituerte og holder på.

Jeg tipper disse konene vet mye om hva som foregår, men de lever med det p.g.a. pengene og statusen. Dessuten er det vel ikke usannsynlig at de har litt eget "godteri" på si de også  :) 

Så kan det vel hende at det er noen koner der ute som får opp øynene når de ser denne serien. Det blir nok ganske mye spekulasjoner i finansmiljøet nå om hvem disse 4 menneskene er basert på.

Anonymkode: c3b64...271

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste litt om den... Ehh, what? Skal dette liksom være underholdning? At noen rike sosiopatiske jævler gjør 'sjokkerende' ting?

Herregud så tv har forfalt . Kommer ikke til å se.

Anonymkode: 5e730...75f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du begynt å se? Hva synes du? 

 

Jeg tror ikke jeg orker å se all volden og kvalm oppførsel jeg 🙈 har møtt noen sånne typer i virkeligheten og det holdt. Men lurer litt på hvor realistisk serien er 

Anonymkode: dd313...b20

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du begynt å se? Hva synes du? 

 

Jeg tror ikke jeg orker å se all volden og kvalm oppførsel jeg 🙈 har møtt noen sånne typer i virkeligheten og det holdt. Men lurer litt på hvor realistisk serien er 

Anonymkode: dd313...b20

Synes ikke den er så sjokkerende.. ikke mye som sjokkerer meg lengre... Men ja, kvalme fyrer, og trist for damene.. Men man vet vel hva man går til i de kretsene der.. 

Anonymkode: c0167...618

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en vill og uansvarlig oppførsel på de gutta! Jeg er hektet. Flott at alle episodene ligger ute på nett-TV.

Anonymkode: 9aa54...272

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NRK reklamerer med at dette skal være sjokkerende. For hvem? Synes denne serien virker litt 2005, kommer nok noen år for sent til å sjokkere noen. 

Anonymkode: 68dd8...0c1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

NRK reklamerer med at dette skal være sjokkerende. For hvem? Synes denne serien virker litt 2005, kommer nok noen år for sent til å sjokkere noen. 

Anonymkode: 68dd8...0c1

Huff sier litt om hvor forflatet og avstumpet vi har blitt 

Anonymkode: 80318...ffd

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.9.2019 den 9.50, AnonymBruker skrev:

Huff stakkars koner og familiene til disse mennene 

Anonymkode: 80318...ffd

Jada kvinner er alltid uskyldige, vi har fått det med oss.

Anonymkode: 59e8b...4d9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så voldsomt sjokkert over serien.. Joda, drøye ting, men vi vet at det skjer. 

Anonymkode: fe6ec...8de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer også på om jeg orker å se! Redd for å bli hekta og må se hele serien(hvertfall når hele allerede ligger ute)🙈  Har egentlig ikke tid til det, har en oppgave å skrive! 

Anonymkode: 8dbd3...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG variabel kritikk av denne. Ser en treer i en avis og en femmer i en annen. Ikke lett å vite hva man evt har i vente da. Tror rett og slett jeg heller forutsetter med Netflix-serien jeg fortiden er fullstendig oppslukt av

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...