mwl Skrevet 25. september 2019 #1 Del Skrevet 25. september 2019 Har hentet opp en gammel Pfaff 6120, den var tredd og alt i orden fra før av (har sjekket at det er tredd riktig). Men jeg får den ikke til å sy! Når jeg trykker på pedalen er det som om den kun er i «spolemodus» om dere skjønner, altså går ikke foten opp og ned i det hele tatt. Når jeg snur på håndhjulet skjer ingenting! Det er en sånn spolesnelle eller hva det heter på toppen til høyre. Når den tuppen er dyttet til høyre snurres den og det kan spoles tråd. Når den er dyttet til venstre skjer ingen verdens ting når jeg trykker på pedalen, annet enn at håndhjulet snurrer kjempefort. Jeg trodde maskina skulle sy jeg da? Noen tips?? Trenger det i så fall inn med teskje 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #2 Del Skrevet 25. september 2019 Det høres rettog slett ut som den er noe ødelagt dessverre Anonymkode: 3fcb5...68e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mwl Skrevet 25. september 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 25. september 2019 Never mind, jeg hadde klart å vri på et hjul inni håndhjulet, så den var i spolemodus. Så fort det innerste hjulet var vridd riktig begynte nåla å gå opp og ned 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesnillelilla Skrevet 27. september 2019 #4 Del Skrevet 27. september 2019 På 26.9.2019 den 0.14, mwl skrev: Never mind, jeg hadde klart å vri på et hjul inni håndhjulet, så den var i spolemodus. Så fort det innerste hjulet var vridd riktig begynte nåla å gå opp og ned 😊 skulle til å spørre om akkurat det - den pfaffen jeg er vant til har et slikt hjul 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mwl Skrevet 27. september 2019 Forfatter #5 Del Skrevet 27. september 2019 8 timer siden, lillesnillelilla skrev: skulle til å spørre om akkurat det - den pfaffen jeg er vant til har et slikt hjul Ja, så det tilfeldigvis på en tysk YouTubevideo 🙈 er ikke så greit når bestemor ikke er her lenger til å vise meg hvordan symaskina fungerer! Men nå blir det nok saker 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå