beingaturtle Skrevet 25. september 2019 #1 Del Skrevet 25. september 2019 Jeg er på utkikk etter ei barnebok jeg hadde som barn, jeg er usikker på tittel. Jeg trur dette kanskje var en baby bok, men kan være en barnebok. Boken handler om 10 bjørner som skulle på ferie, men alle kom med unnskyldninger der de ikke kunne pga noen skulle holde bursdag, noen skulle spise masse is, noen skulle spille golf og noen ville være alene. I alle fall på slutten av boken komme alle bamsene før å si farvel til han ene som faktisk drar på ferie. Boken er sikkert fra begynnelsen av 90 tallet og oppover. Noen som vet hvilken bok dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #2 Del Skrevet 25. september 2019 Bamsebybjørnene? Berenstain Bears? Anonymkode: 5648e...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beingaturtle Skrevet 25. september 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 25. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bamsebybjørnene? Berenstain Bears? Anonymkode: 5648e...06e Nei, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beingaturtle Skrevet 25. september 2019 Forfatter #4 Del Skrevet 25. september 2019 boken er lik denne. om det er til noe hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 25. september 2019 #5 Del Skrevet 25. september 2019 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Ninab82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg