Lythande Skrevet 18. mai 2005 #1 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg tenkte å starte en tråd hvor folk kan komme med tips til sider som viser bryllupsfrisyrer. Jeg begynner med noen jeg har liggende; The beauty company Modern Bride Saker och ting om du trykker på der det står hår så får du opp en liten liste på høyre side hvor du kan velge om du vil se svenske eller utenlandske sider. Wedding Channel The Knot 2 Hairstyles Bröllops Guiden Håper flere kan slenge seg på og komme med tips til sider hvor kommene bruder kan lete og evt finne sin drømmefrisyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 19. mai 2005 #2 Del Skrevet 19. mai 2005 Her fant jeg mye fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2005 #3 Del Skrevet 19. mai 2005 Nå har jeg også funnet frisyren jeg har lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 19. mai 2005 #4 Del Skrevet 19. mai 2005 Har du bilde?? Gratulerer forresten - jeg sliter fælt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2005 #5 Del Skrevet 19. mai 2005 Har du bilde?? Gratulerer forresten - jeg sliter fælt!! Det blir på den linken du la ut, første til venstre under overskriften Kärlek. Har lyst på en litt høyt opp men med litt lokker som henger og da var jo den midt i blinken. Skal ha tiara og slør som festes under frisyren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 19. mai 2005 #6 Del Skrevet 19. mai 2005 Ja, den er kjempefin, og er foreløpig den som har passet best til mine ønsker også! Jeg skal også ha slør bak, og tiara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 19. mai 2005 #7 Del Skrevet 19. mai 2005 Her er super link til en side som igjen har linker til alt av hår, blomster, klær, undertøy osv. Weddingmakeup and Hair Hairstyles har også mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søtaa Skrevet 19. mai 2005 #8 Del Skrevet 19. mai 2005 Noen tips til kort hår??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 19. mai 2005 #9 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg har funnet en del alternativer her Har også tips til kort hår der, søtaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2005 #10 Del Skrevet 19. mai 2005 Oj, dette var ein fin tråd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss.Chanel Skrevet 19. mai 2005 #11 Del Skrevet 19. mai 2005 veslo: du var veldig søt så noen bilder et annet sted her på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2005 #12 Del Skrevet 19. mai 2005 veslo: du var veldig søt så noen bilder et annet sted her på siden. Næmmen!!!! Takk! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 28. mai 2005 Forfatter #13 Del Skrevet 28. mai 2005 Her er nok en link til hårsider, Hairfinder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 28. mai 2005 #14 Del Skrevet 28. mai 2005 Greatestlook Thehairstyler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå