Gå til innhold

Hvor lenge dusjer dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis de grønne får mer makt, så får alle vannmålere og må betale dyrt for vannet i tillegg til strøm til oppvarming av varmt vann og varmt baderom. Da blir 30 min med dusj, en utgift folk kommer til merke etter hvert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri tatt tiden, men regner med rundt 20-30 min. 
Jeg har ganske langt og tykt hår, så alt med håret tar litt tid. Bruker så først ansiktskrubb som tar noen minutter. Så en annen ansiktskrem-skum-ting som tar noen minutter ekstra. Sleng inn barbering så tar det også et par minutter... og alt med håret tar som sagt langt tid. Noen ganger slenger jeg inn litt onanering imellom balsam og ansiktskrubb og det tar jo litt tid det også.  Også må jeg bare stå der i varmen i en lang tid og tenke på hvor herlig det hadde vært å bo i dusjen. Som oftest så står jeg der å planlegger verdensfred og leser litt på sjampoflasker om jeg føler for det. Alt går så himla mye tregere i dusjen av en eller annen grunn. 

Anonymkode: 843ec...28a

Skrevet

Mann 35. Jeg elsker og dusje, tømmer like godt varmtvannstanken når jeg først er i gang.

Anonymkode: 94ffb...f28

Skrevet

12 minutter,inkl.en såperonk.

Anonymkode: 06ed4...122

Skrevet

6-7 minutter, da er det skrubb av hele kroppen, 2 runder sjampo og en runde balsam, samt barbering av armhuler. 
Har medium tykt hår ned til ryggstykket på bh'en. 

Anonymkode: b6383...2d6

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

..de bare står der og koper liksom?

Evt runker? Kjenner til flere kompiser som tar den daglig i dusjen.🤭

Anonymkode: a7021...5d6

Skrevet

5 min når jeg ikke vasker håret (hver morgen)

10-15 min når jeg vasker håret (tre ganger i uken)

Anonymkode: c652a...e40

Skrevet

10-15 minutter. Syns det er noe av det kjedeligste man "må" gjøre. Og står jeg lenger får jeg blodtrykksfall og går i gulvet eller spyr. 

Mye stress bare for å bli ren! 

Skrevet

5 til max 20 min.  Skal jeg skrubbe, barbere, file føtter, vaske hår osv tar det lengre tid. Bare kroppsvask bruker jeg ca 5 min på.   Skjønner ikke hva folk gjør i dusjen i 30-40 min. 

Skrevet

Maks 5 min. Får gjort alt jeg skal på den tiden.

Skrevet

Jeg har ikke dusjet på 2 år.

Anonymkode: 90abf...b3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...