Gå til innhold

Hvor lenge dusjer dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syntes dusjing er dødskjedelig, så jeg såper meg inn noen ganger og vasker håret (shampo+balsam).

Det tar meg ca 10-15 minutter. Jeg har skjønt på venner at jeg bruker vanvittig liten tid i forhold til dem. Hver gang vi er på ferie sammen så blir de alltid så overrasket over hvor liten tid jeg er på badet og hvor liten tid jeg bruker i dusjen, mens de gjerne er på badet 1 time og tydeligvis bruker nærmere 30 min i dusjen eller mer. 
For meg virker det veldig unødvendig å bruke å lang tid i dusjen? Jeg føler meg ren og lukter rent, hva er da vitsen med å stå i dusjen i lang tid? Hvem søren har tid til det om morningen før jobb?

Er det jeg som er unormal på dette? 

Hvor lang tid bruker dere i dusjen?

Anonymkode: a7021...5d6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

5-6 minutter, nok til å såpe meg inn og vaske det vekk.

Skrevet

5-10 minutter

Skrevet

Dusjer før jobb om morgenen, så bruker kortest mulig tid forå kunne stå opp senest mulig 😂 5 minutter hvis jeg ikke vasker håret, 10 minutter hvis jeg vasker håret. Liker forsåvidt å dusje, men orker ikke stå lengre enn jeg må.

Skrevet

10 minutter totalt hvis jeg skal vaske håret og barbere legger, 5 minutter hvis ikke. Har venner som dusjer lenge, tar ansiktsmaske, hårkur, exfolierer osv. 

Anonymkode: a0a27...913

Skrevet

Jeg står så lenge jeg orker 😅😂

Ofte 10-15 minutter, kanskje 20 noen ganger. Jeg elsker å dusje. Har musikk på. Bruker god tid, og ikke minst bare stå der etter «alt» er ferdig og bare nyte det varme vannet som strømmer nedover ryggen. Kan stå slik lenge. Skru opp varmen litt og litt til det når brennende tenperaturer 😄🙌🏻

En luksus jeg har når jeg bor alene er at jeg bruker akkurat så lang tid i dusjen som jeg føler for 🙌🏻🙌🏻 Ikke lengre en mor som banker på døra å sier at jeg ikke må stå det for lenge for andre også skal dusje. Og det jeg er oppdratt til er 5 min. Kun det nødvendige av vask, thats it. Så 10-15 min er for meg lenge egentlig 😄

Skrevet

15 minutter hvis jeg vasker håret (sjampo og balsam), har veldig langt og tykt hår. 

5 minutter hvis jeg bare skal vaske kroppen. 

Anonymkode: 53918...5a1

• Liker 1
Skrevet

Jeg har latterlig tykt hår, så bruker som regel 15 min om jeg skal vaske håret. Mesteparten av tiden brukes på å skylle ut produktene igjen. 

Anonymkode: 9dfaa...de1

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Slaskete Maskot skrev:

5-6 minutter, nok til å såpe meg inn og vaske det vekk.

Samme her.

Skrevet

Ca. 5 min. Kvinne. Dusjer hver morgen før jobb. 

Anonymkode: 336d0...4f5

Skrevet

5-7 minutt, nokre gongar litt lenger, dersom eg dillar med ansiktspeeling etc.

Skrevet

Hm, virker mer som vennene mine er unormalt lenge i dusjen enn jeg skal man dømme fra svarene her!

Anonymkode: a7021...5d6

• Liker 2
Skrevet

10-15 minutter til vanlig, opptil 20 hvis jeg virkelig skal groome meg selv (hårkur, barbering, maske m.m).

• Liker 1
Skrevet

Kanskje 5 min hvis jeg bare skal vaske kroppen, men bruker nok fort 20-25 min vis jeg skal vaske hår, skrubbe, barbere og all that jazz

Skrevet

Kanskje 10 minutter.

Er vel ikke noen vits i å stå der lenger enn nødvendig..     

Anonymkode: 87b7c...ed9

Skrevet

5 min i selve dusjen, maks 10 minutter på det etterpå. Å stå lenge i dusjen er dyrt! Både for vannregningen og strømregningen.

Skrevet

10-15 minutter her og. Kan hende jeg står lengre enn det hvis jeg bare vil stå under vannet og la det renne, og bruker litt lengre tid hvis jeg shaver men det er så sjeldent jeg gjør så ja

Anonymkode: 6a425...9be

Skrevet

5-8 min inkl hårvask og ansiktsrens med børste. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...