AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #1 Del Skrevet 22. september 2019 I styrketreningen min deler jeg opp kroppen i bein, rygg, bryst/skuldre og kjernemuskulatur. For hver økt trener jeg 2 øvelser for hvert kroppsområde, med 8 reps x 3 serier. Det vil si til sammen 6 serier for hvert kroppsområde. Er det da nok å trene hvert kroppsområde 2 dager i uka? Målet er å øke muskelmassen og bli litt sterkere, og påvirke skjelettet positivt da jeg har litt dårlig beinmasse. Anonymkode: 480bf...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 22. september 2019 #2 Del Skrevet 22. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: I styrketreningen min deler jeg opp kroppen i bein, rygg, bryst/skuldre og kjernemuskulatur. For hver økt trener jeg 2 øvelser for hvert kroppsområde, med 8 reps x 3 serier. Det vil si til sammen 6 serier for hvert kroppsområde. Er det da nok å trene hvert kroppsområde 2 dager i uka? Målet er å øke muskelmassen og bli litt sterkere, og påvirke skjelettet positivt da jeg har litt dårlig beinmasse. Anonymkode: 480bf...28c Helt fint, selv om du ikke oppgir hvilke øvelser du gjør. Det har mye å si. Nøkkelen er uansett at du trener tungt nok - 0-4 reps unna total utmattelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filosofisk Skrevet 28. september 2019 #3 Del Skrevet 28. september 2019 Det finnes ingen svar på antall økter, reps og sett. Øvelsene du gjør er også viktig. Alt må tilpasses den enkelte. Mange faktorer å ta hensyn til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå