anneira Skrevet 20. september 2019 #1 Del Skrevet 20. september 2019 Jeg begynte nylig på seroxat pga psykiske pms-plager, men har hatt tilbakevendende depresjoner hele livet og det er få antidepressiva jeg ikke har prøvd utenom seroxat. Det har skjedd en livskrise og jeg får gå fast på seroxat en periode fordi jeg lett ender i depresjoner, som nå. Jeg har ikke tatt disse medisinene før nå nylig og er interessert om noen er interessert i å dele erfaringer ved å ta denne type ssri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #2 Del Skrevet 20. september 2019 Mitt forsøk var totalt mislykket, jeg ble skikkelig dårlig av seroxat! Men jeg ble dårlig av alle antidepressiva jeg prøvde da🙈 Anonymkode: c235e...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anneira Skrevet 22. september 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 22. september 2019 Noen andre med erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #4 Del Skrevet 22. september 2019 Jeg la på meg noe helt vanvittig av seroxat. Jeg kjente fra dag til dag at buksene ble mindre, og hadde gått opp 30 kilo på tre uker til tross for kvalme og knapt noe matlyst. Men jeg har god erfaring med andre lignende medisiner, som zoloft. Hadde jeg ikke hatt den en periode jeg gikk gjennom et helvete, hadde jeg nok ikke overlevd. Anonymkode: 83500...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #5 Del Skrevet 22. september 2019 (endret) Jeg har gått på seroxat siden 2001 og har lite bivirkninger. Anonymkode: 69067...d6d Ryddet for diskusjon rundt dosering av medisiner. Perelandra, mod. Endret 22. september 2019 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 22. september 2019 #6 Del Skrevet 22. september 2019 Jeg har også gått på seroxat en periode. Kan ikke huske at det var spesielt ille. Jeg var mye plaget av angst, og fikk tilbake livet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #7 Del Skrevet 22. september 2019 Ble forfulgt når jeg gikk på seroxat. Den medisinen er ikke bra. Anonymkode: 62df9...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 22. september 2019 #8 Del Skrevet 22. september 2019 Tråden er ryddet for diskusjon rundt dosering av medisiner. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #9 Del Skrevet 24. september 2019 Jeg gikk på seroxat pga depresjoner, men den medisinen gjorde meg bare flat og forbedret ikke depresjonene. Det viste seg at jeg har bipolar lidelse, og et av tegnene va at jeg reagerte negativt på antidepressiva. Da jeg fikk riktig medisin (stemningsstabiliserende, epilepsimedisin) har alt blitt veldig, veldig mye bedre. Anonymkode: 3beae...d3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #10 Del Skrevet 24. september 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk på seroxat pga depresjoner, men den medisinen gjorde meg bare flat og forbedret ikke depresjonene. Det viste seg at jeg har bipolar lidelse, og et av tegnene va at jeg reagerte negativt på antidepressiva. Da jeg fikk riktig medisin (stemningsstabiliserende, epilepsimedisin) har alt blitt veldig, veldig mye bedre. Anonymkode: 3beae...d3c Er det normalt å bli flat om man er bipolar? Jeg trodde man som regel ikke fikk dem pga mani. Jeg blir også helt hinsides flat av antidepressive, og har hatt mange behandlere som har mistet bipolar 2 selv om jeg ikke kjenner meg helt igjen i det. Mulig jeg hadde fungert bedre med stemningsstabiliderende. Føler du det hjelper mot angst? Anonymkode: cd22e...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #11 Del Skrevet 24. september 2019 PMS-plager? Be om p-piller der du hopper over mensuka hver mnd. Da slipper du svingninger som kommer med mensen.. det redda hverdagen min! Microgynon f.eks Anonymkode: 96b59...b6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå