-Fisken- Skrevet 18. mai 2005 #1 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg har to hele dager i Roma, søndag og mandag. Hva burde jeg bruke dagene på? Hva må jeg se, og hvor er det billig å shoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zim-zum Skrevet 18. mai 2005 #2 Del Skrevet 18. mai 2005 Hvis du bare har tid til å se EN severdighet, tror jeg nok at de fleste vil anbefale Peterskirken, og helst med Vatikanmuséene i tillegg (ligger til høyre for kirken). Det er ikke så billig i Roma lenger, men du kan prøve byens mest berømte loppemarked, Porta Portese, som avvikles på søndager. Adressen er: Via di Portia Portese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 19. mai 2005 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Romafarer Skrevet 23. mai 2005 #4 Del Skrevet 23. mai 2005 Mulig du allerede er i Roma nå, men hvis du leser dette, vil jeg anbefale Via del Corso for shopping. der er det en del fint, og ikke så dyrt. Mange kjedebutikker som ikke finnes i Norge og hor de har fine, ganske rimelige klær (Zara, Etam etc.). Vil du har designerklær, kan du jo gå til Via Condotti, men der er det sviiiiindyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå