Gå til innhold

Brun utflod istedenfor mensen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt det samme og som har vært gravide?

Vet jeg bare kan ta test men venter noen dager til itilfelle tanta skulle komt. 

Jeg har ikke mensen smerter, ikke ømme pupper som jeg pleier å få 1 uke før mensen. Er brunt blod men så lite at jeg kan gå med truseinnlegg. 

Har faktisk ingen form for smerter, og min mensen er rett å slett er smerte helvete når det er igang 

Har hatt det sånn i 4 dager nå, fikk det når jeg forventa mensen😬

 

Anonymkode: 5f648...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har hatt det i begge de to svangerskapene som har vart :) Siden mensen ikke har kommet som forventet, er det nok en viss sannsynlighet for at det brune utfloden er et graviditetstegn. Jeg hadde sterke menssmerter, så jeg trodde egentlig det var mensen som kom, særlig første gangen. Men den tok seg aldri opp. Lykke til. 

Anonymkode: c1f75...7ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har hatt det i begge de to svangerskapene som har vart :) Siden mensen ikke har kommet som forventet, er det nok en viss sannsynlighet for at det brune utfloden er et graviditetstegn. Jeg hadde sterke menssmerter, så jeg trodde egentlig det var mensen som kom, særlig første gangen. Men den tok seg aldri opp. Lykke til. 

Anonymkode: c1f75...7ab

Så gøy å høre🤩 

Jeg er forbedret på at mensen kommer, men Gud så gøy det hadde vært visst ikke😍

Anonymkode: 5f648...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville tatt en test i morgen om jeg var deg, høres veldig lovende ut! 

Anonymkode: 607fa...f0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det slik og ikke vært gravid, bare en menstruasjon som begynte veldig rart. 

Anonymkode: 70898...5a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt det slik og ikke vært gravid, bare en menstruasjon som begynte veldig rart. 

Anonymkode: 70898...5a4

Jeg har aldri opplevd dette🤔 Men kan godt være det bare er en menstrasjon ja❤️

Anonymkode: 5f648...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville tatt en test i morgen om jeg var deg, høres veldig lovende ut! 

Anonymkode: 607fa...f0b

Tror ikke helt jeg tørr altså😂

Anonymkode: 5f648...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har hatt det i begge de to svangerskapene som har vart :) Siden mensen ikke har kommet som forventet, er det nok en viss sannsynlighet for at det brune utfloden er et graviditetstegn. Jeg hadde sterke menssmerter, så jeg trodde egentlig det var mensen som kom, særlig første gangen. Men den tok seg aldri opp. Lykke til. 

Anonymkode: c1f75...7ab

Hvor mye og hvor lenge blødde du brunt?🙄😅 Her har det pågått i 5 dager nå🙄 

Anonymkode: 5f648...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Turt å teste?😄

Anonymkode: 9a270...b15

Tenkte å teste imorgen tidlig😩 Blir vel noe alkohol på kvelden så, bare å få det overstått☹️

Anonymkode: 5f648...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Det lukter også utrolig vondt, fysj. Lukter gammel mensen😅 Beklager detaljer

Anonymkode: 5f648...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye og hvor lenge blødde du brunt?🙄😅 Her har det pågått i 5 dager nå🙄 

Anonymkode: 5f648...d64

Det varte omtrent like lenge som en vanlig mens første gangen, 6 dager, tror jeg (min mens varer som regel i 6 dager). Det var på papiret ved dobesøk, og noen ganger litt i bindet jeg hadde på fordi jeg trodde mensen kom hvert øyeblikk (hadde holdt med truseinnlegg). Andre gang varte det i 3 dager. 

Lykke til med testingen :) Jeg skjønner godt at det er skummelt, fram til en eventuell test er negativ, kan man jo kose seg med tanken på å kanskje være gravid. Men det er fort gjort at jo mer tid som går jo høyere blir forventningene og fallhøyden også. Håper du får positiv test, og ellers at du klarer å kose deg på lørdagskvelden likevel. 

Anonymkode: c1f75...7ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det varte omtrent like lenge som en vanlig mens første gangen, 6 dager, tror jeg (min mens varer som regel i 6 dager). Det var på papiret ved dobesøk, og noen ganger litt i bindet jeg hadde på fordi jeg trodde mensen kom hvert øyeblikk (hadde holdt med truseinnlegg). Andre gang varte det i 3 dager. 

Lykke til med testingen :) Jeg skjønner godt at det er skummelt, fram til en eventuell test er negativ, kan man jo kose seg med tanken på å kanskje være gravid. Men det er fort gjort at jo mer tid som går jo høyere blir forventningene og fallhøyden også. Håper du får positiv test, og ellers at du klarer å kose deg på lørdagskvelden likevel. 

Anonymkode: c1f75...7ab

Jeg pleier å ha lange kraftige uker med mensen, spesielt etter jeg hadde MA.

Er på dag 5 nå med dette😱 Håper jeg er like heldig som deg❤️ TUSEN takk

Anonymkode: 5f648...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det flere dager før mensen, hver måned. Altså, spotting. Og i flere dager etter mens.. utrolig irriterende.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å høre om testen din i morgen tidlig! Håper det er to streker/eventuelt et kryss 😍

Anonymkode: 607fa...f0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, sekundærinfertil skrev:

Jeg har det flere dager før mensen, hver måned. Altså, spotting. Og i flere dager etter mens.. utrolig irriterende.. 

Jeg har opplevd spotting selv, men da er det gjerne en liten stund før mensen kanskje 1-2 dager også ett par dager etter mensen. Så kan godt være at denne gangen bestemte kroppen for å droppe mensen og heller spotte😅

Anonymkode: 5f648...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gleder meg til å høre om testen din i morgen tidlig! Håper det er to streker/eventuelt et kryss 😍

Anonymkode: 607fa...f0b

DE3F6BFB-9112-4D1B-A2C4-6FF8833E4FC6.thumb.jpeg.8de0e2b2ff6eb33668c90aac8e5149de.jpegblenda hvit☹️ Dessverre 

jaja😬

Anonymkode: 5f648...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er dessverre veldig flink på å gi falske forhåpninger her inne.

Anonymkode: 70898...5a4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, sekundærinfertil skrev:

Jeg har det flere dager før mensen, hver måned. Altså, spotting. Og i flere dager etter mens.. utrolig irriterende.. 

Tar du B-vit tilskudd? 

Jeg hadde det også slik, helt til jeg begynte med det. Sluttet på neste syklus etter at jeg begynte å ta b vitaminer. 

Anonymkode: 7a91f...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk er dessverre veldig flink på å gi falske forhåpninger her inne.

Anonymkode: 70898...5a4

Hehe, ja. Men det går veldig fint😄

Anonymkode: 5f648...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...