Gå til innhold

Evig singel

Fremhevede innlegg

Skrevet
On 9/19/2019 at 7:34 PM, Lisamarie said:

Noen råd?

Stress ned. Du sier jo selv at du drar på date etter date, så da kommer du jo stadig i kontakt med nye mennesker, i en dating-setting. Jeg har passert 40 år, og venter fortsatt på å finne ei som vil bli med på min første date i livet. Da kan man snakke om "evig singel". 

Anonymkode: 598dc...693

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Lisamarie skrev:

Ja, men det er ikke lett. Forventningene er at man skal ha mann og barn ved fylte 30 og jeg har ingenting. Det føles som om jeg er et mislykket menneske siden jeg ikke har oppnådd dette.

Og det er her det går galt.

Anonymkode: b83ba...3f6

Skrevet
47 minutter siden, Roci skrev:

Du må endre tankesettet ditt. Du har ikke "ingenting" - du har en god jobb, god utdanning og gode venner. Du må også slutte med å definere din "vellykkethet" ut fra andres forventninger. Hva er dine forventninger?  Er mann og barn noe man skal "oppnå" fordi andre forventer det? 

Jeg synes du skal ta en pause fra Tinder og dating og ta deg tid til deg selv og dine interesser, rett og slett få justert fokus litt, om du skjønner hva jeg mener.

Tusen takk. Fint skrevet. Jeg er helt enig med deg. Jeg har mange ting jeg har lyst til å gjøre, feks bo ett år i utlandet, reise og lignende. Likevel er frykten for å bli aleine stor. Men skal ta til meg det du sier. Kloke ord! 

Gjest Familytree
Skrevet

Velkommen til klubben! Ta plass, vi har limonade😎🍹🥂

Tips: Gå til steder der du kan utvikle interessene dine. Møt flere mennesker, se på mulighetene og bare vite hvordan du har det. Du vil finne noen med dine interesser og som setter pris på deg. Alt tar tid, husk det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...