Gå til innhold

Utfryst av en jeg er glad i


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 hours ago, Vera said:

Det aner jeg ikke, jeg har ikke fulgt diskusjonen, jeg reagerte bare på ordbruken til den jeg siterte. Så jeg snakker generelt. 

 

4 hours ago, AnonymBruker said:

Noen som er ute etter å ta wintergirl her hvertfall 

Anonymkode: 36796...042

Nei, det er det ikke. Vintergrønn har skrevet i denne tråden nå i 3 dager, de andre ikke på 2 dager.  Og det er det jeg og et par andre reagere på når  personen holde på slik i flere dager uten å få respons. Og vil ikke gi seg, selv ikke når alle andre har gitt seg. Jeg prøver å unngå henne så godt jeg kan ta jeg vet hvordan hun er. Fordi jeg har bedre ting å gjøre.

Anonymkode: 80876...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en venninne en gang av typen som bare drar energi ut av deg. Det var alltid synd på henne og hun skulle alltid snakke om seg selv og sine problemer med andre mennesker, og så ble hun sint om man sa seg uenig. Selv om det var hun som tvang frem temaet. 

En gang sa jeg hva jeg mente, og så ble hun så forbanna at hun blokkerte meg på Facebook. Jeg ble litt lettet over muligheten til å blokkere tilbake og fortsette livet mitt uten henne og dramaet hennes. 

Jeg tror det er du som må være voksen her. Lære av erfaringen, om man er dramaqueen og blokkerer folk (det blir en slags hersketeknikk for å sette folk på plass når de ikke mener det du vil de skal mene) så er det ikke sikkert de gidder fortsette. Neste gang du ønsker å ha noen i livet ditt må du la være å oppføre deg på den måten. Blir du sint må du lære deg å sette ord på hvorfor du er sint, og så må du være åpen for å høre andres versjon der og da. 

Anonymkode: 66efa...902

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep,diskriminerende, nedsettende og hatefullt innhold og avsporinger, og svar til dette. 
Søgni, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2019 den 19.42, AnonymBruker skrev:

 

TS, her ser du to klassiske eksempler på manglende empati.

Anonymkode: 0fa98...c0f

Skjerp deg. Kjenner til folk som har fortalt "venniner" at de nesten døde i en ulykke og som får til svar et spørsmål om hvilken kjole som var finest. DET er mangel på empati.

Å være en bitch og si masse stygt hjelper deg ikke i lengden så nå har vel TS lært.

Anonymkode: 7b66b...f8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2019 den 18.17, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker råd fra noen her inne. Det handler om meg og en jeg er virkelig glad i. Jeg var i skikkelig dårlig humør en dag så slettet vedkommende på både snap og instagram. Etter noen dager kontakter vedkommende meg og spør hvorfor jeg slettet han. Jeg var i så dårlig situasjon så slang endel unødvendige ord. Endte med at personen blokkerte meg fra alle sosiale medier. Derfor opprettet jeg en profil på instagram og bad om tilgivelse men vedkommende svarer ikke.

Alt er min feil men jeg har bedt om tilgivelse og er virkelig lei meg for det jeg sa. Jeg gjorde en feil. En tabbe. Jeg vet det. Det er jeg som startet det. Men vi er jo ærlig talt voksne mennesker. Er det virkelig ikke bra nok å be om tilgivelse og legge seg flat?
Hva mer kan jeg gjøre nå? Det har gått 1 dag siden vi snakket sammen.

Vedkommende bor i utlandet så får ikke snakket face 2 face.

Anonymkode: 8f2ea...ed6

Dere er voksne mennesker, sier du Ts.

Men voksne mennesker slenger ikke dritt til noen de bryr seg om. Og om de likevel gjør det så vet de med sikkerhet dette: det er ikke alt som kan tilgis. Og selv det som kan tilgis kan ikke alltid glemmes. Og om et menneske evner slå oss bare EN gang så er det et voldelig menneske.

Er det, mener du, forskjell på å bruke knyttneven og munnen? :klo: Du snakket for å skape et blåmerke. Og den typen menneske omgås man bare ikke.

Noen ganger ødelegger man alt. Og må leve med det. For å være voksen betyr først og fremst dette: å miste barnets tro på at alt må gå oss godt. Og i stedet vite at ting virkelig kan gå til skogen. Og at det som oftest er vår egen feil.

Anonymkode: 7e470...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...