AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #21 Skrevet 26. september 2019 Slike medlemsskap er jo overhodet ikke verdt prisen!! Anonymkode: 257f0...7aa
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #22 Skrevet 26. september 2019 Har aldri hatt noen superbruker der, men logger inn med ujevne mellomrom. Siden første gang jeg logget inn der for fire år siden så er det de samme trynene som dukker opp fortsatt, med de samme profilbildene og samme tekstene. Virker ikke som det kommer noen nye på sukker, og de som er der er der vel etter en grunn etter fire år +, tenker jeg. Anonymkode: 9e286...a69
Bamseklemmer Skrevet 26. september 2019 #23 Skrevet 26. september 2019 Mange døde profiler der som ellers på dating apper. Fant faktisk to jenter fra mitt området der, men de har jo begge mann med unger🙈
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #24 Skrevet 26. september 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri hatt noen superbruker der, men logger inn med ujevne mellomrom. Siden første gang jeg logget inn der for fire år siden så er det de samme trynene som dukker opp fortsatt, med de samme profilbildene og samme tekstene. Virker ikke som det kommer noen nye på sukker, og de som er der er der vel etter en grunn etter fire år +, tenker jeg. Anonymkode: 9e286...a69 ...akkurat som deg selv? Folk er vel litt av og på der inne, tenker jeg 😉 Anonymkode: 9d762...224 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #25 Skrevet 26. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: ...akkurat som deg selv? Folk er vel litt av og på der inne, tenker jeg 😉 Anonymkode: 9d762...224 Nei, nå har jeg kjæreste. De fleste der har hatt samme bilde, samme tekst og superbruker i flere år. Jeg har, som sagt, aldri hatt superbruker der. "Klientellet" var ikke noe særlig for meg. Grunnen til at jeg var single er på grunn av eget valg. De som oppretter superbruker er helt tydelig på aktiv jakt etter noen. Og de meldingene man får, vel da skjønner man hvorfor de fortsatt er der. Anonymkode: 9e286...a69 1
MaestroR Skrevet 26. september 2019 #26 Skrevet 26. september 2019 På 19.9.2019 den 18.05, AnonymBruker skrev: Oppgraderte nylig til supermedlem på Sukker og reagerer på at noen fortsatt sender flørt istedenfor melding nå. Trodde flørt var noe man sendte fordi man ikke kunne skrive melding til vedkommende. Er det ikke sånn at alle kan skrive til meg når jeg er supermedlem? Hvorfor sende en flørt fremfor melding? Og hva er deres erfaring med supermedlemskap? Jeg må innrømme at jeg synes det hele er masete. Man kan ikke sile ut hvem som kan kontakte deg (a la at man må matche først som på Tinder f.eks) med mindre man velger å blokkere, og det er ikke noe jeg ønsker å gjøre uten årsak. Likevel orker jeg ikke føle forpliktelser overfor fremmede som kontakter meg via nettet med mer eller mindre innholdsløse meldinger som muligens forventer svar (helst umiddelbart). Det skal sies at størstedelen som tar kontakt er personer jeg overhodet ikke er interessert i videre kontakt med og jeg synes det er vanskelig å avvise på så kynisk grunnlag som at jeg overhodet ikke finner fyren hverken interessant eller tiltrekkende. Likevel er det da åpenbart at man ikke kan inngå dialog med det som utgangspunkt. Så hva gjør dere andre? Svarer dere alle? Og hvis dere gjør det; hva sier dere for å avvise på en kort og grei måte? Anonymkode: 9d762...224 Fornuftig dame, men sikkert ung
Million Skrevet 26. september 2019 #27 Skrevet 26. september 2019 På 19.9.2019 den 19.08, AnonymBruker skrev: Ja, kanskje det kun er Tinder som åpner opp for å begrense hvem som kan kontakte deg? Jeg spør her inne fordi jeg er usikker og ny med dette. Inntrykket mitt har vært at Tinder er mest for de useriøse, og jeg søker kun noe seriøst. Derfor jeg tenkte det var verdt å prøve Sukker, men syntes det ble litt stress med mange henvendelser hvis det forventes at man skal svare alle. ........ Er det virkelig sånn at man er en jævla kyniker hvis man unnlater å svare alle eller innrømmer dere andre at dere selv også unnlater å svare en del og at dere til og med forstår det dersom andre unnlater å svare på deres meldinger? Anonymkode: 9d762...224 Jeg slet med det samme i starten på Sukker. Fikk meldinger fra folk jeg overhodet ikke kunne tenke meg å utveksle så mye som en melding med en gang. Når noen som er totalt uattraktiv skriver "Du ser ut som du liker å kose" og hjerte-ikon, har jeg virkelig ikke mye lyst til å svare. Så jeg spurte en mannlig kompis jeg kjenner veldig godt. Han er også medlem på Sukker, forsåvidt. Han sa at det bare er å la være og svare de du ikke liker eller ikke vil snakke med. Menn er vant til det, og det er ingen svarplikt der inne. Så vær litt kald, sa han, og mann deg opp og drit i å føle dårlig samvittighet fordi du ikke svarer noen. Sånn gjorde han det, hvis han fikk melding fra kvinner han ikke følte noe interesse for. Da bare lot han være å svare. Så da begynte jeg med det, da. I starten følte jeg meg slem, men etterhvert gikk det glatt og ikke noe problem. 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #28 Skrevet 26. september 2019 2 timer siden, Million skrev: Jeg slet med det samme i starten på Sukker. Fikk meldinger fra folk jeg overhodet ikke kunne tenke meg å utveksle så mye som en melding med en gang. Når noen som er totalt uattraktiv skriver "Du ser ut som du liker å kose" og hjerte-ikon, har jeg virkelig ikke mye lyst til å svare. Så jeg spurte en mannlig kompis jeg kjenner veldig godt. Han er også medlem på Sukker, forsåvidt. Han sa at det bare er å la være og svare de du ikke liker eller ikke vil snakke med. Menn er vant til det, og det er ingen svarplikt der inne. Så vær litt kald, sa han, og mann deg opp og drit i å føle dårlig samvittighet fordi du ikke svarer noen. Sånn gjorde han det, hvis han fikk melding fra kvinner han ikke følte noe interesse for. Da bare lot han være å svare. Så da begynte jeg med det, da. I starten følte jeg meg slem, men etterhvert gikk det glatt og ikke noe problem. Dette har jeg tenkt selv... At menn lett ville ignorert, men at flere av de ikke selv akepterer det samme. Jeg har et utgangspunkt som tilsier at jeg bør svare alle, men på den annen side har jeg ingen forpliktelser overfor fremmede på nett som jeg ikke engang selv har tatt initiativet til å oppnå kontakt med (foruten at jeg har åpnet døren på gløtt ved å være på Sukker, da). Anonymkode: 9d762...224 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #29 Skrevet 26. september 2019 3 timer siden, MaestroR skrev: Fornuftig dame, men sikkert ung Hvor ung tror du jeg er da? Og hvor ung/gammel er du selv? Nysgjerrig på hvorfor du tror jeg er ung og også hva du synes er fornuftig (tar det utelukkende som et kompliment altså 😉) Anonymkode: 9d762...224
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #30 Skrevet 26. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor ung tror du jeg er da? Og hvor ung/gammel er du selv? Nysgjerrig på hvorfor du tror jeg er ung og også hva du synes er fornuftig (tar det utelukkende som et kompliment altså 😉) Anonymkode: 9d762...224 Jeg tenker meg at du kanskje er rundt 25, og det er ungt , og ja det var et kompliment😘 Anonymkode: 54f65...e00 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #31 Skrevet 26. september 2019 Innlegget ditt viser at du tar hensyn som du ikke behøver ta 😘 Anonymkode: 54f65...e00 1
Wagner Skrevet 26. september 2019 #32 Skrevet 26. september 2019 (endret) Sukker supermedlemskap. Deres erfaring? Hadde et medlemskap på sukker i 1 måned og jeg sitter igjen med en litt trist følelse. Der kom jeg i dialog med ei ytterst reflektert og oppegående kvinne på min alder som jobbet som marinbiolog. Vi hadde mange dype diskusjoner om filosofi, yrkesfaget hennes, molekylærbiologi, likestilling og kjemi. Det var samtaler som førte til stor kunnskapsutveksling for oss begge og det var pga henne at jeg ble interessert i å fordype meg i alger og plankton. Fikk veldig sansen for henne men hun bodde på andre siden av landet og hun hadde jobb der så flytting var ikke en mulighet, jeg hadde heller ikke anledning til å flytte. Så løp abonnementet mitt ut og jeg valgte ikke fornye det (er jo svindyrt) så jeg fikk aldri tatt farvel eller bedt om mobilnummeret hennes slik at vi kunne holdt kontakten. Jeg angrer dypt på at jeg ikke spurte om nummeret tidligere for det var et menneske som virkelig fikk hjernecellene mine til å sprake som et fyrverkeri av elektrisitet der jeg hele tiden ble intellektuelt utfordret. Det er en opplevelse jeg sjeldent har hatt. Rent utseendetmessig var hun helt vanlig, men det er jeg også så vi hadde vært en god match. Men hun hadde et utseendet som jeg allikevel raskt kunne falt for. Ellers så hadde jeg ikke så mange givende samtaler med andre mennesker der, var mest small-talk om tanketomt vrøvl som ikke fenger meg. Med kjærlige hilsener fra Herr Wagner. Endret 26. september 2019 av Wagner
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #33 Skrevet 26. september 2019 Fjern profilbildet ditt! Da tar nesten ingen kontakt! Men da må du selv bli aktiv og ta kontakt med mannfolka som eventuelt er interessante... er forresten deprimerende utvalg på sukker, jeg har en profil (uten å betale), er jo enten playere eller tørrpinner på den siden? Anonymkode: 8f0f0...d95 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #34 Skrevet 26. september 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker meg at du kanskje er rundt 25, og det er ungt , og ja det var et kompliment😘 Anonymkode: 54f65...e00 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Innlegget ditt viser at du tar hensyn som du ikke behøver ta 😘 Anonymkode: 54f65...e00 Oj, takk for koselige tilbakemeldinger. Har faktisk passert 40 år og må innrømme at jeg oftest heller tar hensyn til andre fremfor meg selv. Så nå jobber jeg litt med saken og forsøker å unngå å føle ansvar overfor fremmede som jeg strengt tatt ikke har forpliktelser overfor. Typisk å rote seg inn i de mest tullete ting når man har utfordringer med å avvise og føler ansvar og lojalitetsplikt overfor alt og alle. Nok er nok og ønsker ikke å vikle meg inn i noen relasjon med ukjente mennesker jeg uansett ikke ønsker å innlede videre kontakt med. Har fått flere råd her inne og er selv enig i at manglende respons bør være respons nok i seg selv. Vil heretter kunne tilby det jeg har å gi til den rette når/hvis han dukker opp fremfor å sitte og måtte unnskylde meg overfor enhver annen annen som eventuelt finner det passende å poke meg på veien gjennom livet. Blir bare lei og oppgitt av det, men løsningen er jo heller ikke å melde pass til muligheten generelt. Får bare roe ned og se hvor dette bærer, så får jeg heller gjøre noen sinte, lei eller såret underveis. Er vel en del av gamet det også innser jeg nå 😕 Tusen takk til deg for oppløftende tilbakemelding og komplimenter 😘 Anonymkode: 9d762...224
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #35 Skrevet 26. september 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Dette har jeg tenkt selv... At menn lett ville ignorert, men at flere av de ikke selv akepterer det samme Hehe nå må du gi deg da 🙂 De fleste menn blir jo stort sett ignorert Anonymkode: 4da97...56a
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #36 Skrevet 26. september 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe nå må du gi deg da 🙂 De fleste menn blir jo stort sett ignorert Anonymkode: 4da97...56a At mange menn opplever å bli ignorert utelukker likevel ikke antakelsen min om at de har lettere for å ignorere selv (dersom de altså ikke finner dama attraktiv eller av andre årsaker ikke ønsker kontakt) enn å akseptere det å bli ignorert. Det er da en grunn til at jeg føler en viss forpliktelse til å måtte svare og forklare overfor alle og enhver; jeg har selvsagt registrert at det finnes mange bitre menn der ute. Dessverre blir de bitreste bare enda mere bitre om avvisningen er aldri så høflig. Enklere å la det være sånn sett... Anonymkode: 9d762...224 1
MaestroR Skrevet 26. september 2019 #37 Skrevet 26. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Oj, takk for koselige tilbakemeldinger. Har faktisk passert 40 år og må innrømme at jeg oftest heller tar hensyn til andre fremfor meg selv. Så nå jobber jeg litt med saken og forsøker å unngå å føle ansvar overfor fremmede som jeg strengt tatt ikke har forpliktelser overfor. Typisk å rote seg inn i de mest tullete ting når man har utfordringer med å avvise og føler ansvar og lojalitetsplikt overfor alt og alle. Nok er nok og ønsker ikke å vikle meg inn i noen relasjon med ukjente mennesker jeg uansett ikke ønsker å innlede videre kontakt med. Har fått flere råd her inne og er selv enig i at manglende respons bør være respons nok i seg selv. Vil heretter kunne tilby det jeg har å gi til den rette når/hvis han dukker opp fremfor å sitte og måtte unnskylde meg overfor enhver annen annen som eventuelt finner det passende å poke meg på veien gjennom livet. Blir bare lei og oppgitt av det, men løsningen er jo heller ikke å melde pass til muligheten generelt. Får bare roe ned og se hvor dette bærer, så får jeg heller gjøre noen sinte, lei eller såret underveis. Er vel en del av gamet det også innser jeg nå 😕 Tusen takk til deg for oppløftende tilbakemelding og komplimenter 😘 Anonymkode: 9d762...224 Skulle bare mangle fine dama 😘 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #38 Skrevet 28. september 2019 På 26.9.2019 den 18.17, AnonymBruker skrev: Oj, takk for koselige tilbakemeldinger. Har faktisk passert 40 år og må innrømme at jeg oftest heller tar hensyn til andre fremfor meg selv. Så nå jobber jeg litt med saken og forsøker å unngå å føle ansvar overfor fremmede som jeg strengt tatt ikke har forpliktelser overfor. Typisk å rote seg inn i de mest tullete ting når man har utfordringer med å avvise og føler ansvar og lojalitetsplikt overfor alt og alle. Nok er nok og ønsker ikke å vikle meg inn i noen relasjon med ukjente mennesker jeg uansett ikke ønsker å innlede videre kontakt med. Har fått flere råd her inne og er selv enig i at manglende respons bør være respons nok i seg selv. Vil heretter kunne tilby det jeg har å gi til den rette når/hvis han dukker opp fremfor å sitte og måtte unnskylde meg overfor enhver annen annen som eventuelt finner det passende å poke meg på veien gjennom livet. Blir bare lei og oppgitt av det, men løsningen er jo heller ikke å melde pass til muligheten generelt. Får bare roe ned og se hvor dette bærer, så får jeg heller gjøre noen sinte, lei eller såret underveis. Er vel en del av gamet det også innser jeg nå 😕 Tusen takk til deg for oppløftende tilbakemelding og komplimenter 😘 Anonymkode: 9d762...224 Hvor i landet holder du til ? Anonymkode: 54f65...e00
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #39 Skrevet 29. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor i landet holder du til ? Anonymkode: 54f65...e00 Oslo 😏 Anonymkode: 9d762...224
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #40 Skrevet 29. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Oslo 😏 Anonymkode: 9d762...224 Er der hver dag Anonymkode: 54f65...e00 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå