AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #21 Skrevet 24. september 2019 Skrev og spurte hvordan d sto til? Stille fra deg? Og om d er travelt om dagen? svar. Ja til alle tre spørsmål Romantisk🙈 Anonymkode: 72f7b...e91
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #22 Skrevet 24. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skrev og spurte hvordan d sto til? Stille fra deg? Og om d er travelt om dagen? svar. Ja til alle tre spørsmål Romantisk🙈 Anonymkode: 72f7b...e91 Var dette nå nettopp? Og ingen innledende spm? Anonymkode: e2b9a...cc6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #23 Skrevet 24. september 2019 Ja d er en stund siden jeg har hørt fra han. Men d ordna seg. Han sendte flere mld etter en stund. Så ikke helt håpløs å kommunisere med enda. Jeg er ikke Ts. Men eks hvor ordknapp en mann kan være😂 Anonymkode: 72f7b...e91
Gjest Made4u Skrevet 24. september 2019 #24 Skrevet 24. september 2019 Viser han ikke lenger den store iveren, ja så er det jo fordi han ikke lenger er så ivrig, hadde han vært det så hadde han vist mer initiativ. Å lage tråd ut av noe så åpenlyst kunne du slik sett spart deg, mulig du vil ha andre svar enn dette men her har du realitetene.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #25 Skrevet 24. september 2019 Kommer ikke over overskriften......😂 jeg dauer 😂😂😂 Anonymkode: 884c0...6f1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #26 Skrevet 24. september 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Skrev med han i går. Da skrev jeg først. Sier ikke at det skal være annen hver gang, men liker å få en hilsen fra han og. Usikkerheten er gjerne at kan han like meg? Det er noe jeg må jobbe med selv. Blir man noen gang trygg på det? Håper du hører noe snart 😊 Anonymkode: e2b9a...cc6 Fikk forespørsel om date nå, lønte seg å ha litt is i magen 😅 ser en bruker har skrevet at mindre pågang betyr mindre interesse, men ikke mist motet for det gjaldt ikke mitt tilfelle 😊 så skal du se han skriver til deg neste gang Anonymkode: f0560...9ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå