Gå til innhold

Usikkerhet i henhold til en mann!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dater en mann. Synes han var mye mer på før med meld og kontakt. Så usikker på om han har forandret mening ang dette. 

Synes det er tidlig å spørre han, men gjør meg usikker. 

Lurer på om jeg bare skal kose meg og prøve å være avslappet ang dette  når vi evt møttes eller ta hintet å ikke kontakte han selv og la han ta kontakt. Tips og evt mening? 

Anonymkode: e2b9a...cc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånt synes jeg er kjempevanskelig selv, men jeg tror det kan være lurt å fokusere på å ha det bra selv og slappe av. Vær litt opptatt med ditt med ting som gjør deg glad. Ta et skritt tilbake selv og se om han da viser mer interesse. Dette er lettere sagt enn gjort, men ved å gjøre noe bra for deg selv så «vinner» du uansett. 

Anonymkode: b754e...af1

• Liker 4
Skrevet

Takk. Ikke så lett. Tror selv det ikke er lurt å spørre hvor vi er og hva vi er så tidlig i datingtiden. Vet jo ikke det selv heller helt, men liker ikke usikkerheten. Hadde det vært så enkelt at han var med meg fordi han likte meg. Og så klart kan man forandre mening underveis. Så synes det er vanskelig. 

• Liker 3
Skrevet

Nei det suger. Jeg har det sånn også nå med en mann som var mye mer interessert for en stund siden. Man blir jo usikker og det fører i alle fall til at jeg har problemer med å la være å vise det eller «gjør feil» og tar mer kontakt selv, noe som ikke hjelper. Jeg vet han likte meg kjempegodt, men jeg vet ikke hvordan det kan snu igjen annet enn å holde meg mer unna. 

Lykke til!

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Nei det suger. Jeg har det sånn også nå med en mann som var mye mer interessert for en stund siden. Man blir jo usikker og det fører i alle fall til at jeg har problemer med å la være å vise det eller «gjør feil» og tar mer kontakt selv, noe som ikke hjelper. Jeg vet han likte meg kjempegodt, men jeg vet ikke hvordan det kan snu igjen annet enn å holde meg mer unna. 

Lykke til!

I nøyaktig samme båt som deg! Det er noe dritt. Jeg gjør også som deg, og holder meg unna. Prøve å fokusere på meg selv, som jo faktisk er den eneste jeg kan kontrollere. Det kommer i hvert fall ikke til å hjelpe å pushe ham. 

Skrevet

Anonymkode: 16847...23a

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Interessant å høre. Takk. 

Har funnet ut at det er det beste å være mer avslappet til det. Ikke så lett for jeg er en tenker, men gjøre mine ting å bare se hva som skjer fremover. 

Skrevet

Forstår deg ts, bare avvent. Jeg venter i skrivende stund på melding fra en mann, usikkerheten spiser en opp innenifra mens man venter. Videoen over her hjalp meg til å ikke sende noe 😅

Anonymkode: f0560...9ab

• Liker 2
Skrevet

Jeg har hatt det sånn med daten nå.... Jeg var lei av at han ikke tok så mye insj, så jeg tenkte at jeg skulle se hvor lang tid det tok..... Vel fra onsdag til søndag hørte jeg ikkeno. Sendte han melding idag tidlig og ønsket han en fin dag, forbå se hva han svarte..... 

Han ble SÅ glad, trodde han hadde sagt eller gjort noe galt siden jeg hadde blitt så stille.... Så da fikk vi snakket ut om mitt syn på hans "manglende engasjement" 

Anonymkode: bd961...272

• Liker 4
Skrevet

Det der at menn skal jakte og kvinner være litt passive... Det fungerer nok for unge folk som jakter og dater masse, og hvor noe av målet er å date attraktive personer. Men søker man en varig kjæreste, er det risikospill... Man må jo vise interesse og iver for å gjøre hverandre sikre. To skal søke mot hverandre og ønske hverandre, det er ikke en konkurranse om bare å få oppmerksomhet av den rette personen. Det må være på en naturlig måte, man trenger ikke sende melding hver time. Men en uke mellom kontakt når man er interessert, er jo ikke naturlig heller. Lite kontakt gir økt usikkerhet på begge sider. 

Anonymkode: 83f7e...553

Skrevet

Helt feil bruk av "i henhold til". 

Anonymkode: 4f8f2...141

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt feil bruk av "i henhold til". 

Anonymkode: 4f8f2...141

Hvordan bruke det? 

• Liker 1
Skrevet

Hørt noe enda, ts? Jeg begynner å freake ut over stillheten fra «min». 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, fikk heldigvis en lyd på fredag og var med han i helgen 😊

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper din gir en lyd snart 😊

Er fortsatt usikker, men har tenkt at jeg skal prøve å ikke stresse så mye med det å gjøre mine ting og sende en hilsen først innimellom. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Håper din gir en lyd snart 😊

Er fortsatt usikker, men har tenkt at jeg skal prøve å ikke stresse så mye med det å gjøre mine ting og sende en hilsen først innimellom. 

Hvorfor er du usikker, er han fremdeles dårlig på å ta kontakt? Enig det er det beste, men lettere sagt enn gjort kanskje 😅

Takk, han var ekstremt på for få dager siden, så blir stresset når det plutselig ble stille som i graven. Avventer litt til...

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du usikker, er han fremdeles dårlig på å ta kontakt? Enig det er det beste, men lettere sagt enn gjort kanskje 😅

Takk, han var ekstremt på for få dager siden, så blir stresset når det plutselig ble stille som i graven. Avventer litt til...

Skrev med han i går. Da skrev jeg først. Sier ikke at det skal være annen hver gang, men liker å få en hilsen fra han og. 

Usikkerheten er gjerne at kan han like meg? Det er noe jeg må jobbe med selv. Blir man noen gang trygg på det? 

Håper du hører noe snart 😊

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Skrev med han i går. Da skrev jeg først. Sier ikke at det skal være annen hver gang, men liker å få en hilsen fra han og. 

Usikkerheten er gjerne at kan han like meg? Det er noe jeg må jobbe med selv. Blir man noen gang trygg på det? 

Håper du hører noe snart 😊

Skjønner jeg, interessen bør jo føles ganske lik ut hvor begge tar initiativ. Det tror jeg man først blir helt trygg på når man har etablert et forhold, eller at mannen er mest på over tid. I mellomtiden må man bare gå rundt med denne usikkerheten og prøve å ha is i magen 😬

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler med dere jenter! Jeg vet så godt hvor dritt det er å føle seg usikker. En ting jeg har lært, er at den som liker minst alltid vinner. Jeg har truffet en fyr et par ganger og har vel konkludert med at han er mest interessert av oss to. Og det er en sykt deilig følelse! Var selv litt usikker på starten, men nå kan jeg lene meg tilbake og bare nyte all bekreftelsen jeg får (hørtes stygt ut, men). Jeg tror også at hvis man fokuserer mer på å bygge relasjonen irl, så blir man tryggere på hvor man har hverandre. Finn på noe gøy sammen og gjør maks ut av de få timene dere har med hverandre.

Her er en annen video som har hjulpet meg masse når jeg har vært på den andre siden av "spillet".

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler med dere jenter! Jeg vet så godt hvor dritt det er å føle seg usikker. En ting jeg har lært, er at den som liker minst alltid vinner. Jeg har truffet en fyr et par ganger og har vel konkludert med at han er mest interessert av oss to. Og det er en sykt deilig følelse! Var selv litt usikker på starten, men nå kan jeg lene meg tilbake og bare nyte all bekreftelsen jeg får (hørtes stygt ut, men). Jeg tror også at hvis man fokuserer mer på å bygge relasjonen irl, så blir man tryggere på hvor man har hverandre. Finn på noe gøy sammen og gjør maks ut av de få timene dere har med hverandre.

Her er en annen video som har hjulpet meg masse når jeg har vært på den andre siden av "spillet".

Takk 😊 Veldig bra! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...